راهنمای خرید اکانت آپ تو دیت

راهنمای خرید اکانت آپ تو دیت

آپ تو دیت را می‌توان یک پایگاه علمی دانست که امروزه به‌منظور تشخیص‌های بالینی جامع بر‌اساس شواهد مورد استفاده قرار می‌گیرد. پزشکان با خرید اکانت uptodate به جدیدترین اطلاعات و همچنین تحقیقات پزشکی دسترسی پیدا می‌کنند.

آپ تو دیت را می‌توان یک پایگاه علمی دانست که امروزه به‌منظور تشخیص‌های بالینی جامع بر‌اساس شواهد مورد استفاده قرار می‌گیرد. پزشکان با خرید اکانت uptodate به جدیدترین اطلاعات و همچنین تحقیقات پزشکی دسترسی پیدا می‌کنند.

این برنامه به پزشکان کمک می‌کند تا تصمیمات و اقدامات بهتری را در زمینه مراقبت و بهبود حال بیمار انجام دهند. همچنین استفاده از این آپ خطاهای پزشکی را نیز تا حد بسیاری کاهش می‌دهد. شما با خرید اکانت آپتودیت به بیش‌از 12000هزار موضوع مختلف دسترسی دارید.

عمده مباحثی که اکانت آپتودیت اصلی و غیراصلی پوشش می‌دهند مربوط به قلب‌و‌عروق، نورولوژی، انکولوژی و اطفال است و به‌ همین‌ خاطر خرید اکانت آپتودیت مورد توجه بسیاری از پزشکان قرار گرفته است.

خرید اکانت آپ تو دیت سافت

آپ تو دیت یا UID که با نام علمی uptodate نیز شناخته می‌شود، یکی از مراجع قابل اطمینان پزشکی و دارویی است که حاصل تجربه بیش‌از 5000 پزشک در سراسر دنیا و همچنین شامل 8800 موضوع مختلف است.

به‌صراحت می‌توان گفت که این برنامه بیش‌از 25 حوزه تخصصی را شامل می‌شود و همچنین محتوای آن نیز به‌صورت منظم و طبقه‌بندی شده توسط سازنده به‌روز می‌گردد. ناگفته نماند که اطلاعات تقریباً 450 مجله تخصصی برای نگارش این برنامه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در‌حال‌حاضر بیش‌از یک و نیم میلیون پزشک در سراسر دنیا از اپ تودیت به‌عنوان منبعی مطمئن در درمان‌های بالینی استفاده می‌کنند.

قابلیت‌های آپ تو دیت برای خرید

آپتودیت

از مهم‌ترین امکانات این منبع جامع پزشکی می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  1. پراهمیت‌ترین قابلیت سایت آپ تو دیت و اکانت آن مربوط به استفاده از یک منبع باکیفیت از انواع اطلاعات پزشکی است. تمامی اطلاعات موجود در اکانت آپ تو دیت رایگان پزشکی بر ‌اساس شواهد بالینی و توسط بسیاری از متخصص حاذق جمع‌آوری می‌شود.
  2. آپ تو دیت دارای دو سطح مقدماتی و پیشرفته است که شما می‌توانید بر ‌اساس شرایط خود، سطح مناسبی را انتخاب نمایید. معمولاً اطلاعات سطح مقدماتی به زبانی ساده و خلاصه بیان می‌شود و در مقابل سطح پیشرفته، دارای اطلاعات کامل‌تری است.
  3. اطلاعات موجود در این برنامه اغلب به شکل‌های مختلفی مانند مقاله، تصویر و انواع و گرافیک هستند. این موارد را می‌توان یکی از قابلیت‌های اکانت آپتودیت اصلی دانست که اغلب شاخه‌های پزشکی را نیز پوشش می‌دهد.
  4. برای استفاده از آپتودیت نیاز به آنلاین بودن نیست؛ زیرا اگر اکانت این برنامه را تهیه کرده باشید، می‌توانید به‌صورت آفلاین نیز از آن استفاده کنید.
  5. اطلاعات موجود در آپ تو دیت قابلیت ذخیره‌سازی و اشتراک‌گذاری دارند و در صورت نیاز می‌توانید آن‌ها را به‌راحتی ارسال کنید.
  6. یکی دیگر از قابلیت‌های اکانت آپ تو دیت مربوط به بخش جستجوی آن است. شما می‌توانید با سرچ کردن کلمه مورد ‌نظر به مرتبط‌ترین اطلاعات دسترسی پیدا کنید.

راهنمای انتخاب و خرید اکانت آپ تو دیت

راهنمای خرید آپ تو دیت به شما کمک می‌کند تا بهترین خرید را در زمینه این برنامه جامع پزشکی تجربه کنید. راهنمای خرید اکانت آپ تو دیت طی مراحل زیر انجام می‌شود:

  1. انتخاب نوع اکانت
  2. مقایسه انواع اکانت‌ها
  3. بررسی مدت اعتبار اکانت‌ها
  4. بررسی قابلیت‌های تمدید اکانت
  5. بررسی قیمت‌های خرید اکانت

در ادامه هریک مراحل خرید اکانت آپ تو دیت را به‌طور مبسوط شرح خواهیم داد:

1. انتخاب نوع اکانت

اکانت‌های آپ تو دیت دارای دو ‌نوع رسمی و غیر‌رسمی هستند. در اکانت‌های رسمی کاربر می‌تواند به‌‎صورت مستقیم پسورد و نام کاربری را بر روی اپلیکیشن اصلی وارد کند. در مقابل در نوع غیر‌اصلی کاربر بایستی در اپلیکیشن‌های تأییدشده همان شرکت، مشخصات را وارد کند تا قادر به استفاده از خدمات آپ تو دیت باشد.

با‌وجود‌اینکه هر دو نوع اکانت آپ تو دیت دارای مزایا و معایب خاصی هستند؛ با‌این‌حال نوع اصلی را می‌توان بهتر از نوع غیررسمی دانست. ناگفته نماند که در نوع غیراصلی به‌خاطر محدودیت‌های زیرساختی اپلیکیشن واسطه نمی‌تواند تمامی اطلاعات اپ تو دیت را به سایت خود انتقال دهد. با مقایسه دو نوع رسمی و غیررسمی از لحاظ کیفیت و میزان دسترسی‌ها در‌نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید.

2. مقایسه انواع اکانت‌ها

مقایسه اکانت‌های رسمی و غیررسمی از لحاظ خصوصیات‌ اکانت‌ها به شما کمک می‌کند تا انتخاب بهتری داشته باشید. در ادامه خصوصیات هر‌کدام از اکانت‌های آپ تو دیت را شرح می‌دهیم:

اکانت رسمی اکانت غیررسمی
دسترسی مستقیم در اپلیکیشن‌های رسمی در آپ استور و پلی استور دسترسی به قسمت‌هایی از پایگاه داده با توجه به صلاحدید برنامه‌نویس
امکان استفاده در اپلیکیشن رسمی آپ تو دیت امکان استفاده از اپلیکیشن‌های ایرانی طراحی شده توسط برنامه‌نویس
نیاز به شارژ یا تمدید اکانت پس‌از اتمام اعتبار نیاز به شارژ یا تمدید اکانت پس‌از اتمام اعتبار

3. بررسی مدت اعتبار اکانت‌ها

در راهنمای خرید اکانت آپ تو دیت بررسی مدت اعتبار آن بایستی مورد توجه قرار گیرد. معمولاً مدت اعتبار اکانت آپتودیت بر ‌اساس نوع اکانت تعیین می‌شود. با‌این‌حال مدت اعتبار تمامی اکانت‌ها 12 ماه یا حتی کمتر است.

اکانت اصلی Uptodete مانند سایت رسمی شرکت دارای مدت اعتبار سه‌ماهه، شش‌ماهه، یکساله و دوساله است. کاربر می‌تواند بر ‌اساس نیاز و زمان استفاده، مدت اشتراک را انتخاب کند. البته لازم به ذکر است که در کشور ما ایران تنها بازه زمانی شش و دوازده‌ماهه برای خرید اکانت اپ تو دیت فعال هستند. در نوع غیر رسمی نیز بازه دوازده ماهه فعال است و مانند اکانت رسمی مدت اعتبار بیشتری را شامل نمی‌شود.

4. بررسی قابلیت‌های تمدید اکانت

پس‌از اتمام مدت اکانت آپ تو دیت، امکان تمدید اکانت قبلی با حفظ اطلاعات و تاریخچه نرم‌افزار وجود دارد. با کمک این قابلیت تمامی اکانت‌های اصلی و غیراصلی با پرداخت هزینه مجدد قابل استفاده هستند.

5. بررسی قیمت‌ها برای خرید اکانت

توجه داشته باشید تعیین قیمت اکانت آپ تو دیت به مدت زمان اعتبار، نوع اکانت و حتی تعداد کاربری آن وابسته است. بهتر است که اکانت رسمی و غیررسمی را از لحاظ قیمت با یکدیگر مقایسه کرده و در نهایت بهترین نوع را بر اساس کیفیت و قیمت تهیه کنید.

مزایای خرید اکانت آپ تو دیت

اکانت آپ تو دیت

شما با خرید اکانت اپ تو دیت از مزایای بی‌شمار آن بهره‌مند می‌شوید. مهم‌ترین و رایج‌ترین مزایای خرید اکانت اپ تو دیت شامل موارد ذیل هستند:

افزایش اطلاعات حوزه پزشکی

اطلاعات پزشکی و رشته‌های مختلف آن در‌حال گسترش است و هیچ دامنه محدودی ندارد. نامحدود بودن اطلاعات آپ تو دیت باعث شده تا یکی از اصلی‌ترین اهداف برای دانسته‌های پزشکی به شمار بیاید.

اشتراک‌گذاری اطلاعات

در‌‌‌حال‌حاضر بسیاری از پزشکان در سراسر دنیا از اکانت آپ تو دیت استفاده می‌کنند و تمامی اطلاعات جدید‌شان را در این شبکه به اشتراک می‌گذارند. تیم پشتیبان آپ تو دیت نیز با مشاهده هر کشف جدید سریعاً آن را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

دریافت اطلاعات در هر زمان

شما می‌توانید در هر زمان و مکان اطلاعات مورد نیازتان را از اکانت آپ تو دیت دریافت کنید. برای این کار بایستی با استفاده از یک دستگاه مناسب به اکانت خود متصل شوید.

صرفه جویی در زمان

شما می‌توانید با استفاده از قابلیت سرچ سریع و بارگذاری اطلاعات در کمترین زمان ممکن به اطلاعات مورد نظرتان دست پیدا کنید.

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی یکی دیگر از مزایای خرید اکانت آپ تو دیت است که درصورت نیاز اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

منبع: uptodatesoft.ir
  |   لینک کوتاه : https://iranmedicalinfo.com/?p=67255

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *