0

علت ترافیک سنگین دیروز در تونل توحید چه بود؟

علت ترافیک سنگین دیروز در تونل توحید چه بود؟
بازدید 4

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید اکبری، معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگانی که حوالی ساعت ۱۳:۱۰ ظهر دیروز در محدوده بزرگراه نواب به جنوب داخل تونل توحید در حال تردد بودند، شاهد حریق یک دستگاه سواری پژو که به علت نقض فنی دچار این حادثه شده بودند.

وی گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ به همراه عوامل امدادی و آتش نشانی بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

سرهنگ اکبری ادامه داد: همین کاهش سرعت و ایستادن‌های لحظه‌ای رانندگان باعث شد تا لحظه به لحظه بر حجم ترافیک افزوده شده و موجب شد تا ترافیک سنگینی در این محدوده را شاهد باشیم.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ افزود: به دلیل ایمن سازی و عدم گسترش حریق به دیگر خودروها و همچنین ایستادن و تماشای بیش از حد رانندگان از این آتش سوزی، محدودیت مقطعی در این محدوده اعمال شد.

سرهنگ اکبری بیان داشت: به همین علت شاهد حجم بار ترافیک در این محدوده بودیم و محدودیت مقطعی تردد در مسیر شمال به جنوب قبل از ورودی تونل اعمال گردید تا به خودروهای دیگر آسیبی نرسد.

وی گفت: چند تیم از کارکنان پلیس راهور فاتب در محل حادثه حضور داشتند و نسبت به روان سازی ترافیک اقدامات خود را انجام دادند و تیم‌های امدادی موفق شدند پس از مدتی این آتش سوزی را مهار کنند که خوشبختانه در این حادثه به راننده و فرد دیگر آسیبی نرسید.

سرهنگ اکبری از رانندگان خواست چنانچه در حین حرکت با حادثه‌ای روبرو شدند که در آن سهمی ندارند به مسیر خود ادامه داده و با ایستادن و نگاه کردن باعث سنگینی ترافیک در محدوده آن نشوند تا خودروهای امدادی و پلیس بتوانند به موقع اقدامات خود را انجام دهند و به مصدومین و حادثه دیدگان امدادرسانی کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *