0

۲۸ کشور دنیا شبکه موساد را در درون خود نابود کردند

۲۸ کشور دنیا شبکه موساد را در درون خود نابود کردند
بازدید 6

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به جنایت جدید رژیم صهیونیستی در انفجار پیغامگیرها در لبنان اظهار داشت: ماهیت وجودی این رژیم بر مبنای ترور و کشتار است که دنیا دیگر نسبت به اعمال و ماهیت این رژیم آگاه شده است.

وی این اقدام رژیم صهیونیستی را نوعی ترور جمعی دانست و ابراز داشت: هر چند این جنایت نشان از نفوذ در لبنان است ولی این اتفاق نشان داد که رژیم صهیونیستی در اوج استیصال است.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در وضعیت ضعف است، تصریح کرد: در بیرون از اراضی اشغالی هم ۲۸ کشور دنیا شبکه‌های موساد را در درون خود نابود کرده اند.

وی با اشاره به اتفاقات در درون اراضی اشغالی افزود: در داخل این مناطق کارخانه‌های زیادی منفجر شده اند و دانشگاه‌ها به حالت اغما هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به وضعیت نامعلوم سال تحصیلی در داخل اراضی اشغالی تصریح کرد: این به دلیل سردرگمی این رژیم است چراکه وعده نظام و مقاومت اسلامی در مورد انتقام سخت از این کشور قطعی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر رئیس مجلس به کاشان و شرکت در کنگره بین المللی حضرت علی بن باقر (ع) خاطرنشان کرد: حضرت علی بن باقر (ع) به عنوان فرزند امام معصوم از طرف امام محمد باقر (ع) برای راهنمایی مردم منطقه کاشان به این خطه سفر کردند که باعث افتخار مردم است که از یک فرزند امام استقبال کردند.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه کنگره حضرت علی بن باقر (ع) برای شناخت هر چه بیشتر مردم، مسلمانان و شیعیان از شخصیت آن حضرت است، گفت: برای اجلاسیه علمی این کنگره ۱۲۸ مقاله ارسال شد که ۳۲ مقاله پذیرفته شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *