0

زندگی رییس‌جمهور شهید خدمت صادقانه به انقلاب اسلامی و مردم بود

زندگی رییس‌جمهور شهید خدمت صادقانه به انقلاب اسلامی و مردم بود
بازدید 29

به گزارش خبرنگار مهر، حجت اسلام جعفر رحیمی پیش از ظهر پنج شنبه در جمع بانوان ساوجی در مسجد انقلاب ساوه، اظهار کرد: ساده زیستی، صداقت، پاک دستی، مردمی و ولایی بودن شهید آیت الله رئیسی، الگویی منحصر به فرد است. وی افزود: ایشان در هر سمت و پستی که بودند در کمال اخلاص و با قدرت برای مردم خدمت می‌کردند و نام این شهید خدمت در جامعه اسلامی برای همیشه تاریخ ماندگار شد.
امام جمعه ساوه با اشاره به عمر کمتر از سه ساله ریاست آیت الله رئیسی گفت: در این مدت ۴۷ سفر استانی داشتند و فعالیت شبانه‌روزی و خدمت بدون وقفه ویژگی بارز ایشان بود و باید اذعان کرد که زندگی رئیس‌جمهور شهید سراسر خدمت صادقانه به انقلاب اسلامی و مردم بود.
حجت الاسلام رحیمی ادامه داد: به طور حتم خون رجایی، بهشتی. سلیمانی و رئیسی ها و همه شهدا، اسلام را زنده نگه خواهد داشت و پرچم به دست مهدی فاطمه خواهد رسید.
وی یکی از ویژگی‌های عمده دولت اسلامی، عدالت محوری دانست و عنوان کرد: این ویژگی این دولت را از همه دولت‌های دیگر ممتاز و متمایز می‌کند دولت اسلامی دغدغه اصلی اش اجرای عدالت و توزیع امکانات و فرصت‌ها برای همه شهروندان است که در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *