0

راه و شهرسازی نسبت به مشوق های جمعیتی بی تفاوت است

راه و شهرسازی نسبت به مشوق های جمعیتی بی تفاوت است
بازدید 26

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در شورای سلامت شهرستان، افزود: در زمینه جوانی جمعیت، راه و شهرسازی استان هیچ اقدام مؤثری انجام نداده است.
وی ابراز داشت: ما خانواده‌ها را به فرزند آوری تشویق می‌کنیم و دولت نیز مشوق‌هایی در نظر گرفته، اما راه و شهرسازی به این موضوع توجهی ندارد.
وحدانی فر گفت: مشخص نیست این لابی‌ها در استان تا کی ادامه خواهند داشت.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر ادامه داد: می‌دانم که این نقد ممکن است باعث ناراحتی برخی افراد شود، اما واقعیت این است که راه و شهرسازی در اجرایی کردن دغدغه‌های شهید جمهور که برای جمعیت تلاش کرد، بی‌تفاوت بوده است.
وی تصریح کرد: دهدشت در مسکن ملی جزو برترین‌های کشور است، اما نباید مسئله جمعیت را نادیده گرفت و هر دستگاه و نهادی باید به این مهم توجه داشته باشد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با اشاره به مشکلات مختلف جمعیتی در کشور، افزود: این مسئله ارتباطی به جناح‌های سیاسی ندارد.
وحدانی فر گفت: هر خانوار ایرانی باید دو فرزند داشته باشد تا به توازن جمعیتی برسیم، در غیر این صورت، با بحران‌های اقتصادی، اشتغال و امنیت مواجه خواهیم شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *