0

انجام۵۲۵۵عمل جراحی رایگان درمراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی استان

انجام۵۲۵۵عمل جراحی رایگان درمراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی استان
بازدید 26

به گزارش خبرنگار مهر، یونس محمودیان ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در یک سال گذشته هفت هزار و ۳۵۱ بیمار در مراکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی استان بستری شدند.
محمودیان با بیان اینکه در مراکز ملکی این استان، ۸۱۵ هزار و ۴۷۹ بیمار از خدمات درمانی رایگان بهره‌مند شدند، گفت: این بیماران در بیمارستان ۶۶ تختخوابی شهدای گمنام باسوج، پلی کلینیک تخصصی شهر دوگنبدان و درمانگاه تخصصی دهدشت از خدمات ویزیت سرپایی و دارویی رایگان استفاده کردند.
وی افزود: همچنین در این مدت، یکهزار و ۱۳۱ زایمان به صورت طبیعی و سزارین در مراکز ملکی تأمین اجتماعی استان به صورت رایگان انجام و پزشکان، یک میلیون و ۳۵ هزار و ۷۵۱ نسخه در مراکز ملکی تأمین اجتماعی استان برای درمان بیماران ارائه کردند.
مدیر درمان تأمین اجتماعی عنوان کرد: ۵۳۲ مرکز درمانی به جز مراکز ملکی، طرف قرارداد تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند و ۱۷۲ پزشک عمومی، ۱۱۴ مرکز داروخانه، ۱۲۹ مرکز پاراکلینیکی مانند رادیولوژی و آزمایشگاه و ۶۶ درمانگاه خصوصی و دولتی و بیمارستان طرف قرارداد تأمین اجتماعی استان هستند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *