0

کاهش ترافیک در محورهای مواصلاتی ری به طرح‌های مطالعاتی نیاز دارد

کاهش ترافیک در محورهای مواصلاتی ری به طرح‌های مطالعاتی نیاز دارد
بازدید 38

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی باب الحوائجی در نشست بررسی وضعیت پروژه‌های حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان ری که با حضور مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران، بشارت معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، اسحاقی بخشدار قلعه نو و علیجانی شهردار قلعه نو در محل ساختمان فرمانداری برگزار شد، از روند اجرای پروژه‌های حوزه راهداری در سطح شهرستان ابراز رضایت کرد.
فرماندار ویژه ری اظهار کرد: در حال حاضر با پیگیری‌های صورت گرفته و تلاش و همت عوامل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پروژه‌های در حال اجرا همچون تقاطع غنی آباد و پل فیروزآباد در محور کمربندی دوم تهران و بهسازی و تعریض محور امین آباد و زندان بزرگ تهران در بخش فشافویه از سرعت پیشرفت مناسبی برخوردار بوده که امیدواریم در زمان مقرر در دسترس شهروندان قرار گیرد.
باب الحوائجی افزود: در خصوص کاهش حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی سطح شهرستان و اقداماتی همچون بهسازی، تعریض و رفع نقاط حادثه خیز در جاده‌ها نیازمند تهیه طرح‌های مطالعاتی و بهره گیری از نظرات مشاورین متخصص در این حوزه هستیم تا بتوانیم با تعریف پروژه و تخصیص اعتبار مورد نیاز در کمیته برنامه ریزی شهرستان نسبت به اجرای طرح‌ها در کوتاه‌ترین زمان اقدام کنیم تا برآیند این اقدامات موجب ارتقا موقعیت شهرستان ری در حوزه ایمنی و کیفیت راه‌ها شود. لازم به ذکر است در این نشست در خصوص اصلاحات فنی و هندسی برخی از محورهای مواصلاتی سطح شهرستان ری نیز بحث و تبادل نظر شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *