0

بزرگترین سفره جهانی حضرت رقیه (س) در مصلای رشت برپا می‌شود

بزرگترین سفره جهانی حضرت رقیه (س) در مصلای رشت برپا می‌شود
بازدید 24

مهیار فتحی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برپایی بزرگترین سفره حضرت رقیه (س) همزمان با سراسر کشور در رشت خبر داد و اظهار کرد: این سفره به نیّت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) با حضور مادران و دختران ۳ تا ۷ سال در مصلای امام خمینی (ره) رشت برپا می‌گردد.
مسئول کانون فرهنگی تربیتی مشکات با بیان اینکه مراسم سفره جهانی حضرت رقیه (س) برای هشتمین سال متوالی در رشت برپا می‌گردد، افزود: این مراسم در روز جمعه ۱۹ مردادماه بعد از نماز مغرب و عشاء مصادف با شب شهادت حضرت رقیه (س) دُردانه امام حسین (ع) برگزار می‌شود.
فتحی‌پور تصریح کرد: مراسم سفره حضرت رقیه (س) در رشت با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین سید اکبر حسینی و مداحی کربلایی مسعود عارفی همراه خواهد بود.
وی، در پایان تصریح کرد: این مراسم به همت مجمع جهانی خادمان حضرت رقیه بنت الحسین (علیهماالسلام) همزمان در سراسر کشور و برخی از نقاط جهان برپا می‌گردد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *