0

بیان خاطرات شهدا بزرگترین مانع برای تهاجم فرهنگی دشمن است

بیان خاطرات شهدا بزرگترین مانع برای تهاجم فرهنگی دشمن است
بازدید 29

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام حسین حسینی قمی در اجتماع امام رضایی‌ها که به مناسبت گرامیداشت سیدالشهدای خدمت و یاران شهیدش همراه با یادواره شهدای عملیات بیت‌المقدس شهرستان محلات برگزار شد، اظهار کرد: بزرگترین دعای بشر از ابتدای خلقت شهادت است که این دعا در حق شهدا مستجاب شده است.
وی، مقام شهدا را بسیار ارزشمند دانست و افزود: بسیاری از علما با وجود تالیفات بسیار ارزشمند و تربیت شاگردان بزرگ و خدمات بیشمار به تشیع غبطه می‌خورند که چرا سرنوشت آنها به شهادت ختم نشد.
وی با تاکید بر ضرورت تبیین اندیشه شهدا در یادواره‌ها گفت: باید در این یادواره‌ها، ویژگی‌های شهدا و ایثارگران بیان شود چرا که نسل جدید، دفاع مقدس را ندیده و کمتر از آن شنیده‌اند.
کارشناس مذهبی و دینی برنامه سمت خدا افزود: بیان خاطرات رزمندگان، بزرگترین مانع در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است همچنین در یادواره‌ها، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
حسینی قمی افزود: برای مبارزه با شبیخون فرهنگی دشمن، باید ایمان خود را تقویت کنیم و از این طریق همانگونه که در برابر موشک‌های جنگی ایستادیم، در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن که اخلاق و خانواده را نشانه گرفته‌اند، ایستادگی کنیم.
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به صلابت امام در غم از دست دادن یارانش، گفت: اگرچه داغ از دست دادن رئیس جمهور مردمی سنگین است اما رهبر انقلاب اسلامی مانند کوه در برابر این داغ ایستاد تا در برابر دشمن خم به ابرو نیاورد و مادامی که چنین رهبری را داریم، هیچ تزلزلی در ما راه نخواهد یافت.
این استاد دانشگاه افزود: همانگونه که مردم در تشییع پیکر شهدا سنگ تمام گذاشتند، ما نیز باید دین خود در برابر خون شهدا و خدمتگزاران نظام را ادا کنیم و با مقاومت در برابر تهاجم فرهنگی، به یاریگر رهبر باشیم و مانع تضعیف باورهای دینی شویم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *