0

حج نقطه بیداری اسلام و جهان در مواجهه با رژیم صهیونیستی است

حج نقطه بیداری اسلام و جهان در مواجهه با رژیم صهیونیستی است
بازدید 11

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های عبادی سیاسی امروز نماز جمعه ساوه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار کارگزاران اظهار کرد: حج امسال، حج برائت است و آنچه که امروز در غزه اتفاق می‌افتد شاخص عظیمی است که در تاریخ می‌ماند و مسیر را نشان خواهد داد.
امام جمعه ساوه افزود: به طور حتم اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرأت این رفتارهای وحشیانه را نداشت، از این رو با مباشر قتل و پشتیبان قتل نمی‌شود با روی خوش و ملایمت رفتار کرد.
حجت الاسلام رحیمی تصریح کرد: امسال حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت را به همه دنیای اسلام منتقل کنند و به لطف الهی حج برائت نقطه بیداری اسلام و جهان در مواجهه با رژیمی تبدیل خواهد شد که روز به روز به مرگ و زوال نهایی خود نزدیک تر و حامیان آن هر لحظه نسبت به قبل رسواتر می‌شوند.
وی با اشاره به رویدادهای سیاسی اخیر کشور گفت: سفر نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق به ایران و اجرای کامل توافق امنیتی ۲ کشور در این شرایط بسیار مهم و حائز اهمیت بود.
امام جمعه ساوه با اشاره به اینکه حمله به رژیم صهیونیستی توسط عضو جدید شبکه مقاومت یعنی بحرین بسیار مهم بود، گفت: به تعلیق درآوردن مبادلات تجاری وزارت بازرگانی ترکیه با رژیم صهیونیستی نیز بسیار مهم و حائز اهمیت بود و قطع روابط کلمبیا با اسرائیل گامی مهم در مسیر تحریم صهیونیست‌ها که بسیار مهم و بااهمیت است.
امام جمعه ساوه با اشاره به سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت گفت: محرومیت بشر کنونی از وجود پربرکت امام زمان (عج) مشکلات و مصیبت‌های بسیاری در پی داشته است و تک تک بشریت برای آماده‌سازی شرایط ظهور، نقش دارند و باید تلاش کنند.
حجت الاسلام رحیمی اضافه کرد: مهم‌ترین نهاد، خانواده است و چنانچه رنگ مهدویت بگیرد، نقش پررنگی در مهیا کردن شرایط ظهور و تربیت انسان آنگونه که امام زمان (عج) می‌پسندند ایفا خواهد کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *