0

دوره آموزشی حسنه ماندگار در استان بوشهر برگزار شد

دوره آموزشی حسنه ماندگار در استان بوشهر برگزار شد
بازدید 11

به گزارش خبرنگار مهر، دوره آموزشی حسنه ماندگار (دوره جوانی جمعیت) بعد از ظهر جمعه در آستانه دهه کرامت و هفته ملی جمعیت، ویژه خادم یاران و فعالان فرهنگی اجتماعی با محوریت کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر در دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با حضور حجت الاسلام گودرزی؛ نویسنده کتاب و دبیر کتاب سال خانواده و جمعیت کشور به عنوان مدرس دوره و دکتر مروتی؛ عضو کمیته مطالعات جمعیت شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان مدرس دوره، رقیه زنگنه نژاد مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر و دکتر برجویی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، مهران خورده بین مقدم مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر و جمعی از مسئولان، خادم یاران و یاوران استان بوشهر برگزار شد.
در این دوره آموزشی مواردی از جمله جریان شناسی حوزه جمعیت، تاریخچه حوزه جمعیت، آسیب شناسی فردی و اجتماعی حوزه جمعیت، اسقاط جنین و فنون تسهیل گری توسط اساتید دوره آموزش داده شد.
در ابتدای این نشست مهران خورده بین مقدم؛ مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت معصومه (س)، روز دختر و آغاز دهه کرامت به استادان دوره، مسئولان استان و خادمیاران و یاوران رضوی خیر مقدم گفت. تعداد ۹۵ نفر در دوره آموزشی حسنه ماندگار نام نویسی کردند که از این تعداد ۸۰ نفر به عنوان مربی تسهیل گر جوانی جمعیت در دوره شرکت کردند..

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *