0

درخواست امام جمعه قرچک از وزیر راه و شهرسازی برای رفع مشکل ترافیک

درخواست امام جمعه قرچک از وزیر راه و شهرسازی برای رفع مشکل ترافیک
بازدید 8

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حجت اله اسماعیلی در خطبه نماز جمعه قرچک اظهار کرد: یکی از نشانه‌های کشور باتقوا تبعیت از امت و ولی امر است؛ ما در نماز عبادی سیاسی هفته پیش این قدرت و حضور را به وضوح دیدیم لذا نمازجمعه نصر یکی از نمازهای ماندگار در ایران شد که نشان از اتحاد و قدرت ملت ایران بود.

وی گفت: مسئله‌ای که امروز برای دنیا و امت اسلام مهم است، مسئله دفاع است چراکه همین موضوع جهاد را به همراه دارد و اگر مردم یک جامعه باهم متحد شوند برکات آن جامعه بیشتر می‌شود و چندگانگی از بین می‌رود.

امام جمعه قرچک افزود: شهید سید حسن نصرالله و حاج قاسم سلیمانی مایه فخر و اثرگذاری مردم شدند و حتی مردم پس از شهادت این دو مرد نشان دادند که با ایمان راسخ خود در مقابل مستکبران می‌ایستند، امت اسلامی امروز باید بداند که تنها اهرم دشمن ایجاد تفرقه در بین مسلمانان است؛ اما حالا روز بیداری امت است و مردم با قدرت و نصرت خود اجازه نمی‌دهند تا دشمن بر امت چیره شود.

وی گفت: سال‌های متمادی مشکل حمل و نقل و تردد را داریم، نه مترو آمد، نه مشکل کمربندی قلعه نو حل شد، قبل از وزیر شدن این خانم از وی بسیار تعریف می‌شد.

اسماعیلی با بیان اینکه قرچک، سیستان نیست، همین کنار تهران است، خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: اگر وقت ندارید، دو نفر را بفرستید، در این مسیر تردد کرده و مشکلات مردم را ببینند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *