0

بازدید از بیمارستانها با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور

بازدید از بیمارستانها با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور
بازدید 52

در اولین روز از سال نو صورت گرفت:

بازدید از بیمارستانها با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور و جمعی از مدیران

به گزارش وبدا صبح روز اول فروردین ۱۴۰۳، ساعاتی پس از تحویل سال نو، تیم مدیریتی دانشگاه در معیت معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور از مراکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ۲۲ بهمن و حکیم بازدید کردند.

در این بازدید بخش های اورژانس، داخلی، قلب و … در بیمارستان ۲۲ بهمن وحکیم بازدید شد.

مهدی دونده در مصاحبه با وبدا این بازدید را رضایت بخش دانست و از کارکنان حوزه سلامت که در اولین روز عید نوروز، آسایش بیماران و خدمت به مردم را به آسایش خود ترجیح داده اند، تشکر کرد و افزود : این عزیزان خدمت به خلق را برای خدا انجام می دهند و قطعاً برکت و رحمت این خدمت به زندگی آنان برخواهد گشت.

دکتر محمدرضا مجدی سرپرست دانشگاه نیز ضمن تبریک سال نو و آرزوی صحت و سلامتی برای همشهریان و مسافران و زائران، خاطرنشان کرد: امیدواریم همه مسافران با خاطره خوش نیشابور را ترک کنند . ولی در صورت بروز حادثه یا اتفاق، کارکنان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در حوزه درمان، بهداشت، اورژانس، غذا و دارو و معاونت توسعه در حالت آماده باش هستند و به هیچ عنوان خدمت به مردم تعطیل نشده و نخواهد شد.

در این بازدید دکتر مجدی سرپرست دانشگاه، دکتر حسین زاده معاون توسعه، دکتر جزجلالیان معاون بهداشت، دکتر توحیدی معاون درمان، مهندس پارسا سرپرست روابط عمومی، دکتر مرادقلی و دکتر شورورزی روسای بیمارستانها و جمعی از مدیران حضور داشتند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *