0

استایل مردانه برای اولین قرار عاشقانه چه ویژگی‌هایی دارد؟

استایل مردانه برای اولین قرار عاشقانه چه ویژگی‌هایی دارد؟
بازدید 19

همه مردان می‌خواهند در اولین قرار عاشقانه تأثیر اولیه‌ی خوبی بر شریک آینده‌ی خود داشته باشند. این بدان معنی است که هنگام برنامه‌ریزی برای قرار عاشقانه، بر هر جزئیات کوچکی از جمله لباس‌هایی که در نهایت انتخاب می‌کنید تمرکز خواهید کرد. حتی اگر هر روز به ظاهر خود توجهی نداشته باشید هم داشتن بهترین استایل مردانه برای اولین قرار عاشقانه اهمیت بسیاری دارد. در واقع، تحقیقات نشان داده که حتی تغییرات کوچک در ظاهر شما می‌تواند به طور مثبت یا منفی بر طرز فکر دیگران درباره‌ی شما تأثیر بگذارد. اولین قرار عاشقانه هم از این قاعده مستثنی نیست. اگر قرار است امشب شریک آینده‌ی زندگی‌تان را برای اولین بار ملاقات کنید، خواندن این مقاله برایتان مفید خواهد بود. در ادامه، بهترین روش‌های استایل مردانه برای اولین قرار عاشقانه را می‌خوانید.
نکات مهم هنگام انتخاب لباس برای اولین قرار عاشقانه
اول از همه، تصمیم‌گیری درباره‌ی لباس پوشیدن در اولین قرار عاشقانه هرگز نباید کاملا تصادفی باشد. مطمئنا، برخی از ظاهرهای جذاب هستند که در موقعیت‌های مختلف به کار می‌آیند اما شما باید مطمئن شوید که متناسب با نوع قرار عاشقانه‌ای که در آن شرکت می‌کنید لباس می‌پوشید. برای اینکه انتخاب لباس برای اولین قرار عاشقانه را تا حد امکان برای قرار بعدی خود آسان کنید، باید چند عامل مهم را  هنگام جستجو در کمد لباس خود یا رفتن به مرکز خرید به خاطر داشته باشید.

پیراهن آستین بلند مردانه ابراف مدل آدرین ADTA01 رنگ مشکی

۴۰۰,۰۰۰

۲۸۸,۰۰۰

تومان

پیراهن آستین کوتاه مردانه مدل مراکشی کد MAS_TT276

۷۰۰,۰۰۰

۴۵۵,۰۰۰

تومان

خرید انواع پیراهن مردانه
مشاهده همه

زمان قرار عاشقانه
قرار عاشقانه‌ی شما صبح است یا عصر؟ قرارهای عاشقانه‌ی صبحگاهی مانند خوردن قهوه یا برانچ، معمولا حالت غیررسمی‌تری دارند. بنابراین، لباس غیررسمی برای این نوع قرارهای ملاقات مناسب است. به بیان ساده‌تر، برای قرار ملاقات در وقت صبحانه یا ناهار شلوار و پیراهن مردانه نپوشید. از سوی دیگر قرارهای ملاقات شبانه یا بعدازظهرها معمولا به ظاهری آراسته‌تر نیاز دارند، البته، لباس پوشیدن در این قرارها هم در نهایت به جایی که می‌روید، بستگی دارد.

محل قرار
مکان و محل قرار ملاقات شما دو عاملی هستند که هنگام تشخیص اینکه چه بپوشید بسیار مهم هستند. برای مثال، اگر به یک رستوران شیک می‌روید، باید ظاهری آراسته‌تر داشته باشید و شلوار جین و کفش‌های ورزشی را در خانه بگذارید. برای پیاده‌روی در پارک هم یک شلوار جین زیبا و یک پیراهن کافی است. اگر هم به یک رویداد یا یک باشگاه محلی می‌روید، حتما درباره‌ی اینکه این مکان کد لباس خاصی دارد یا نه تحقیق کنید تا در هنگام ورود غافلگیر نشوید.

شلوار مردانه مدل اسلش هفت جیب ۵۵۶۶۳۳۳

۱۵۵,۰۰۰

تومان

شلوار مردانه مدل کتان بنگال پاکتی

۳۰۰,۰۰۰

۲۴۰,۰۰۰

تومان

خرید انواع شلوار مردانه
مشاهده همه

طرف مقابل شما
قطعا نمی‌خواهید چیزی بپوشید که برای قرار شما اصلا مناسب نباشد و طرف مقابل آن را نپسندد. هنگام انتخاب لباس باید به شخصیت فردی که قرار است با او ملاقات کنید هم توجه کنید. درباره‌ی او کمی تحقیق کنید. اگر او در تمام تصاویر پروفایلش لباس‌های غیررسمی می‌پوشد، پس شما هم باید همین‌طور باشید.
لباس‌های شما چقدر مرتب به نظر می‌رسند
شما می‌توانید یک پیراهن مردانه و زیبا به رنگ دل‌خواهتان را بپوشید اما اگر این پیراهن چروک یا لکه‌دار باشد، تأثیرگذاری آن تقریبا از بین می‌رود. مطمئن شوید که لباس‌ها تمیز و اتوکشیده هستند. میان داشتن ظاهری معمولی و ظاهر نامرتب تفاوت‌های بسیاری وجود دارد.

کت تک مردانه مدل ملانژ

۹۸۵,۰۰۰

۴۹۲,۵۰۰

تومان

کت تک مردانه لیورجی مدل IAN336525

۱,۱۸۷,۰۰۰

۸۷۸,۳۸۰

تومان

خرید انواع کت تک رسمی
مشاهده همه

نکات مهم استایل مردانه برای اولین قرار عاشقانه در شب
همان‌طور که توضیح دادیم، پیدا کردن یک لباس مناسب جهت استایل مردانه برای اولین قرار عاشقانه ممکن است به راحتی شما را خسته کند، به خصوص اگر تازه‌کار باشید. با‌این‌حال، برای اینکه همه چیز قابل کنترل باشد، نکات مهمی که در ادامه می‌خوانید را قبل از رفتن به قرار عاشقانه‌ی بعدی خود در نظر داشته باشید.

با یک دوست مشورت کنید
در صورت امکان از دوستی که می‌توانید به او اعتماد کنید (یا شاید خواهر، برادر یا پسر عموی خود) درباره‌ی استایلتان نظر بخواهید. یک دوست خوب از منظر طرف مقابل به شما نگاه می‌کند. او می‌تواند صادقانه به شما بگوید که درباره‌ی لباس شما چه فکر می‌کند یا می‌تواند به شما کمک کند تا آن را بهتر کنید.
رنگ‌ها را ساده نگه دارید
با اینکه رنگ‌های روشن هیچ ایرادی ندارند اما اگر می‌خواهید تأثیر خاصی ایجاد کنید، ممکن است بخواهید از چند رنگ اصلی استفاده کنید. کت و شلوار سرمه‌ای، سفید، خاکستری زغالی، سبز تیره یا سنگی را انتخاب کنید. همه‌ی این لباس‌ها نقطه‌ی شروع خوبی برای استفاده از تقریبا هر نوع لباس و اکسسوری هستند. از لوگوهای پرزرق و برق یا طرح‌های گرافیکی که به‌راحتی می‌توانند بیش از حد معمولی یا شیک به نظر برسند هم خودداری کنید. مطمئن شوید که لباس شما بلندتر از شما صحبت نمی‌کند. آن را کلاسیک و ساده نگه دارید.

عینک آفتابی مدل GANG

۴۶,۰۰۰

۳۸,۰۵۰

تومان

عینک آفتابی مدل دسته سه بعدی ۴

۱۱۳,۵۰۰

تومان

خرید انواع عینک آفتابی مردانه
مشاهده همه

خودتان باشید
پیدا کردن لباس مناسب به معنای تظاهر کردن به کسی نیست که نیستید. اگر شما آن مردی هستید که همیشه شلوار جین و کفش کتانی به تن دارید، به جای پوشیدن کت و شلواری که در آن احساس ناخوشایندی دارید، راهی برای بهبود این استایل خود پیدا کنید. به این ترتیب، می‌توانید در قرار عاشقانه به بهترین نسخه از خودتان تبدیل شوید. به‌علاوه، پوشیدن چیزی که واقعا دوست دارید باعث می‌شود احساس اعتماد بیشتری کنید.
علاوه‌بر‌این، هر چند طرف مقابل شما در قرار عاشقانه احتمالا به نوعی به لباس شما توجه می‌کند، این تنها عاملی نخواهد بود که او هنگام تلاش برای شناختن شما به خاطر خواهد آورد. سعی نکنید برای تحت تأثیر قرار دادن طرف مقابل خود از لباس‌های گران‌قیمت یا لباس‌های مناسب برای نشان دادن بدن خود استفاده کنید. همه چیز در اولین قرار عاشقانه به این مربوط می‌شود که هر دوی شما تصمیم بگیرید که می‌خواهید دوباره همدیگر را ببینید یا نه. بنابراین، مطمئن شوید که شخصیت شما با لباس‌هایتان مشخص می‌شود، در عین حال، لباس مناسب بپوشید و به خودتان وفادار بمانید.

ساعت مچی دیجیتال مدل AWS

۱۲۴,۹۰۰

تومان

ساعت مچی عقربه ای مردانه اسکمی مدل ۹۰۶۹

۶۶۰,۰۰۰

تومان

خرید انواع ساعت مردانه
مشاهده همه

لباس‌های راحتی بپوشید
باید مطمئن شوید که لباس شما به همان اندازه که زیبا و شیک به نظر می‌رسد احساس خوبی دارد. این بدان معناست که از هر لباسی که خیلی تنگ است یا به تنظیمات زیادی نیاز دارد اجتناب کنید. اگر به معنای واقعی کلمه در لباس‌هایتان ناراحت هستید، بر اعتماد به نفس شما تأثیر می‌گذارد و می‌تواند حواس‌تان را پرت کند. مطمئنا این آخرین چیزی است که می‌خواهید.
کمد لباس کپسولی بسازید
کمد لباس کپسولی به مجموعه‌ای از لباس‌های اصلی گفته می‌شود که می‌توانند با مجموعه‌ای از لباس‌های مختلف ترکیب و ست شوند. به طور کلی، به جای لباس‌هایی که خیلی مد روز هستند، بر آیتم‌های کلاسیک و جاودانه تمرکز کنید. شاید ساختن یک کمد لباس کپسولی خوب کمی طول بکشد اما این کمد لباس می‌تواند در دراز مدت لباس پوشیدن را برای شما بسیار آسان‌تر کند.

آنچه نباید در قرار عاشقانه بپوشید
ابراز وجود در قرار عاشقانه مهم است و پوشیدن چیزی منحصر به فرد می‌تواند سرگرم‌کننده باشد. بااین‌حال، همه‌ مردان باید از پوشیدن چند لباس به خصوص در ماه‌های اولیه‌ی قرار عاشقانه اجتناب کنند. از هر لباس یا اکسسوری که خیلی براق، طرح‌دار یا بحث‌برانگیز است اجتناب کنید. همچنین، بهتر است هر لباسی که بیش از حد مد روز یا نامناسب برای سن شما است را نپوشید. اگر بعد از طلاق و جدایی دوباره به فکر قرار گذاشتن افتاده‌اید، سعی نکنید تا پیش از ازدواج مانند یک نوجوان لباس بپوشید. البته، این بدان معنا نیست که شما باید مانند پدرتان لباس بپوشید. در چنین مواقعی هم می‌توانید شیک‌پوش و جذاب به نظر برسید.

رمز و راز یک استایل جذاب مردانه؛ به سبک بازیگران هالیوود

ایده‌هایی برای استایل مردانه برای اولین قرار عاشقانه‌ی عادی
به دنبال لیستی از لباس‌های معمولی برای اضافه کردن به کمد لباس کپسولی خود هستید تا در اولین قرارهای عاشقانه آن‌ها را بپوشید؟ مهم‌ترین لباس‌هایی که به شما در ساختن این کمد کمک می‌کنند، عبارت‌اند از:

یک پیراهن ساده‌ی سفید مردانه؛
یک شلوار جین راسته با رنگ تیره؛
یک هودی بافتنی یا کشباف به یکی از رنگ‌های اصلی و بدون طرح و لوگوی بزرگ؛
یک کت و شلوار رسمی با رنگ تیره؛
چند تی‌شرت تک رنگ یا راه راه به رنگ‌های سرمه‌ای، سفید، مشکی یا طوسی؛
یک جفت کفش بروژ مشکی یا مشابه آن؛
یک جفت کفش کتانی به رنگ‌های خنثی نظیر سرمه‌ای، خاکستری، مشکی، سفید یا زغالی؛
یک پیراهن چهارخانه رسمی یا غیررسمی به رنگ‌های سرمه‌ای، سبز، خاکستری یا مشکی؛
یک شلوار غیررسمی کتانی؛
یک پیراهن یقه‌دار به رنگ خنثی.

بسته به طرف مقابل و جایی که می‌روید، می‌توانید با این مجموعه‌ی کوچک، استایل‌های متعددی ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر برای شام با یک فرد باهوش بیرون رفته‌اید، می‌توانید کت و شلوار تیره رنگ، کفش بروژ و پیراهن سفید ساده را انتخاب کنید. اگر هم می‌خواهید باهوش به نظر برسید اما نه آن‌طور که گویی تازه از دفتر کار بیرون آمده‌اید، می‌توانید کت و شلوار بپوشید اما آن را با یک تی‌شرت معمولی یا یک تی‌شرت مدل چوگان استایل همراه کنید.

ایده‌هایی برای استایل مردانه برای اولین قرار عاشقانه در روز
همان‌طور که قبلا توضیح دادیم، قرار عاشقانه در روز معمولا به لباس‌های غیررسمی بیشتری نیاز دارد، مگر اینکه مکان قرار یک مراسم رسمی یا عروسی در روز باشد. برای چنین قرارهایی باید لباس‌هایی ساده‌تر و راحت‌تر بپوشید تا یک استایل غیررسمی هوشمندانه داشته باشید. برخی از استایل‌هایی که در چنین قرارهایی می‌توانید امتحان کنید عبارت‌اند از:

شلوار جین تیره و راسته با تی‌شرت راه راه و کفش کتانی؛
شلوار جین تیره و راسته با یک پیراهن غیر‌رسمی و کفش اسپرت؛
شلوار جین تیره و راسته با هودی و کفش کتانی؛
شلوار کتانی و هودی یا تی شرت.

هر استایلی که انتخاب می‌کنید، فقط باید مطمئن شوید که همه‌ی لباس‌هایتان مرتب و تمیز هستند. به جای طرح‌های گرافیکی هم از رنگ‌های ثابت استفاده کنید تا ظاهری زیبا و غیررسمی داشته باشید.

چگونه کفش رنگی مردانه را به استایل‌تان اضافه کنید؟

ایده‌هایی برای استایل مردانه برای اولین قرار عاشقانه در شب
معمولا در قرارهای شبانه باید تلاش بیشتری برای حفظ ظاهر خود انجام دهید. برای این قرارها به احتمال زیاد به جایی می‌روید که ممکن است کد لباس خاصی داشته باشد. قبل از رفتن به این مکان این موضوع را بررسی کنید، به خصوص اگر طرف مقابل شما مکان را پیشنهاد کرده است. به طور خاص، برای قرارهای عاشقانه در شب می‌توان از این استایل‌ها ایده گرفت:

شلوار جین، کت تک و شلوار و پیراهن سفید؛
شلوار جین، یک تی‌شرت راه راه و یک کت تک و شلوار؛
شلوار کتان همراه با پیراهن غیررسمی؛
شلوار کتانی و پیراهن یقه‌دار.

لبا‌س‌هایی که پوشیدن آن‌ها در اولین قرار عاشقانه اشتباه است
برای اینکه بهترین استایل مردانه برای اولین قرار عاشقانه را داشته باشید، باید از پوشیدن ۳ لباس خودداری کنید. در واقع، پوشیدن این لباس‌ها ممکن است به قیمت تمام شدن رابطه در همان ابتدا تمام شود.
۱. تی‌شرت با طرح گرافیکی
تی‌شرت با طرح گرافیکی برای دانش‌آموزان دوران راهنمایی طراحی شده که سعی در کشف شخصیت خود دارند. بنابراین، با پوشیدن این لباس به طرف مقابل خود اعلام می‌کنید که: «من به کسی نیاز دارم که از من مراقبت کند.» هیچ‌کس نمی‌خواهد چنین چیزی را اعلام کند. اگر ۲۴ سال یا بیشتر دارید، وقت آن است که تی‌شرت‌های گرافیکی خود را دور بیندازید. ممکن است یک یا چند تی‌شرت را دوست داشته باشید اما بقیه را کنار بگذارید. نیازی به گفتن نیست، اگر به هیچ وجه نباید تی‌شرت با طرح گرافیکی بپوشید، مطمئنا نباید آن را در اولین قرار عاشقانه‌ی خود بپوشید.

۲. لباس‌های سوراخ‌دار
اگر برای ملاقات با شریک آینده‌ی زندگی خود به کافه‌ای جدید و جذاب می‌روید، از پوشیدن هر لباس سوراخ‌داری به ویژه شلوار جین زاپ‌دار خودداری کنید. این شلوارها معمولا برای پسران نوجوان مناسب به نظر می‌رسند.
به طور کلی، مردانی که در دهه‌ی ۳۰ زندگی خود یا در حال نزدیک شدن به آن هستند، باید شلوار جین آبی یا مشکی شفاف را به جای هر چیز نامتعارف دیگری انتخاب کنند. لباس‌های نامتعارف فقط ممکن است شانس شما را از بین ببرند و شما هرگز نتوانید آن‌طور که می‌خواهید در قرار عاشقانه تأثیرگذار باشید.

۱۰ ست ترند مردانه برای عید ۱۴۰۳ برای آقایان خوش استایل

۳. نپوشیدن لباس‌هایی که در حالت عادی می‌پوشید
آخرین اشتباهی که ممکن است در ایجاد استایل مردانه برای اولین قرار عاشقانه مرتکب شوید، این است که لباس‌هایی که پوشیده‌اید، به آنچه همیشه می‌پوشید نزدیک نباشد. سعی کنید در این قرار لباس‌های معمول خود را با حالتی شیک‌تر و تمیزتر از همیشه بپوشید.

کلام آخر
استایل مردانه برای اولین قرار عاشقانه می‌تواند سرنوشت یک رابطه را مشخص کند. سعی کنید لباس‌هایی که در این قرار می‌پوشید، شخصیت شما را به بهترین شکل نشان دهند. آنچه در این قرار می‌پوشید باید متناسب با زمان و مکان قرار و شخصیت طرف مقابلتان باشد. پوشیدن لباس‌های نامتعارف یا آنچه در حالت عادی اصلا نمی‌پوشید فقط ممکن است کار شما را سخت‌تر کند.
منبع: brides

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *