0

مسلمانان باید با اتحاد مقابل جنایات رژیم صهیونیستی بیایستند

مسلمانان باید با اتحاد مقابل جنایات رژیم صهیونیستی بیایستند
بازدید 4

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام میثم فیاضی روز سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه سپاه مهاباد، با بیان اینکه امروز مساله غزه مربوط به همه امت اسلامی است، افزود: تمام مسلمانان اعم از شیعه و سنی نسبت به جنایت رژیم صهیونیستی باید حساس بوده و باید با اتحاد و همبستگی در مقابل دشمنان بایستند.

وی با بیان اینکه طی یک سال گذشته ۶۰۰ هزار یهودی از اسرائیل به خاک آلمان پناهنده شده اند، اضافه کرد: تمام تلاش و سعی استکبار سعی در نگه داشتن یهودیان در منطقه خاورمیانه با اهداف خاص بوده که محور مقاومت توانسته این معاملات را بر هم بزند.

حجت الاسلام فیاضی گفت: جمهوری اسلامی ایران با اجرای عملیات صادق ۲ هیمنه اسرائیل و قدرت پوشالی آن را در هم شکست و سفر مقامات کشوری به بیروت و لبنان پس از این عملیات پیام شجاعت را به سران کشورهای استکبار جهانی منعکس کرد. وی با

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: علاوه بر مهاجرت یهودیان هم اکنون بالای ۲ میلیون نفر از مجموع ۹ میلیون اسرائیلی در پناهگاه‌ها زندگی می‌کنند که نشان از اقتدار امت اسلامی و توانایی محور مقاومت دارد.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از حجت الاسلام «سیدعلی سیدنظری» مسؤول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد، «حجت ااسلام محسن صحیحی» به عنوان مسؤول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد معرفی شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *