0

شعبه های رای قائمشهر با ازدحام جمعیت روبرو است

شعبه های رای قائمشهر با ازدحام جمعیت روبرو است
بازدید 11

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری دقایقی قبل در ستاد انتخابات استان با اظهار اینکه مازندران بیشترین شعبه‌های صندوق اخذ رأی روستایی را دارد، افزود: انتخابات از ساعت اولیه شروع شد و مردم نیز در این رویداد شرکت باشکوه داشتند.
وی با تقدیر از مردم پنج شهرستان استان مازندران که در انتخابات حضور فعال داشتند، گفت: انتخابات با دستور وزارت کشور تا ساعت ۲۱ تمدید شده است.
وی با اشاره به اینکه در دوره اوج فصل کشاورزی قرار داریم، گفت: ۴۱۶ شعبه اخذ رأی مشغول جمع آوری آرای مردم هستند و عملیات رأی گیری براساس دستورالعمل وزارت کشور در حال برگزاری است.
نوری با عنوان اینکه مردم در این رویداد مهم شرکت داشتند، گفت: در حال حاضر نیز رأی گیری ادامه دارد و اخبار و گزارش‌ها حکایت‌ها از این قرار است که شعبه‌ها با ازدحام روبرو است.
استاندار مازندران با بیان اینکه در فصل اوج کشاورزی قرار داریم، گفت: کشاورزان بعد از بازگشت از مزرعه در شعبات حضور دارند و رأی از آنان در حال انجام است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *