0

۶۰۱ ماموریت ترافیکی توسط اورژانس در آذربایجان غربی انجام شد

۶۰۱ ماموریت ترافیکی توسط اورژانس در آذربایجان غربی انجام شد
بازدید 19

فرزین رضازاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی اورژانس تاکنون ۱۷ هزار و ۱۴۸ تماس داشته‌ایم که از این تعداد دو هزار و ۳۳۵ مورد منجر به اعزام نیروهای اورژانس شده است.
وی با اشاره به انجام ۶۰۱ مأموریت ترافیکی توسط اورژانس اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی تا ۵ فروردین ماه ۶۶۲ مصدوم توسط نیروهای اورژانس امدادرسانی شده است.
رئیس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی با اشاره به فوت ۵ نفر در اثر حوادث ترافیکی در استان طی نوروز امسال گفت: کادر اورژانس و خودروهای آمبولانس برای خدمات رسانی در ایام نوروز در حالت آماده باش کامل هستند البته امیدواریم حادثه ناگواری پیش نیاید.
رضازاده با اشاره به آماده باش نوروزی ۱۱۰ پایگاه اورژانس شهری، جاده‌ای، اتوبوس آمبولانس و اورژانس هوایی در استان، اضافه کرد: از این تعداد ۶۰ پایگاه اورژانس جاده‌ای و دو اتوبوس اورژانس در محورهای ارتباطی استان مستقر هستند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی با اشاره به حضور هزار نیروی اورژانس استان در ۱۱۰ پایگاه گفت: روزانه ۱۲۰ نفر از نیروهای اورژانس در پایگاه‌های نوروزی استان مستقر بوده به مسافران، گردشگران و میهمانان نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *