0

آینده سازان کشور باید با جهاد تحصیل نگاه به آینده داشته باشند

آینده سازان کشور باید با جهاد تحصیل نگاه به آینده داشته باشند
بازدید 5

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی صبح یکشنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی، اظهار داشت: در حالی که دانش‌آموزان ایرانی سال تحصیلی جدید خود را در مدارس آغاز می‌کنند، دانش‌آموزان فلسطینی به دلیل شرایط جنگ و ویرانی‌ها، تحصیل خود را در ویرانه‌ها و چادرها آغاز کرده‌اند.

وی بر اهمیت آرامش و ثبات کشور تأکید کرد و گفت: این آرامش مدیون خون شهداست و ما باید قدردان آن‌ها باشیم.

بحرانی به دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور خطاب کرد و ادامه داد: آن‌ها باید با جهاد در تحصیل و نگاه به آینده، راه پیشرفت کشور را هموار کنند.

وی افزود: دشمنان کشور به دلیل حضور جوانان غیور ایران جرأت نمی‌کنند به این مرز و بوم نگاه چپ بیندازند. ایران اسلامی امروز در همه عرصه‌ها سرآمد است و با عزت و سربلندی در جهان مطرح است.

آینده سازان کشور باید با جهاد تحصیل نگاه به آینده داشته باشند

فرماندار دشتی به اهمیت پیروی از ولایت و پایبندی به ارزش‌های اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی ایران با فداکاری و خون هزاران شهید به دست آمده است و بی‌توجهی به ارزش‌ها و شهدای انقلاب می‌تواند موقعیت کنونی کشور را به خطر بیندازد و حمایت مردم از نظام، سبب پایداری و مقاومت کشور در برابر دشمنان بوده است.

وی بر ضرورت همبستگی و مشارکت عمومی برای ساختن آینده‌ای روشن و توسعه شهرستان اشاره کرد و از همه اقشار جامعه خواست تا با همدلی در مسیر پیشرفت شهرستان دشتی همکاری کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *