0

اجازه تعطیلی هیچ واحد صنعتی را در گیلان نمی‌دهیم

اجازه تعطیلی هیچ واحد صنعتی را در گیلان نمی‌دهیم
بازدید 7

به گزارش خبرنگار مهر، هادی حق‌شناس بعد از ظهر چهارشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گیلان در رشت اظهار کرد: فلسفه تشکیل جلسات ستاد موانع تولید حل مشکلات و رفع محدودیت‌ها است.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم حل مشکلات تولید اضافه کرد: موانع و محدودیت‌های سر راه تولید و اشتغال در گیلان برداشته شود.

حق شناس با بیان اینکه در جنگ اقتصادی به سر می بریم، گفت: شرایط عادی نیست و حساسیت‌های زیادی در حوزه اقتصاد و معیشت وجود دارد.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه افزود: حمایت از تولید داخلی در چنین شرایطی مورد تاکید ویژه است.

استاندار گیلان با اشاره به حالت انفعالی شرکت‌هایی چون سیمکو اضافه کرد: برای راه اندازی چنین شرکت‌هایی باید هزینه‌های هنگفتی را تقبل کرد پس حفظ و احیای این شرکت‌ها باید در اولویت استان باشد.

حق شناس با اشاره به هزینه‌های بالای ایجاد شغل بیان کرد: برای ایجاد هر شغل پایداری باید سرمایه عظیمی را در حوزه تولید صرف کنیم.

وی با اشاره به راکد شدن شرکت‌ها و صنایع مطرح گیلان افزود: صنایع بزرگی چون پوشش و نساجی رفت و دیگر نباید اجازه دهیم سیمکو هم برود.

استاندار گیلان با بیان اینکه صنعتی که در زمان بنده تعطیل شود مقصرم، گفت: اجازه نمی‌دهیم هیچ صنعت کوچک و بزرگی در گیلان تعطیل شود و این مهم برای سیمکو هم صدق می‌کند.

حق شناس با اشاره به نامگذاری یک دهه‌ای عناوین اقتصادی و تولیدی از سوی مقام معظم رهبری بیان کرد: سال به سال مشکلات تولید و اشتعال عمیق‌تر و ریشه دار تر می‌شود و باید نسخه‌ای درمان گر و التیام بخش برای آن پیچیده شود.

وی با تاکید بر لزوم همراهی بانک‌ها با تولید افزود: مجموعه استان در خدمت تولید و اشتغال هستند و بانک‌ها هم باید در این مسیر همراه شوند.

استاندار گیلان با تاکید لزوم هدفگذاری در حوزه سرمایه سپاری و ارائه تسهیلات اشتغال اضافه کرد: سرنوشت ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی که به عنوان تسهیلات در گیلان پرداخت شده باید مشخص شود.

ارتباط ۷۸ درصدی مشکلات تولید در حوزه بانک‌ها

تیمور پورحیدری مدیرکل صمت گیلان در این نشست اظهار کرد: حل مشکلات واحدهای تولیدی در اولویت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است.

وی با اشاره به موانع حوزه تولید و اشتغال افزود: ۷۸ درصد مشکلات تولیدی در حوزه بانک‌ها مرتبط می‌شود.

در این نشست مشکلات و موانع چندین واحد تولیدی استان گیلان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات نهایی برای حل مشکلات تولید اتخاد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *