0

اختصاص ۵۳۶۴ میلیارد تومان برای مصوبات دو دوم رییس جمهور به قم

اختصاص ۵۳۶۴ میلیارد تومان برای مصوبات دو دوم رییس جمهور به قم
بازدید 10

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان قم که در سالن جلسات کرامت استانداری قم و به ریاست رئیس جمهور برگزار شد گفت: در دور نخست سفر رئیس جمهور به استان قم بالغ بر ۴ هزار میلیارد تومان برای مصوبات و پروژه‌های مختلف تخصیص یافت که از این مجموع ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور عنوان کرد: در سفر نخست رئیس جمهور به استان قم بالغ بر ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای استان در نظر گرفته شد که با احتساب اعتبار عمرانی، بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی و تسهیلاتی به قم داده شد.
وی با اشاره به مهمترین مصوبات دور نخست سفر رئیس بیان کرد: چهار خطه شدن محور قم به کهک، اجرای طرح‌های مسکن، تکمیل تصفیه خانه آب قم و احداث پست ۴۰۰ کیلو ولت از حمله مهمترین مصوبات دور نخست سفر بوده که به بهره برداری رسید.
منصوری با بیان اینکه برای دور دوم سفر رئیس جمهور به قم ۵ هزار و ۳۶۴ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است افزود: تکمیل ورزشگاه ۴ هزار و ۵۰۰ نفری، تکمیل آزاد راه شهید سلیمانی و بهسازی جاده قم قم به تهران از مهمترین پروژه‌های دور دوم سفر رئیس جمهوری به قم است.
معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه سرانه آموزشی در قم عقب ماندگی زیادی دارد بیان کرد: مصوب شده تا ۱۵ مجتمع آموزشی در محلات مختلف قم احداث شود.
وی ادامه داد: رفع نقاط حادثه خیز و همچنین تکمیل محور قم به کهک از دیگر پروژه‌های عمرانی مصوبات دور دوم سفر به قم است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *