0

پیشتازی خوزستان در ثبت نام کتب درسی در کشور

پیشتازی خوزستان در ثبت نام کتب درسی در کشور
بازدید 10

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله حبیبی سرپرست پیش از ظهر امروز جمعه با اشاره به تدابیر انجام گرفته در راستای ثبت نام کتب درسی دانش آموزان استان خوزستان بیان کرد: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ برای دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم از ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ آغاز شد و همچنان ادامه دارد.
وی با عنوان اینکه با تدابیر اندیشیده شده، ثبت نام کتب درسی در خوزستان در حال انجام است، ادامه داد: خوزستان در بین استان‌های کشور در زمینه ثبت نام کتب درسی پیشتاز است.
وی خبر داد: ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *