0

بیش از ۱۲۰ هزار خدمت در بیمارستان گناوه ارائه شد

بیش از ۱۲۰ هزار خدمت در بیمارستان گناوه ارائه شد
بازدید 3

به گزارش خبرنگار مهر، حسن فخرایی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این تعداد ۱۱ هزار و ۵۳۳ خدمت ویزیت پزشک عمومی اورژانس، هفت هزار و ۹۰۰ خدمت مربوط به بخش رادیولوژی، ۸۶ هزار خدمت مربوط به بخش آزمایشگاه، ۱۳ هزار و ۱۰۰ خدمت مربوط به خدمات دارویی، ۶ هزار و ۱۵۹ خدمت مربوط به ویزیت پزشکان متخصص در کلینیک دولتی امام خمینی (ره) است.
وی با بیان اینکه تعداد کل مراجعین به اورژانس ۱۱ هزار و ۵۳۳ نفر بوده است، افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۳۴۳ نفر برای ادامه درمان در بخش‌های مختلف بستری شده، ۲۷۵ نفر تحت عمل جراحی قرار گرفته، ۳۵ نفر اعزام و ۲۷ نفر فوتی بوده است.
رئیس بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه ضمن بیان فعال بودن واحدهای مختلف در این مرکز در تمامی ایام تصریح کرد: انواع خدمات آزمایشگاهی، پاتولوژی، سی‌تی‌اسکن، تصویربرداری، دیالیز، خدمات دارویی و عمل‌های جراحی مختلف در حوزه‌های جراحی عمومی، زنان زایمان، مغز و اعصاب و ستون فقرات، کلیه و مجاری ادراری، ارتوپدی و چشم‌پزشکی در این مرکز ارائه می‌شود.
فخرایی ادامه داد: جهت سهولت دسترسی مردم به خدمات درمانی، در تمامی ایام کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) جهت ارائه خدمات تخصصی با حضور پزشکان متخصص در کشیک‌های صبح و عصر فعال بوده و با تعرفه دولتی در خدمت شهروندان است.
رئیس بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه ضمن تقدیر از خدمات کادر درمانی و پشتیبانی در این مرکز خاطرنشان کرد: کادر درمان خالصانه و شبانه‌روزی در تمامی ایام در حال ارائه خدمت به مردم هستند و تلاش تمامی مجموعه بر ارائه خدمات باکیفیت و ایمن به مراجعین و ارتقا کیفی بخش‌ها و تجهیزات بیمارستانی بوده و افزایش رضایتمندی مراجعین و بیماران بستری از اولویت‌های این مرکز است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *