0

کیمیا علیزاده در شماره جدید مجله ووگ درخشید

کیمیا علیزاده در شماره جدید مجله ووگ درخشید
بازدید 15

کیمیا علیزاده تکواندوکار سابق تیم ملی ایران و حال حاضر کشور بلغارستان بعد از اعلام فعالیتش به عنوان چهره تبلیغاتی برند مشهور نایکی، این بار در شماره جدید مجله ووگ بریتانیا یکی از معتبرترین مجلات فشن جهان ظاهر شد. کیمیا در این مصاحبه با مجله ووگ در مورد تجربیات بازی در المپیک زیر پرچم کشوری دیگر و ایران صحبت کرد.

کیمیا گفت؛ من این فرصت رو داشتم تا برای حقوق زنان، به ویژه برای حقوق زنان ایران ایستادگی کنم. به نظر من این نمایندگی یک امید برای زنان فراهم میکند و باعث میشود تا آنها برای دستیابی به آرزوهای خود و اهدافشون تلاش کنند. در نهایت کیمیا میگه؛ شما نمیتونید چیزی باشید که تا حالا اون رو تصور نکردید.

در این شماره سیندی نگامبا ورزشکار کامرونی که زیر پرچم پناهندگان در المپیک موفق شد مدال برنز بوکس رو کسب کند نیز حضور دارد.

مصاحبه اصلی کیمیا علیزاده با مجله ووگ

هیچ ورزشکار در زمین، رینگ مبارزه یا روی سکو به تنهایی به آنجا نرسیده است. حمایت، چه از سوی مربیان، عزیزان یا سازمان‌های قدرتمندی مانند نایکی، برای موفقیت بسیار مهم است. این برند متعهد است به همه ورزشکاران فرصتی بدهد تا به پتانسیل کامل خود دست یابند، موانع را از بین ببرند و به جوانان فرصت‌های بیشتری بدهند تا قدرت تحول‌آفرین ورزش را احساس کنند. بخشی از این ماموریت شامل معرفی افراد قدرتمندی است که از طریق دستاوردها و عزم ورزشی شگفت‌انگیز خود، به عنوان الگویی برای دیگران عمل می‌کنند.

یکی از این افراد، کیما علیزاده، ورزشکار نایکی است. او توضیح می‌دهد: “مبارزات و چالش‌های زندگی‌ام همیشه الهام‌بخش من برای مبارزه بودند. از طریق تکواندو، یاد گرفتم تسلیم نشوم.” او از هفت سالگی در هنر رزمی تکواندو تمرین می‌کند و در سن ۱۳ سالگی به صورت حرفه‌ای برای ایران رقابت می‌کرد و مدال‌های متعددی کسب کرد. در سال ۲۰۲۰، او از ایران مهاجرت کرد و به عنوان یک پناهنده در اروپا شروع به تمرین کرد. او می‌گوید: “من این فرصت را داشتم که برای حقوق زنان، به ویژه برای زنان در ایران، بایستم. و می‌توانستم نماینده همه پناهندگان در سراسر جهان باشم. این یک افتخار بود.”

با همکاری با ورزشکارانی مانند علیزاده، نایکی قصد دارد موانعی را که سر راه بسیاری از مردم به ویژه زنان جوان برای شرکت در ورزش وجود دارد را از بین ببرد. بخشی از ماموریت فعلی آن، ارائه منابع آموزشی آگاه از آسیب‌ها برای راهنمایی مربیان کار و همچنین ترویج بازی و محیط‌های فراگیرتر برای دختران جوان در طیف وسیعی از ورزش‌ها است. این برند همچنین متعهد شده است که لباس به بیش از ۱۰۰۰ ورزشکار و مربی جوان، از جمله قطعاتی مانند: سوتین‌های ورزشی نایکی و پرو حجاب، ارائه دهد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *