0

اعضای بدن جوان ١٩ ساله منوجانی زندگی ۳ نفر را نجات داد

اعضای بدن جوان ١٩ ساله منوجانی زندگی ۳ نفر را نجات داد
بازدید 15

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان کارنما صبح شنبه اظهار کرد: اعضای بدن زنده‌یاد محمد صادق سالاری که در اثر یک حادثه دچار مرگ مغزی شده بود، در شامگاه جمعه دوم شهریورماه، به دو بیمار در کرمان و یک بیمار در شیراز اهدا شد.
وی ادامه داد: محمد صادق سالاری، ٢٩ مردادماه امسال به دلیل یک حادثه دچار ضربه مغزی و خونریزی مغزی و در بیمارستان ١٢ فروردین کهنوج بستری شد.
کارنمار تصریح کرد: علی‌رغم تلاش کادر درمان، او دچار مرگ مغزی شد و پس از تأیید و اخذ رضایت خانواده، دوم شهریورماه به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شد.
مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی کرمان یادآور شد: در آنجا، دو کلیه و کبد وی برای پیوند به بیماران نیازمند برداشته و به بیمارستان افضلی پور و بیمارستانی در شیراز منتقل شد.
کارنمار همچنین از تلاش‌ها و زحمات کادر پزشکی و پرستاری مستقر در بیمارستان‌های ١٢ فروردین منوجان، شهید باهنر و افضلی پور کرمان قدردانی کرد.
مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی کرمان خاطرنشان کرد: تاکنون ٢٢۴ مورد اهدای عضو در استان کرمان انجام شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *