0

ورزشگاه ۸هزار نفری شهرقدس میزبان مسابقات استقلال است

ورزشگاه  ۸هزار نفری شهرقدس میزبان مسابقات استقلال است
بازدید 26

مهدی محمدنبی در حاشیه بازدید از ورزشگاه شهدای شهر قدس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ورزشگاه شهدای شهرقدس آمادگی برگزاری مسابقات را دارد و از ظرفیت این ورزشگاه برای مسابقات لیگ برتر و بازی‌های ملی در رده‌های جوانان و نوجوانان استفاده خواهد شد.
وی افزود: با هم افزایی بین فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و شهردار قدس و همکارن ایشان موارد موجود در ورزشگاه شهرقدس به زودی حل و فصل می‌شود و این ورزشگاه توانایی برگزاری مسابقات لیگ را دارد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اولویت اول باشگاه استقلال استادیوم آزادی بود، اما به دلیل عدم آمادگی استادیوم آزادی، باشگاه استقلال در مرحله بعد استادیوم شهرقدس را معرفی کرد و قاعدتاً با زحمتی که در این ورزشگاه کشیده شده بسیاری از مسابقات را در ورزشگاه شهرقدس برگزار می‌کنیم.
وی گفت: ورزشگاه شهر قدس چه در بخش رختکن، چه در بخش «وی. آی. پی» و چه در بخش «سی. آی. پی» و صندلی تماشاچیان و گیت های الکترونیکی ورودی توانایی برگزاری مسابقات را دارد.
محمدنبی گفت: البته ظرفیت فعلی این استادیوم هشت هزار نفر است، که ظرفیت کمی است.
وی اضافه کرد: برای برگزاری مسابقات بین المللی در شهرقدس باید مراحل قانونی طی شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *