0

راهنمای خرید لباس مشکی محرم

راهنمای خرید لباس مشکی محرم
بازدید 14

همه‌ی ما بر سر این موضوع توافق داریم که هیچ رنگی مانند رنگ مشکی نمی‌تواند یک استایل زیبا و شیک را برایمان ایجاد کند. انتخاب استایل با لباس مشکی هم برای زنان و هم برای آقایان یک تصمیم امن و قابل اعتماد است که هیچوقت شما را ناامید نمی‌کند. این رنگ برای همه‌ی موقعیت‌ها، از جشن‌های مهم گرفته تا مراسم‌های عزاداری و جلسات کاری، مناسب است و می‌تواند شخصیتی مستقل و قدرتمند را از شما به اطرافیانتان نشان دهد.
یکی دیگر از دلایل محبوبیت بسیار زیاد تیپ لباس مشکی این است که هرگز از مد نمی‌افتد و در همه‌ی فصل‌های سال می‌توان از لباس‌های این رنگی استفاده کرد. برای داشتن استایل با لباس مشکی روش‌های بسیار زیادی وجود دارد که شما می‌توانید به سراغ امتحان آن‌ها بروید؛ اگر هنوز با نحوه‌ی ست کردن این رنگ آشنا نیستید و نمی‌دانید چرا باید به سراغ خرید لباس زنانه یا خرید لباس مردانه مشکی بروید تا آخر این مطلب از دیجی‌کالا مگ با ما همراه باشید.

فهرست محتوا
معرفی بهترین استایل‌ها با لباس مشکی مخصوص آقایان
معرفی بهترین استایل‌ها با لباس مشکی برای خانم‌ها
نکات مهم بهترین استایل با لباس مشکی برای محرم و مناسبت‌های دیگر

معرفی بهترین استایل‌ها با لباس مشکی مخصوص آقایان
لباس مشکی یکی از اصلی‌ترین اجزای کمد لباس هر مردی است و آشنایی با نحوه‌ی استایل کردن آن اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به رنگ مشکی علاقه‌ی زیادی دارند اما نمی‌دانند چطور آن را به استایلشان اضافه کنند که ظاهرشان بد به نظر نرسد به خواندن ادامه دهید.
استایل مشکی به سبک خیابانی
استایل خیابانی یکی از سبک‌های پوششی است که به شما اجازه می‌دهد طبق سلیقه‌ی شخصی خودتان از رنگ‌های مختلف برای کامل کردن ظاهرتان استفاده کنید. شما برای داشتن یک استایل با لباس مشکی به سبک خیابانی باید در قدم اول به سراغ آیتم‌هایی بروید که هنگام پوشیدن آن‌ها اعتماد به نفس و راحتی قابل توجهی دارید.

استایل با تیشرت اورسایز مشکی و شلوار بگی: یکی از بهترین استایل‌های خیابانی مردانه‌ای که می‌توانید با این رنگ داشته باشید، ترکیب تیشرت گرافیکی مشکی و شلوار جین بگ آبی است. این ست را با پوشیدن یک جفت کتانی چانکی مانند ایرفورس نایکی و یک ساعت دیجیتالی کامل کنید.
استایل با کت چرم مشکی و شلوار پارچه‌ای گشاد: ترکیب کت چرم مشکی با یک تیشرت مشکی ساده یا طرح‌دار و یک شلوار پارچه‌ای فاق بلند به رنگ‌های خنثی برای کسانی که می‌خواهند در عین راحتی استایل مشکی مردانه‌ی خوبی داشته باشند گزینه‌ی مناسبی است. این تیپ را می‌‌توان با یک کلاه بینی و یک جفت چکمه‌ی ساق بلند کامل کرد.

استایل خیابانی چیست؛ ۸ استایل خیابانی که باید امتحان کنید

کت چرم مردانه مدل آریسان کد ۸۰۱

۷,۸۸۰,۰۰۰

۳,۲۳۰,۸۰۰

تومان

کت چرم مردانه مدل آریسان ساده

۷,۷۰۰,۰۰۰

۳,۱۵۷,۰۰۰

تومان

خرید انواع کت چرم مشکی
مشاهده همه

استایل با لباس مشکی به سبک کژوال
کسانیکه بیشتر از شیک و خاص بودن به راحتی خودشان اهمیت می‌دهند به استایل کژوال علاقه‌مند هستند. این نوع سبک پوشش برای همه‌ی موقعیت‌ها مناسب است و می‌تواند ظاهری شیک و در عین حال راحت و غیررسمی را برای شما ایجاد کند.

ست پیراهن و شلوار اورسایز مشکی: اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که ست کردن لباس‌ها برایشان سخت است و به منظور انجام این کار به کمک دیگران نیاز پیدا دارند، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ خرید لباس‌ مردانه‌ی ست بروید. این روزها ست‌های پیراهن و شلوار پارچه‌ای اورسایز محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و شما می‌توانید آن‌ها را کفش‌هایی چون آل استار، نایکی جردن یا حتی لوفر ست کنید. استفاده از اکسسوری‌هایی چون زنجیر یا دستبند نقره‌ای می‌تواند این استایل را عمیق‌تر نشان دهد.
کت مشکی و شلوار بگی یا راسته‌ی پارچه‌ای: در روزهای سردتر شما می‌توانید یک کت مشکی اورسایز را با یک شلوار پارچه‌ای بگی یا راسته و یک یقه اسکی بپوشید. در آخر از یک کفش کتانی ساق دار یا یک بوت مشکی به همراه اکسسوری‌های مناسبی چون کمربند و ساعت استفاده کنید تا استایلتان بی‌نقص به نظر برسد. از آنجایی که آیتم‌هایی چون به مراقبت ویژه‌ای نیاز دارند شما باید برای نگهداری از آن با نکات شست‌وشو و مراقبت از لباس‌های مشکی آشنا باشید.

استایل کژوال چیست؛ چگونه یک استایل کژوال شیک و کاربردی داشته باشیم؟

پیراهن آستین بلند مردانه ابراف مدل آدرین ADTA01 رنگ مشکی

۴۰۰,۰۰۰

۲۸۸,۰۰۰

تومان

پیراهن آستین کوتاه مردانه ایزی دو مدل دیاکو رنگ سفید

۶۹۰,۰۰۰

۵۴۹,۰۰۰

تومان

خرید انواع پیراهن مردانه
مشاهده همه

استایل مشکی به سبک ورزشی
استایل با لباس مشکی به سبک ورزشی از آن استایل‌هایی است که همزمان با کاربردی بودن می‌تواند به شدت شیک باشد. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهند با همان استایل روزمره‌ی خود سبک پوشش مخصوصی داشته باشند این نوع استایل برای شما است.

شلوار جاگر و سویشرت: اگر در طول روز به مکان‌های مختلفی می‌روید و می‌خواهید استایلتان راحت اما مرتب به نظر برسد، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ ست کردن شلوار جاگر و سویشرت بروید. هر دوی این آیتم‌ها می‌توانند مشکی باشند اما اگر یکی از آن‌ها را از میان رنگ‌های روشن‌تری امتحان کنید مانند خاکستری یا دودی استایلتان متفاوت‌تر به نظر می‌رسد. کتانی‌های ورزشی سبک و راحت و یک کلاه بیسبالی رنگی می‌تواند تیپتان را همان طور که خودتان می‌خواهید تغییر دهد.
شلوار بگی ورزشی با تیشرت: یکی دیگر از استایل‌های ورزشی جذابی که می‌توانید امتحان کنید ترکیب شلوار بگی با تیشرت مورد علاقه‌ی خودتان است. تیشرتی که انتخاب می‌کنید می‌تواند هر طرح یا رنگی که خودتان دوست دارید باشد. اما اگر می‌خواهید یک استایل مونوکروم داشته باشید بهتر است آیتمی را انتخاب کنید که جزئیات خاصی دارد؛ برای مثال یک تیشرت جرسی یا دارای طرح‌های گرافیکی گزینه‌ی بسیار مناسب‌تری است. استفاده از یک کتانی نایکی چانکی برای کامل کردن این استایل را فراموش نکنید.

کفش‌های کتانی ترند ۲۰۲۴؛ امسال چه نوع کتانی‌هایی مد هستند؟

شلوار ورزشی مردانه مدل I,r,a,n_Se.f

۳۰۰,۰۰۰

۱۹۹,۰۰۰

تومان

شلوار ورزشی مردانه مدل ۲ نوار ام پی

۳۰۰,۰۰۰

۲۴۰,۰۰۰

تومان

خرید انواع شلوار ورزشی مردانه
مشاهده همه

استایل رسمی با لباس مشکی
رنگ مشکی یک گزینه‌ی بسیار عالی برای استایل رسمی مردانه است؛ چرا که می‌تواند چهره‌ای پر از اعتماد به نفس و محکم را از شما به اطرافیانتان نشان دهد.

پولوشرت آستین کوتاه با شلوار پارچه‌ای: این روزها پولوشرت‌ها با رنگ‌ها و پارچه‌های مختلف به شدت ترند شده‌اند و خبر خوب این است که شما می‌توانید از آن‌ها برای داشتن یک استایل رسمی کلاسیک استفاده نمایید تا حس‌وحال اولدمانی را به سبک پوشش خود اضافه کنید. پولوشرت را با شلوار پارچه‌ای راسته یا شلوار پارچه‌ای بگی استایل کنید. برای برقراری تعادل میان پایین تنه و بالا تنه از کفش لوفر یا کفش چرم مردانه استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که استفاده از زیورآلات و اکسسوری اضافی قرار نیست استایلتان را بهتر کند؛ پس در این کار زیاده‌روی نکنید.
کت و شلوار اورسایز: اگر می‌خواهید یک استایل کاملا رسمی و در عین حال ترندی داشته باشید می‌توانید به سراغ کت‌وشلوارهای اورسایز بروید که این روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. این نوع لباس‌ها به طور ویژه برای کسانیکه قد بلند و شانه‌های پهنی دارند فوق‌العاده خواهند بود. در زیر کت خود می‌توانید با توجه به فصل از یقه‌ اسکی یا پیراهن استفاده نمایید. برای کفش به سراغ گزینه‌های رسمی‌تر بروید.

۱۴ مدل کت و شلوار مردانه برای استایل‌های رسمی

کت و شلوار مردانه مدل SB-1 رنگ مشکی

۱,۷۶۰,۰۰۰

۹۹۹,۰۰۰

تومان

کت و شلوار مردانه مدل دبل برس S-22

۲,۲۶۰,۰۰۰

۱,۳۵۶,۰۰۰

تومان

خرید کت‌وشلوار مردانه
مشاهده همه

پیراهن مردانه مشکی و تی‌شرت مردانه مشکی، به ویژه در ایام محرم، انتخاب‌هایی شیک و مناسب برای احترام به این ماه هستند.
استایل گرانج با لباس مشکی
استایل گرانج از آن دسته استایل‌هایی است که افراد جوان‌تر و کسانیکه به شکستن هنجارها و امتحان سبک‌های جدید علاقه‌مند هستند به سراغ آن می‌روند. این نوع سبک پوشش ماهیتی سرکشانه و عاری از زرق‌وبرق دارد و به همین دلیل استفاده از رنگ مشکی در آن می‌تواند یک انتخاب بسیار عالی باشد.

پیراهن چهارخانه مشکی با شلوار جین راسته: یکی از اصلی‌ترین عناصر استایل گرانج پیراهن چهارخانه است که شما می‌توانید به سراغ رنگ مشکی آن بروید. زیر این پیراهن یک تیشرت مشکی یا همرنگ با خطوط پیراهن بپوشید. برای شلوار به سراغ جین‌های راسته‌ی زغالی بروید. چکمه‌های دکتر مارتنز یا کفش‌های پلتفرمر برای این نوع استایل مناسب هستند. در استایل گرانج اکسسوری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. پس استفاده از کمربند، زنجیر شلوار،‌ گردنبندهای ساده و کیف‌های کاربردی مانند توت بگ را فراموش نکنید.
کت جین مشکی زغالی و شلوار: استفاده از پارچه‌ی جین به دلیل کارآیی و ماندگاری بالای آن در استایل گرانج به وفور دیده می‌شود. شما می‌توانید برای داشتن یک استایل خاص کت جین زغالی خود را به صورت لایه‌ای با پیراهن چهارخانه و تیشرت ساده بپوشید. برای شلوار با توجه به سلیقه‌ی شخصی خود از شلوارهای بگی گشاد یا شلوارهای راسته‌ی جین مشکی استفاده کنید. فراموش نکنید که در هنگام انتخاب کفش به نوع شلوارتان توجه داشته باشید.

همه‌چیز درباره‌ی استایل گرانج؛ بیانیه‌ای بر علیه زرق‌و‌برق و مصرف‌گرایی

کت جین مردانه لیورجی کد J2023blk

۲,۸۰۰,۰۰۰

۱,۹۶۰,۰۰۰

تومان

کت جین مردانه بلک اسکوئید مدل AV-001

۲,۱۰۰,۰۰۰

۱,۶۸۰,۰۰۰

تومان

خرید انواع کت جین مردانه
مشاهده همه

معرفی بهترین استایل‌ها با لباس مشکی برای خانم‌ها
همه‌ی ما به خوبی می‌دانیم که استایل‌های مشکی زنانه و دخترانه یک انتخاب همیشگی است چرا که در هر موقعیتی‌ می‌توان به آن اعتماد کرد. با این حال خیلی مهم است که آیتم‌های پوشیدنی مشکی رنگ را به درستی و با لباس‌های مناسب ست کنیم تا نتیجه‌ای که می‌گیریم چشم‌نواز و بی‌نقص به نظر رسد. در زیر به معرفی چند مورد از استایل‌هایی که می‌توانید با لباس‌های مشکی خود امتحان کنید می‌پردازیم.
استایل مجلسی با لباس مشکی
رنگ مشکی یک گزینه‌ی بسیار عالی برای داشتن استایل مجلسی است؛ چرا که می‌تواند شخصیت یک زن را قدرتمندتر و مستقل‌تر نشان دهد. شما برای داشتن این استایل با لباس مشکی گزینه‌های بسیار زیادی را در پیش رویتان دارید که بر اساس سلیقه‌ی شخصی خود می‌توانید به سراغ آن‌ها بروید.

استایل با کفتان مشکی سوزن‌دوزی شده: برای روزهای گرم بهار و تابستان که پوشیدن چندین لایه‌ لباس روی هم کار بسیار سختی است،‌ استفاده از کفتان در استایل مشکی زنانه می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. کفتان به یک نوع پیراهن زنانه‌ی گشاد می‌گویند که معمولا آستین‌های بلندی دارد و راحتی زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این لباس در مدل‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های مختلف به فروش می‌رسد. شما می‌توانید کفتان را با یک کیف حصیری کوچک، یک شالی به غیر از رنگ مشکی و یک کفش کالج یا صندل راحتی ست کنید.
استایل با ست کت‌وشلوار مشکی: اگر بخواهید یک استایل مجلسی مناسب تمام موقعیت‌ها داشته باشید باید به سراغ ست‌های کت‌وشلوار بروید. این ست‌ها به راحتی استایل می‌شوند و با یک شال همرنگ یا رنگ مکمل خود ظاهر بسیار زیبایی پیدا می‌کنند. ست کت‌وشلواری که می‌خرید می‌تواند شلوار راسته‌ی کوتاه یا بگی گشاد داشته باشد. برای هر دو مدل می‌توانید از کفش‌های راحتی مانند کتانی ایرفورس و سامبا و کفش‌های پاشنه بلند استفاده نمایید.

۱۳ مدل جذاب استایل زنانه با پالتو مناسب موقعیت‌های مختلف

ست کت و شلوار زنانه السانا مدل شارن ۱۲۲۹۰۱ ۱,۴۲۸,۰۰۰ تومان مشاهده و خرید
 مانتو مشکی و چادر مشکی نیز گزینه‌های مناسب و شیکی برای حفظ حجاب و آراستگی می‌باشند.
استایل مونوکروم با لباس مشکی
استایل مونوکروم یا تک رنگ یکی از آن نوع استایل‌هایی است که در هر موقعیتی به کمک شما می‌آید. این نوع سبک پوشش به طور ویژه برای ایام محرم که افراد سعی می‌کنند تیپ مشکی محرمی داشته باشند بسیار مناسب است. نکته‌ای که باید در هنگام داشتن این استایل به آن توجه کنید استفاده از پارچه‌های دارای بافت‌های مختلف و لایه‌بندی لباس‌ها است.

دامن مشکی و ژاکت مشکی کوتاه: یک دامن مشکی چین‌دار که این روزها به شدت هم ترند شده است را با یک ژاکت مشکی کوتاه بپوشید و در زیر آن از یک تاپ ساده استفاده کنید. این استایل را با کفش‌های راحتی مانند کتانی‌های کورتز نایکی یا گزل آدیداس کامل کنید. برای کیف به سراغ گزینه‌های کوچک‌تر بروید و برای روی موها از مینی اسکارف‌ها استفاده کنید.
کت بلند و شلوار پارچه‌ای راسته مشکی: استایل مونوکروم در روزهای سرد سال کاربرد برای شما کاربرد بیشتری دارد چرا که با بیشتر کردن لایه‌های آن تیپ بسیار زیباتر و عمیق‌تری خواهید داشت. یک بافت مشکی اورسایز را در زیر یک کت بلند مشکی بپوشید و برای شلوار به سراغ شلوارهای پارچه‌ای یا جین راسته بروید. برای کفش هم می‌توانید از کتانی‌های راحتی یا چکمه استفاده کنید. یک کیف اورسایز و یک کلاه بیسبال می‌تواند استایلتان را به خوبی کامل کند.

دامن زنانه مدل کرپ حریر پانچ دار

۷۹۹,۰۰۰

تومان

دامن زنانه مدل کرپ پیلی کره ای کد۲۵۶۸۸۵۲

۴۰۷,۰۰۰

تومان

خرید انواع دامن زنانه
مشاهده همه

استایل مینیمال با لباس مشکی
افراد زیادی هستند که استایل با رنگ مشکی مینیمال را به هر نوع سبک پوشش دیگری ترجیح می‌دهند؛ چرا که این نوع استایل سادگی‌، راحتی و شیک بودن را به طور همزمان برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد. در این نوع پوشش شما باید از به کار بردن آیتم‌های دارای طرح‌های شلوغ و اکسسوری‌های غیرضروری خودداری کنید و بیشتر روی کاربردی بودن آیتم‌ها تمرکز داشته باشید.

جلیقه‌ی مشکی و دامن: اگر اهل دنبال کردن ترندهای دنیای مد و فشن باشید حتما می‌دانید که جلیقه‌های زنانه این روزها محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. اگر به دنبال یک استایل مینیمال راحت می‌گردید می‌توانید یک جلیقه‌ی مشکی را با یک پیراهن سفید و یک دامن چین‌دار یا ساتن بپوشید. برای کفش هم گزینه‌های بسیار زیادی پیش روی شما است که با توجه به آیتم پایین تنه‌ی خود باید آن را انتخاب کنید.
پیراهن مشکی دخترانه یکی از انتخاب‌های شیک و زیبا برای مناسبت‌های مختلف است، که با هر سبک و سلیقه‌ای هماهنگی دارد و همیشه جذابیت خاصی به استایل می‌بخشد.
ست پیراهن و شلوار مشکی: شما برای داشتن یک استایل با لباس مشکی به سبک مینیمال می‌توانید از ست‌های پیراهن و شلوار ساده هم استفاده کنید که به شدت کاربردی هم هستند. این ست‌ها را با کتانی‌های اسنیکرز راحتی بپوشید و برای شال هم به سراغ رنگ‌های مکمل ست خود بروید.

ست شومیز و شلوار زنانه السانا مدل لیدیا کد ۱۵۵۰۰۹ مشاهده کالا
استایل مشکی به سبک تینیجری
استایل تینیجری به سبک پوششی گفته می‌شود که نوجوانان یک جامعه آن را دنبال می‌کنند. در این نوع استایل از لباس‌های راحت و کژوال و همینطور آیتم‌های ترندی و فست فشن استفاده می‌شود و این یعنی هر فردی می‌تواند استایل مشکی دخترانه و تینیجری مخصوص خودش را داشته باشد.

شومیز اورسایز و شلوار کارگو: کسانی که به دنبال یک استایل تینیجری دخترانه‌ی تابستانی با رنگ تیره می‌گردند می‌توانند یک شومیز مشکی اورسایز را با یک شلوار جین بگی آبی روشن یا کارگوی پارچه‌ای ست کنند. برای پوشش سر هر نوع کلاه، روسری یا شالی که بخواهید می‌توانید استفاده کنید. برای متناسب به نظر رسیدن استایل خود به سراغ کتانی‌های نیوبالانس ۵۵۰ یا سامبا بروید.

شومیز مشکی زنانه و تونیک مشکی زنانه انتخاب‌های شیک و ساده‌ای برای موقعیت‌های مختلف هستند.

هودی مشکی با شلوار پاراشوت: اگر به دنبال یک استایل تینیجری راحتی برای روزهای پاییزی می‌گردید پیشنهاد ما به شما ست کردن یک هودی مشکی با شلوار پاراشوت است. شلوار پاراشوت را از میان رنگ‌هایی مانند سبز تیره، کرم یا خاکستری انتخاب کنید. علاوه بر این، برای کفش به سراغ کفش‌هایی مانند جردن یا ونس بروید. برای عمیق‌تر شدن استایل خود می‌توانید زیر هودی یک تیشرت بپوشید و آن را کمی از هودی بیرون بگذارید. برای کیف هم با توجه به نیاز خود از یک کیف باگت یا یک کیف توت بگ استفاده نمایید.

استایل تینیجر چیست و چگونه می‌توانید به این سبک لباس بپوشید؟

شلوار زنانه مدل کارگو کد M

۳۰۰,۰۰۰

تومان

شلوار زنانه مدل کارگو بنگال

۳۰۰,۰۰۰

تومان

خرید انواع شلوار کارگو
مشاهده همه

نکات مهم بهترین استایل با لباس مشکی برای محرم و مناسبت‌های دیگر
استایل با لباس مشکی تنها به ایده‌هایی که کمی بالاتر با آن‌ها آشنا شدید محدود نمی‌شود و شما با دانستن نکات زیر می‌توانید استایل‌های مخصوص سبک پوشش خودتان را بسازید.

لایه‌بندی لباس‌ها: یکی از مهم‌ترین اصول استایل کردن لباس‌ها این است که بتوانید آن‌ها را به صورت لایه لایه با یکدیگر ست کنید. این نکته‌ی مهم به طور ویژه باید در استایل‌های مخصوص روزهای سرد سال رعایت شود تا ظاهرتان متناسب به نظر برسد.
استفاده از طرح‌ها و الگوها: درست است که در بسیاری از مواقع ما ترجیح می‌دهیم به سراغ خرید و استفاده از لباس‌های ساده و مینیمال برویم؛ اما باید بدانید که گاهی اوقات افزودن تنها یک آیتم طرح‌دار به استایلتان می‌تواند همه چیز را در ظاهر شما تحت تاثیر قرار دهد. برای مثال، به یک استایل تمام مشکی یک شلوار دارای طرح گورخری یا پلنگی اضافه کنید تا به آن عمق بیشتری بدهید.
توجه به موقعیت‌ها: درست است که رنگ مشکی با همه‌ی رنگ‌ها به خوبی ست می‌شود و از این جهت می‌تواند استایل خوبی را برای شما ایجاد کند؛ اما باید در هنگام انتخاب یک لباس حتما به موقعیتی که قرار است در آن قرار بگیرید توجه داشته باشید. برای مثال به منظور داشتن استایل مشکی برای محرم تنها از رنگ مشکی در تیپتان استفاده نمایید.
توجه به بافت پارچه‌ها: اگر می‌خواهید به سراغ یک استایل تماما مشکی بروید باید از لباس‌هایی استفاده کنید که جنس قابل توجهی دارند و به نوعی متفاوت به نظر می‌رسند؛ در غیر این صورت تیپ شما کسل‌کننده و غیراصولی خواهد شد.
ایجاد تناسب: اگر در بالا تنه از یک لباس بسیار اورسایز استفاده می‌کنید باید برای پایین تنه به سراغ یک لباس کمی تنگ‌تر بروید یا برعکس. با رعایت همین یک قانون دیگر استایلتان نامتقارن و نامتناسب به نظر نخواهد رسید.
استفاده از اکسسوری‌های مناسب: همانطور که می‌دانید اکسسوری‌ها می‌توانند حتی یک استایل کاملا نامنظم را هم به خوبی تغییر دهند. بنابراین سعی کنید با توجه به سبک پوشش خود به اندازه و از اکسسوری‌های مناسب استفاده کنید.

سخن پایانی
در این مطلب سعی کردیم با معرفی ایده‌های مختلف استایل با لباش مشکی به شما کمک کنیم تا با توجه به سبک پوششتان یک تیپ بی‌نقص و رضایت‌بخش را برای خودتان بسازید. استایل مشکی می‌تواند در هر شرایطی و برای هر موقعیتی یک انتخاب عالی و شیک باشد؛ پس اگر در کمد لباس خود لباس‌های مشکی رنگ ندارید بهتر است خرید آن‌ها را در اولویت‌های خود قرار دهید.
منبع: Instyle

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *