0

در نخستین روز از نوروز ۱۴۰۳ انجام شد؛ بازدید عیدانه رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از حوزه سلامت شهرستان دشتستان/ گزارش تصویری

در نخستین روز از نوروز ۱۴۰۳ انجام شد؛
بازدید عیدانه رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از حوزه سلامت شهرستان دشتستان/ گزارش تصویری
بازدید 25

در نخسین روز از نوروز ۱۴۰۳ رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از بیمارستان شهید گنجی برازجان و اورژانس جاده‌ای قلعه سفید دشتستان بازدید کرد.
دکتر حسن ملکی‌زاده در این بازدید گفت: خدمات دانشگاه علوم پزشکی در ایام نوروز همانند گذشته به‌صورت شبانه‌روزی برقرار بوده و واحدهای نظارتی درمانی و بهداشتی از مراکز تحت پوشش خود به‌صورت مستمر بازدید می‌کنند.

وی تصریح کرد: ۵۸ پایگاه اورژانس شهری و جا‌ده‌ای، ۶ کمپ نوروزی به همراه یک فروند بالگرد اورژانس هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس در حال حاضر در استان مستقر هستند که با توجه به مسافر پذیر بودن استان بوشهر، سختی کارشان در این ایام چند برابر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: ما در تمام مدت شبانه‌روز و ۲۴ ساعته در کنار مردم هستیم تا آنان کمترین دغدغه برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی را احساس نکنند.

معاون درمان دانشگاه، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه، مدیر روابط عمومی و بین الملل دانشگاه، مدیر دفتر پرستاری دانشگاه، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان و رییس بیمارستان شهید گنجی در این بازدید رئیس دانشگاه را همراهی کردند.

شما را به دیدن بخشی از تصاویر این بازدید دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام/م.ف ۱۰۲۶

آخرین اخبار حوزه سلامت را از ما بخواهید

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *