0

نیروی بومی در شرکت‌های شمال استان بوشهر جذب شوند

نیروی بومی در شرکت‌های شمال استان بوشهر جذب شوند
بازدید 10

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود اسدی در خطبه‌های نماز جمعه دیلم به روند بکارگیری نیرو در ایستگاه شماره یک انتقال نفت گوره به جاسک واکنش نشان داد و گفت: شرکتی در محدوده‌ی دیلم به نام نیرو گستر که وظیفه‌ی ساخت ایستگاه گوره در خط انتقال نفت گوره به جاسک را بر عهده داشت، بسیاری از نیروهای مورد نیاز خود را از غیر بومی‌ها جذب کرده بود بارها رفته و صحبت کردیم، با مسئولان کشوری حرف زدیم، از همین تریبون تذکر دادیم و کارهایی هم شد ولی آنچه در این حوزه مطلوب این مردم نجیب بود اتفاق نیافتد.
امام جمعه دیلم افزود: توقع مردم ما این است که در کنار مجموعه‌های برخوردار نفتی فرزندان آنها مشغول به کار شوند و این توقع به جایی ست.
وی گفت: در کنار این شرکت در روستای بوالفتح خانواده‌ای برای کار به من مراجعه کرد که می‌گفتند ما التماس کردیم برای کار اما فایده‌ای نداشت، شرکت در روستا و در زمین‌های ما کار می‌کند اما هیچ حقی برای ما قائل نیست، که صحبت کردیم فرزندشان در آنجا مشغول شد و بعد از مدتی گفتند باید نیروها را تعدیل کنیم آمدند تعدیل کنند نیروهای بومی و نیروهای یک روستای چسبیده به آن شرکت را تعدیل کردند و غیر بومی‌ها را تعدیل نکردند.
وی ادامه داد: همان موقع گفتیم اگر می‌خواهید تعدیل کنید غیر بومی‌ها را تعدیل کنید نه بومی‌ها را این موجب ناراحتی و نارضایتی مردم می‌شود، موجب فشار بر مسئولان شهرستان می‌شود، آنها مجبورند واکنش نشان بدهند اما متأسفانه نشد و قول مداوم دادند که کار شرکت تمام است شرکت بهره بردار بیاید همه نیروها را بومی استفاده می‌کند.
امام جمعه‌ی دیلم گفت: الان شرکت آیکو آمده است و از همین تریبون از زبان مردم تذکر می‌دهیم آمده‌اید در این منطقه کار کنید باید نیروهای مورد نیازتان را بومی بگیرید، از همین مردم، از جوانان بیکار همین شهرستان استفاده کنید، اگر نیرویی بود که در این منطقه پیدا نشد آن‌وقت از جای دیگر بیاورید اما مادامی که نیروی مورد نیازتان در بین همین مردم است حق ندارید نیروی غیر بومی جذب کنید.
وی بیان کرد: شما نیروهای حراست، آشپزخانه، خدماتی هم دارید از شهرهای دیگر می‌آورید که این خبرها می‌رسد، این مردم ناراحتند، به شما تذکر می‌دهیم و به مسئولان شهرستان هم عرض می‌کنم فرماندار و معاونان، اداره کار، رئیس دادگستری، دادستان، نگذاریم این اتفاق بیافتد و باید از جوانان این شهرستان استفاده شود.
امام جمعه دیلم یادآور شد:. به مسئولان استانی هم گفتیم شما هم وظیفه دارید، پشتیبانی و حمایت کنید، جوانان این شهرستان بیکار هستند و به طور مدام مراجعه می‌کنند، باید به فکر اینها باشید.
وی گفت: حق مردم را این بار محترمانه مطالبه می‌کنیم اما در آینده با شدت و محکم‌تر این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *