0

تابلوی خاص هنرمند گنبدی رونمایی شد

تابلوی خاص هنرمند گنبدی رونمایی شد
بازدید 5

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسام بنی فاطمه امروز عصر در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با اقامه نماز جمعه در گنبد کاووس، از تابلو نقاشی شهید سید حسن نصرالله اثر استاد کریم فزونی رونمایی شد.

وی افزود: این تابلو به سفارش حوزه هنری انقلاب اسلامی استان گلستان طراحی و اجرا شده و هدف از آن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار و همچنین ترویج ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه است.

مدیرکل حوزه هنری گلستان ادامه داد: مراسم رونمایی با حضور نمازگزاران، خانواده‌های شهدا و جمعی از مسئولان محلی شهرستان پس از ایراد خطبه‌های وحدت آفرین و تاریخ ساز امام امت انجام شد.

در این مراسم کریم فزونی خالق این اثر نیز با اشاره به اهمیت هنر در انتقال مفاهیم ارزشمند انقلاب اسلامی و یادآوری فداکاری‌های شهدا اظهار داشت: هنر می‌تواند وسیله‌ای برای بیان عشق و ارادت به شهدا و ترویج فرهنگ مقاومت و ایستادگی باشد.

وی افزود: در این تابلو، کبوترها در حال پرواز به قدس هستند و من قصد داشتم این مفهوم را به تصویر بکشم که این راه ادامه دارد و متوقف نخواهد شد.

گفتنی است یکی از آثار استاد فزونی با نام «مقاومت» در موزه هنرهای فلسطین به نمایش در آمده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *