0

شهید رییسی مصداق خادم در تراز امام رضا (ع) است

شهید رییسی مصداق خادم در تراز امام رضا (ع) است
بازدید 22

آیت الله سید رحیم توکل در گفت وگو با خبرنگار مهر افزود: شهادت خادم‌الرضا (ع)، رئیس‌جمهور محبوب، که به واقع سیدالشهدای خدمت وی را نامید، ثلمه‌ای بزرگ است که ان‌شاءالله خداوند نمونه‌های او را به ملت قدردان ما و جهان اسلام عنایت فرماید.
وی افزود: آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، مصداق خادم در تراز امام رضا علیه آلاف التحیه والثناء است و سوابقی درخشان در خدمت به ملت داشت و پرانگیزه در مسیر تعالی کشور و ساعی برای تحقق آرمان‌های امامین انقلاب و به شدت آرزومند پیوستن به جمع یاران شهیدش بود.
وی گفت: آثار فراموش نشدنی او در کمک به محرومان، ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار و در یک کلام، نجات اقتصاد کشور با روحیه «ما می‌توانیم»، برای همیشه الگویی برای خدمتگزاران این ملت خواهد بود.
آیت الله توکل گفت: بوستان انقلاب اسلامی گل‌های فراوانی برای خدمت گذاری به کشور و ملت‌های آزاده جهان دارد تا بتوانند جای خالی شهید خدمت را پر کنند و نام بلند سید ابراهیم رئیسی بر تارک دولت همچون شهیدان رجایی و باهنر خواهد درخشید و جاودانه خواهد شد.
وی افزود: ملت بزرگ ایران هیچ‌گاه خدمتگزاران صدیق خود را فراموش نخواهند کرد و همواره درود و تحیات خود را تقدیم روح رئیس‌جمهور فقید و شهید خود خواهد کرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری شهادت این طلایه‌دار خدمت خالصانه را به امام عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب و ملت بزرگ ایران تسلیت گفت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *