0

بهره برداری از ۱۲۵ پروژه عام المنفعه همزمان با هفته دولت در فومن

بهره برداری از ۱۲۵ پروژه عام المنفعه همزمان با هفته دولت در فومن
بازدید 17

فرامرز مرجانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان علی الخصوص شهدای دولت و خدمت اظهار کرد: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای تبیین خدمات نظام و دولت برای مردم است.
مرجانی با تاکید بر اینکه باید در قالب جهاد تبیین خدمات گسترده نظام و انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف برای عموم مردم بیان شود، افزود: تداوم مسیر خدمت رسانی دولت برای مردم در حال انجام است.
وی تعداد پروژه‌های عام المنفعه شهرستان در هفته دولت را ۱۲۵ طرح عنوان کرد و افزود: برای افتتاح این پروژه‌ها بیش از ۳۴۶ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است.
فرماندار فومن ادامه داد: با افتتاح ۱۲۵ طرح عمرانی و سرمایه‌گذاری در این شهرستان برای ۲۲ نفر اشتغال مستقیم و ۳۹۹ نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد شده است.
مرجانی تصریح کرد: امور توزیع برق، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بخشداری و دهیاری‌ها بیشترین سهم را در افتتاح طرح‌های هفته دولت در این شهرستان دارند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *