0

ثبت بیش از ۱۸میلیون تردد وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

ثبت بیش از ۱۸میلیون تردد وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
بازدید 26

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در فروردین ماه سال‌جاری بیش از ۱۸ میلیون تردد وسایل نقلیه در سطح کلیه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ثبت شده است.
وی افزود: از مجموع ترددهای انجام شده در محورهای مواصلاتی، بیش از ۲ میلیون تردد توسط وسایل نقلیه سنگین و ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تردد توسط وسایل نقلیه سبک انجام شده که تردد وسایل نقلیه سبک نسبت به سال گذشته افزایش ۴ درصدی داشته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیشترین تردد را مربوط به محور کرمانشاه به بیستون با ۹۱۲ هزار تردد و کمترین تردد را مربوط به محور سنقر به میان‌راهان با ۸ هزار تردد اعلام کرد.
به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، تعداد تردد ورودی وسایل نقلیه به محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه یک میلیون و ۳۵۲ هزار و تعداد تردد خروجی وسایل نقلیه یک میلیون و ۴۸۰ هزار بوده است.
کهریزی تصریح کرد: تعداد تردد ورودی وسایل نقلیه به محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه یک درصد و تعداد تردد خروجی وسایل نقلیه از استان ۹ درصد در ایام فروردین ماه سال‌جاری افزایش داشته است.
وی در پایان افزود: ۵۲ سامانه ثبت تخلف هوشمند، پنج دستگاه توزین حین حرکت، ۹۶ دستگاه تردد شمار، ۶ دستگاه تابلو پیام متغیر و ۳۳ دستگاه دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه بصورت شبانه روزی فعال و ایمنی کاربران جاده‌ای را فراهم می‌کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *