0

ترندهای پاییز و زمستان ۲۰۲۴؛ امسال کدام آیتم‌های پوشیدنی مد هستند؟

ترندهای پاییز و زمستان ۲۰۲۴؛ امسال کدام آیتم‌های پوشیدنی مد هستند؟
بازدید 14

فصل‌های پاییز و زمستان همواره به عنوان فرصتی دوباره برای ایجاد تغییر در کمدهای لباس و استایل‌های ما در نظر گرفته می‌شوند. با این وجود، خیلی مهم است که بدانید در میان انواع اکسسوری‌ها و لباس‌های مختلف کدام آیتم‌های پوشیدنی امسال مد هستند تا بتوانید مستقیما به سراغ خرید آن‌ها بروید. اگر دلتان می‌خواهد که با دنبال کردن ترندهای پاییز و زمستان ۲۰۲۴ یک تغییر بزرگ را در سبک پوشش خود ایجاد کنید و استایل‌هایتان مناسب روزهای سرد سال و در عین حال به روز باشند تا آخر این مطلب از دیجی‌کالا مگ با ما همراه باشید.
اکسسوری‌ها و لباس‌های سبز رنگ
با انتشار آلبوم «برت» (Brat) خواننده‌ی بریتانیایی یعنی چارلی اکس‌سی‌اکس (Charlie XCX)، دنیای فشن در بهار و تابستان امسال با محبوبیت بی حد و اندازه‌ی رنگ سبز نئونی روبرو شد. علاوه بر این، بکار گرفته شدن رنگ سبز در مجموعه‌های پاییزه‌ی بسیاری از برندها مانند میو میو (Miu Miu) و ایو سن لوران کاملا آشکار بود. پیشبینی‌ها می‌گویند ترند رنگ سبز نئونی به همین صورت ادامه پیدا نمی‌کند اما به هر حال تاثیر خودش را بر روندهای پاییز و زمستان خواهد گذاشت؛‌ به طوریکه استفاده از سایه‌های مختلف رنگ سبز،‌ به ویژه سبز خاکی و لجنی، به یکی از اصلی‌ترین بخش‌های استایل روزانه‌ی افراد تبدیل می‌شود.

کاپشن زنانه سی اند ای مدل RSH – DE811 ۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
اکسسوری‌ها و لباس‌های دارای طرح پلنگی
از آنجایی که لباس‌ها و اکسسوری‌های دارای طرح‌های پلنگی خیلی وقت است که یکی از ترندهای اصلی دنیای فشن به شمار می‌آیند بسیاری از افراد فکر می‌کنند دیگر در فصل‌های سرد سال آن‌ها را در استایل‌های روزمره‌ی مردم نمی‌بینیم. با این حال، لازم است بدانید که با توجه به داده‌ها و همینطور مجموعه‌های پاییز و زمستان برندهای مختلف این طرح حداقل تا پایان سال ۲۰۲۴ همراه ما خواهد بود و حتی بیشتر برای آیتم‌های بالا تنه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

کفش‌های کتانی ترند ۲۰۲۴؛ امسال چه نوع کتانی‌هایی مد هستند؟

شال زنانه مدل پلنگی ژاکارد ۲۱۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
چکمه‌ها و بوت‌های بلند و چانکی از ترندهای پاییز و زمستان
مهم‌ترین و ضروری‌ترین آیتم‌هایی که در فصل پاییز باید به فکر خرید آن‌ها باشید چکمه‌ها و بوت‌ها هستند. اما برخلاف سال‌های گذشته که بیشتر به سراغ بوت‌های چلسی، لژ دار یا ساق کوتاه می‌رفتیم امسال برای داشتن یک استایل ترندی باید خرید چکمه‌های بلند و چانکی را در نظر داشته باشیم. یکی از مدل‌های پرطرفداری که به قطع در پاییز و زمستان امسال مد می‌شوند چکمه‌های کابویی هستند که در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند. این نوع چکمه‌ها معمولا دارای تزئیناتی چون گلدوزی هستند و می‌توانند قد و پاشنه‌ی کوتاه یا بلندی داشته باشند؛‌ بنابراین همه‌ی افراد با هر سلیقه‌ای می‌توانند به سراغ خرید آن‌ها بروند.

بوت زنانه چرم مشهد مدل j2527

۸,۰۷۲,۰۰۰

۲,۴۲۲,۰۰۰

تومان

نیم بوت زنانه مدل سربازی

۸۳۰,۰۰۰

۷۶۳,۶۰۰

تومان

خرید انواع بوت زنانه
مشاهده همه

لباس‌های دارای طرح‌های چهارخانه
درست است که طرح‌های چهارخانه هیچوقت از مد خارج نمی‌شوند و همواره محبوبیت مخصوص خودشان را دارند، اما همگی ما باید قبول کنیم که از سال ۲۰۲۰ تا به حال دیگر شاهد همه‌گیر شدن استایل‌های گرانج یا تامبوی که در آنها از لباس‌های دارای این طرح استفاده می‌شود نبوده‌ایم. با این حال اگر طرفدار پیراهن‌ها و شلوارهای چهارخانه هستید باید بگوییم که در پاییز و زمستان امسال می‌توانید از این لباس‌های خود به خوبی استفاده کنید. تنها نکته‌ای که باید بدانید این است که باید در هنگام انتخاب آیتم‌های پوشیدنی چهارخانه به سراغ رنگ‌های تیره‌تر مانند سرمه‌ای، سبز تیره و قهوه‌ای بروید تا ظاهرتان ترندی‌تر به نظر برسد.

همه‌چیز درباره‌ی استایل گرانج؛ بیانیه‌ای بر علیه زرق‌و‌برق و مصرف‌گرایی

شومیز آستین بلند زنانه اچ اند ام مدل ۰۷۷۱۶۱۲۰۰۳ ۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
لباس و اکسسوری‌ با طرح چریکی از ترندهای پاییز و زمستان
یکی از طرح‌هایی که امسال در مجموعه‌های برندهای دنیای فشن مانند روبرتو کاوالی (Roberto Cavalli) و لویی ویتون دیده می‌شد،‌ طرح چریکی بود؛ بنابراین اصلا دور از انتظار نیست که شاهد ترند شدن این پترن باشیم. شاید برایتان جالب باشد که بدانید برند روبرتو کاوالی از این طرح برای لباس‌های شب و مجلسی خود استفاده کرده است. در نتیجه، می‌توان گفت که هیچ محدودیتی در خرید آیتم‌های پوشیدنی دارای این طرح وجود ندارد و شما می‌توانید هر اکسسوری یا لباسی که چریکی به نظر می‌رسد را برای خودتان تهیه کنید.

پلیور مردانه مانگو مدل JERSEY-DESERT مشاهده کالا
کت و شلوار‌های اورسایز در رنگ‌های تیره و خنثی
اگر اهل گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی باشید حتما می‌دانید که زیبایی‌شناسی و استایل‌های رسمی مخصوص محل کار در چند وقت اخیر تا چه اندازه محبوبیت پیدا کرده‌اند. از طرفی چند سالی است که همه‌ی ما در استایل‌های خود از کت‌وشلوارهای اورسایز استفاده می‌کنیم و نمی‌توان گفت که این آیتم‌های پوشیدنی ترندهای جدیدی به شمار می‌آیند. با این حال اگر می‌خواهید برای پاییز و زمستان به سراغ خرید کت‌وشلوار بروید به یاد داشته باشید که آیتم‌های دارای جزئیات، برش‌ها و تزئینات خاص گزینه‌های بهتری محسوب می‌شوند. همچنین دیگر رنگ‌های پررنگ و پرانرژی مانند سرخابی و آبی کاربنی از مد خارج شده‌اند و رنگ‌های خنثی مانند شتری، کرمی، قهوه‌ای و خاکستری جای آن‌ها را پر کرده‌اند.

ست کت و شلوار زنانه السانا مدل آرامیس کد ۱۷۲۹۰۲ مشاهده کالا
بکارگیری پاپیون و روبان در استایل‌ها از ترندهای پاییز و زمستان
دنیای مد و فشن در سال ۲۰۲۴ با روبان، پاپیون و هر نوع ویژگی‌ دیگری که انرژی زنانگی استایل فرد را بیشتر می‌کند پیوند خورده است؛ بنابراین برخلاف تصور بسیاری از افراد می‌توان انتظار داشت که پاپیون‌ها و روبان‌ها در پاییز و زمستان محبوبیت خود را دوباره به دست بیاورند. نکته‌ای که باید به یاد داشته باشید این است که این ترند نباید استایل شما را کاملا تحت تاثیر خود قرار دهد بلکه باید به طور نامحسوس برای اینکه نشان دهید به آن علاقه‌مند هستید از پاپیون‌های ربانی استفاده کنید. یک لباس دارای یقه‌ی بندی که می‌توان آن را پاپیون زد، یک دامن دارای پاپیون‌های ریز در سرتاسر آن، یک گل سر پاپیونی یا یک کیف دارای بند پاپیونی می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

همه‌چیز درباره‌ی نحوه‌ی استایل مو با روبان؛ ترندی‌ترین اکسسوری سال جدید

گیره مو زنانه طرح پاپیون مدل B_PA_01 ۱۱۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
لباس‌ها و اکسسوری‌های کره‌ای رنگ
یکی از محبوب‌ترین رنگ‌هایی که در مجموعه‌های پاییزه‌ و زمستانه‌ی برندهای مختلف دنیای فشن، از جمله گوچی و هرمس، به وفور دیده می‌شود رنگ زرد کره‌ای است. این رنگ برای افرادی که به استایل‌های مینیمال علاقه‌مند هستند و می‌خواهند در کنار دنبال کردن ترندهای روز دنیای مد به سبک پوشش خود پایبند بمانند به شدت مناسب خواهد بود؛ چرا که به راحتی با هر رنگی ست می‌شود و ماهیت خنثی و در عین حال چشمگیری دارد. با این حال نیازی نیست که همه‌ی کمد لباس خود را با لباس‌های رنگ زرد کره‌ای پر کنید؛ برای ایجاد تنوع کافی است به سراغ خرید پلیورها، ژاکت‌های کش‌ بافت، کت‌های بلند و همینطور اکسسوری‌های این رنگی بروید.

۱۳ ترند زیورآلات در سال ۲۰۲۴ برای استایل‌های مدرن و منحصربه‌فرد

کاپشن زنانه مدل POOFAK ۱,۸۸۰,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
لباس‌های دارای تزئینات ریش ریش
در چند سال اخیر لباس‌های مخصوص فصل‌های پاییز و زمستان معمولا هیچ نوع تزئینات خاصی نداشتند و ماهیت مینیمال خود را حفظ کرده بودند. اما خبر خوب این است که در سال جدید تزئینات ریش ریش مانند با پارچه، چرم و حتی پر به شدت محبوبیت پیدا خواهند کرد. برای کسانیکه به داشتن این دسته از لباس‌ها در کمد لباس خود علاقه‌مند هستند گزینه‌های بسیار زیادی وجود دارد؛ برای مثال می‌توانند به سراغ کت‌هایی بروند که تنها لبه‌های آستین‌ها یا حتی کل پارچه‌ی آن‌ها تزئین شده‌اند. همچنین اگر نمی‌خواهند این ترند را بین لباس‌های خود جای دهند می‌توانند اکسسوری‌های دارای تزئینات ریش ریش را امتحان کنند.

کیف رودوشی زنانه کد ۲۸۰ ۱۷ % ۲۷۵,۰۰۰ ۲۲۹,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
کت و ژاکت‌های چرم در همه رنگ از ترندهای پاییز و زمستان
برای داشتن یک استایل ترندی و خاص حتما لازم نیست که به سراغ خرید آیتم‌های پوشیدنی جدید و گاها گران قیمت بروید. یکی از مهم‌ترین‌ لباس‌های مد پاییز و زمستان امسال کت‌ها و ژاکت‌های چرم هستند که در کمدهای بسیاری از ما پیدا می‌شوند. درست مانند سال‌های گذشته رنگ‌های مشکی، زیتونی، قهوه‌ای و زرشکی این کت‌ها ترند خواهند شد با این تفاوت که دیگر امسال لباس‌های دارای تزئینات و جزئیات، مانند سگک و آستین‌های پشمی، محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند.

کت چرم زنانه السانا مدل دیلان کد ۱۵۶۲۰۱

۹۹۹,۰۰۰

۹۲۸,۰۰۰

تومان

کت چرم زنانه السانا مدل هاوین کد ۱۶۳۱۰۱

۹۱۷,۰۰۰

۷۴۸,۰۰۰

تومان

خرید انواع کت چرم زنانه
مشاهده همه

پلیورها و کاردیگن‌های کش‌ بافت و پشمی
کاردیگن‌ها و پلیورهای پشمی یا کش بافت از آن دسته از آیتم‌های پوشیدنی هستند که ممکن است در نگاه اول توجه شما را به خودشان جلب نکنند. با  این حال باید بدانید که این لباس‌ها در پاییز و زمستان پیش رو وارد ترندهای اصلی امسال می‌شوند؛ به طوریکه دیگر آن‌ها را هم در استایل‌های زنانه و هم در استایل‌های مردانه می‌بینیم. یکی از مزیت‌های اصلی کاردیگن‌ها و پلیورها این است که شما می‌توانید در روزهای سرد سال آن‌ها را بر اساس سبک پوشش خود با هر آیتم دیگری بپوشید و استایل کنید.

۶ ایده برای استایل ترندی و شیک با لباس بافت کاردیگن

ژاکت زنانه اسمارا مدل ۱۳۶۳۲۶۶۷ ۵ % ۲,۲۹۰,۰۰۰ ۲,۱۷۵,۵۰۰ تومان مشاهده و خرید
استایل‌های جین روی جین از ترندهای پاییز و زمستان
پارچه‌ها و لباس‌های جین همواره یکی از آن دسته از آیتم‌هایی به شمار می‌آیند که طراحان لباس به بازی کردن با آن‌ها علاقه‌ی زیادی نشان می‌دهند. استفاده از لباس‌های جین در ماه‌های سرد سال می‌تواند یک انتخاب بسیار عالی و جسورانه باشد چرا که هم در برابر سرما از شما محافظت می‌کنند و هم می‌توانند در انواع سبک‌های پوشش به روش‌های مختلف استایل شوند. ما استایل‌هایی که همه‌ی‌ آیتم‌های پوشیدنی آن‌ها جین هستند را برای پاییز و زمستان امسال بیشتر پیشنهاد می‌کنیم چرا که قطعا ترند خواهند شد.

۱۰ استایل کاربردی و جذاب مردانه و زنانه با کت جین

کت جین زنانه اچ اند ام مدل ۰۳۹۹۰۶۱ ۲۸ % ۲,۶۸۰,۰۰۰ ۱,۹۲۹,۶۰۰ تومان مشاهده و خرید
لباس‌های دارای یقه‌های بلند و ایستاده
در کنار کاردیگن‌های پشمی و کش بافت لباس‌هایی که یقه‌ی ایستاده‌ای دارند مانند یقه اسکی‌ها و همینطور آیتم‌های پوشیدنی دیگری که می‌توان یقه‌های آن‌ها را به صورت ایستاده استایل کرد در مجموعه‌های امسال خانه‌های فشن مختلف، مانند ویکتوریا بکهام و بوتگا ونتا (Bottega Veneta)، به وفور دیده می‌شدند. برای داشتن یک استایل خوب و بی‌نقص در روزهای سرد سال باید با ترفند لایه‌بندی لباس‌ها به خوبی آشنا باشید و این دسته از آیتم‌های پوشیدنی می‌توانند به شما کمک زیادی کنند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم خرید کت‌های بلند دارای یقه‌های پهن و ایستاده و همینطور یقه اسکی را حتما در اولویت خود قرار بدهید تا بتوانید استایل‌های پاییزی و زمستانی منحصر به فردی داشته باشید.

پلیور زنانه اچ اند ام مدل ۰۹۳۹۳۸۶ ۲۹ % ۱,۹۸۰,۰۰۰ ۱,۴۰۵,۸۰۰ تومان مشاهده و خرید
استایل‌های مونوکروم مشکی از ترندهای پاییز و زمستان
پاییز و زمستان امسال برای کسانیکه به رنگ مشکی علاقه‌ی بسیار زیادی دارند قرار است اوقات بسیار خوبی را رقم بزند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید تمامی لباس‌ها و استایل‌های مجموعه‌ی پاییز ۲۰۲۴ برند ولنتینیو به طور یکدست مشکی بودند. همین موضوع می‌تواند به شما ثابت کند که استایل‌های مونوکروم مشکی در ماه‌های پیش رو محبوبیت زیادی پیدا خواهند کرد؛ این یعنی بهتر است از هر آیتم پوشیدنی کمد خود یک رنگ مشکی هم تهیه کنید.

استایل مونوکروم چیست؛ چگونه تنها با یک رنگ تیپ بزنیم؟

پالتو زنانه السانا مدل آناگل کد ۱۶۰۶۰۱ ۳۵ % ۱,۳۸۰,۰۰۰ ۸۹۸,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
استایل پرپی با لباس‌های اورسایز
استایل پرپی یکی از محبوب‌ترین زیبایی‌شناسی‌ها و سبک‌های پوشش دنیای مد و فشن به شمار می‌آید که با الهام از لباس فرم معروف‌ترین دانشگاه‌های شمال شرقی آمریکا به وجود آمده است. این استایل ترکیبی از لباس‌های ورزشی مانند پولوشرت‌ها و پولیورها با لباس‌های رسمی و کلاسیک مانند کت‌وشلوار و دامن است. این استایل با مجموعه‌ی پاییزه‌ی برند میو میو توجه بسیاری از افراد را به خودش جلب کرد؛‌ به طوریکه پیشبینی می‌شود در فصل‌های پیش رو محبوبیت آن افزایش زیادی پیدا کند. برای داشتن این سبک پوشش شما باید به سراغ خرید کاردیگن، کت‌وشلوارهای اورسایز،‌ پلیورهای متفاوت،‌ شلوارهای پارچه‌ای،‌ کفش‌های مری جین، شلوار جین‌های راسته، پیراهن‌های بیسیک و لباس‌های دارای طرح چهارخانه بروید. پالت رنگی استایل پرپی عمدتا به رنگ‌های سرمه‌ای، خاکی، زرشکی و خاکستری متمایل است.

شلوار جین زنانه سرژه مدل ۲۲۱۱۶۴ رنگ آبی ۶۰ % ۱,۸۵۰,۰۰۰ ۷۴۲,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
کلام آخر
برخلاف سال‌های گذشته، ترندهای دنیای مد و فشن در پاییز و زمستان ۲۰۲۴ تلفیقی از نوستالژی و نوآوری را به شکلی نوین بازتاب می‌کنند. از رنگ‌های گرم و خنثی گرفته تا الگوهای مدرن و منحصر به فرد، همه‌ی این‌ها در فصل جدید مخاطبان این صنعت را به جسارت در استایل شخصی خود دعوت می‌کنند.
منبع: Vogue ,Who What Wear

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *