0

مدیران فرهنگی نسبت به تولید ونشر آثار حوزه دفاع مقدس حساس باشند

مدیران فرهنگی نسبت به تولید ونشر آثار حوزه دفاع مقدس حساس باشند
بازدید 7

معصومه سپهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در حاشیه مراسم شانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب پاییز آمد، اظهار کرد: این تقریظ خون تازه و جریان مهمی را در توجه دادن به مردم و مسئولان ایجاد می‌کند.

وی تصریح کرد: نکته مهم این است که کتاب‌های حوزه دفاع مقدس آنقدر تنوع و تکثر دارد که اهل فن، اساتید، کارشناسان و اصحاب رسانه می‌توانند به وظایف خود عمل کنند و آن‌ها بخوانند، نقد و آسیب‌شناسی کنند.

نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس به ایجاد یک جریان برای معرفی و نشر آثار خوب در حوزه دفاع مقدس توسط کارشناسان و رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: باید برای این کتای‌ها سرمایه‌گذاری شود و به مردم معرفی کنند تا به خواندن آن‌ها تشویق شوند.

سپهری خاطرنشان کرد: متأسفانه این حرکت ارزشمند و لطف بزرگ مقام معظم رهبری به کتاب‌ها، محملی برای کم‌کار بعضی شده است؛ چراکه کارهایی خوب تولید شده و به جای اینکه مدیران و اصحاب رسانه به آن‌ها بپردازند منتظرند ببینند که این کار تقریظ می‌خورد یا خیر.

وی با بیان اینکه مسئولان و مدیران فرهنگی باید به نسبت به تولید و نشر آثار حوزه دفاع مقدس حساس باشند، ادامه دارد: این مسئولان باید کار خود را در معرفی آثار و نقد آن‌ها انجام دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *