0

۱۰ استایل امیلی در پاریس در فصل جدید؛ شیک و خیره‌کننده

۱۰ استایل امیلی در پاریس در فصل جدید؛ شیک و خیره‌کننده
بازدید 17

امیلی در پاریس با لوک‌های نمادین و منحصر به فرد بازگشته است. با شروع فصل ۴ این سریال، ما یک بار دیگر وارد گرد باد عشق، کار و مد کاراکتر امیلی کوپر با بازی درخشان لیلی کالینز (Lily collins) شدیم. در حالی که زندگی او ممکن است پر از شگفتی و تغییر باشد، یک چیز ثابت می‌ماند: سبک جسورانه و بازیگوش استایل‌هایش. حس سرگرم کننده و منحصر به فرد او از مد چیزی است که ما همیشه می توانیم در هر قسمت جدید روی آن حساب کنیم. در ادامه به بررسی چند استایل امیلی در پاریس در فصل جدید می‌پردازیم

فهرست محتوا

امیلی در پاریس فصل ۴ _ اولین لوک
استایل مونوکروم
استایل کاری امیلی در پاریس
جشن بالماسکه_ ماندگارترین لوک
امیلی در کنار آلفی
استایل گرم و جذاب امیلی
امیلی در یک لوک زرد دیگر
عاشقانه‌ی امیلی و گابریل
نیم‌فصل دوم زمستانی امیلی در پاریس

امیلی در پاریس فصل ۴ _ اولین لوک

امیلی در فصل چهارم یک شلوارک و تاپ سبز رنگ زیبا از برند (Philosophy Di Lorenzo Serafini) را با یک ژاکت نیم‌تنه‌ی کاردیگن از برند (Jacquemus) ست کرد تا شروعی قدرتمند داشته باشد. رنگ صورتی شکوفه‌های روی لباس هماهنگی ظریفی با ژاکت کاردیگن ایجاد کرده است. او این استایل خوش‌رنگ را با یک کیف چهارخانه‌ی سبز و سفید که به استایلش نزدیک بود تکمیل کرد.

امیلی در پاریس

کیف رودوشی زنانه مدل 2795
کیف رودوشی زنانه مدل ۲۷۹۵
۵۳,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید

استایل مونوکروم

لیلی کالینز در فصل ۴ امیلی در پاریس با استایل مونوکروم، ترند این روزهای دنیای مد، بسیار زیبا و خوش‌استایل به نظر می‌رسد. او در یکی از صحنه‌ها یک کت چرم زرد رنگ با دکمه‌های بزرگ از برند فرانسوی Possery را با پیراهنی از همین طیف رنگی پوشیده بود که چهره‌ی او را روشن‌تر و سرحال‌تر نشان می‌داد. زرد رنگ بازیگوش و خوشحالی است که این موضوع هم به خوبی با شخصیت امیلی هماهنگی دارد.

استایل مونوکروم

روسری زنانه مدل مینی اسکارف خال خالی
روسری زنانه مدل مینی اسکارف خال خالی
۹۰,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید

البته این تنها زمانی نبود که او در مونوکروم می‌درخشید. ما امیلی را هنگامی که به دنبال کامیل گم شده می‌رود هم با کت و شلوار آبی کبالت می‌بینیم. تفاوت این استایل با استایل مونوکروم قبلی در این است که  با وجود رنگ روشنی که دارد، اما در واقع یکی از ظاهرهای موقر و آرام‌تر امیلی را نشان می‌دهد.

لیلی کالینز

  • استایل مونوکروم چیست؛ چگونه تنها با یک رنگ تیپ بزنیم؟

استایل کاری امیلی در پاریس

در یک بازدید از دفتر، امیلی یک استایل کاری تشکیل‌ شده از کت چرم قرمز یک کروات پهن گل‌دار به همراه یک پیراهن شطرنجی پوشید تا ثابت کند یک استایل کاری نباید حتما حوصله‌سربر و با رنگ‌های خنثی باشد. او این استایل را با کلاه و کیف مشکی تکمیل کرد و یک هارمونی خیره‌کننده از قرمز و مشکی به راه انداخت. البته نمی‌توان رنگ قرمز رژ لب امیلی را نادیده گرفت که به خوبی با استایل کلی‌اش هماهنگ است و جذابیت او را بالاتر برده است.

استایل کاری امیلی در پاریس

کلاه برت مدل LUXE_2023 طرح فرانسوی
کلاه برت مدل LUXE_2023 طرح فرانسوی
۲۵۰,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید

جشن بالماسکه_ ماندگارترین لوک

بدون شک ماندگارترین و خیره‌کننده‌ترین لوک امیلی در پاریس به سکانس جشن بالماسکه‌ تعلق می‌گیرد. او در این صحنه یک پیراهن راه راه مشکی و سفید به همراه کلاه لبه‌دار پهن، دامن جلو باز مشکی و البته یک ماسک زیبا پوشیده بود. هریس رید (Harris Reed) مدیر خلاق برند نینا ریچی، طرف‌دار سریال امیلی در پاریس و دوست لیلی کالینز، این لوک تاریخی را طراحی کرده است. به گفته‌ی Vogue France، این لباس راه راه مشکی و سفید از جشن بالماسکه‌ی ترومن کاپوتی (Truman Capote) در سال ۱۹۶۶ الهام گرفته شده است.

لیلی کالینز در نقش امیلی کوپر

پیراهن زنانه تیپ یار مدل 05
پیراهن زنانه تیپ یار مدل 05
۷۵۰,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید

امیلی در کنار آلفی

امیلی برای ملاقات آلفی باز هم طرح راه راه را ترجیح داده بود اما این بار در یک لوک تازه‌تر، او کت و شلوار راه راه سفید و قرمز آب‌نباتی از برند (Tara Jarmon) با یک رژ لب قرمز همسان برای دیدار آلفی در مسابقه انتخاب کرده بود.

کت و شلوار زنانه

کت زنانه مون سا مدل 362 رنگ سبز
کت زنانه مون سا مدل ۳۶۲ رنگ سبز
۴۱ %

۷۹۹,۰۰۰
۴۶۹,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

استایل گرم و جذاب امیلی

در این سکانس، امیلی یک پیراهن زییای جناغی با تناژ گرم قهوه‌ای به تن کرده است. پیراهن به خوبی فیت تن امیلی است و چین‌های بخش بالاتنه به جذابیت آن اضافه کرده است. موهای جمع‌شده‌ی امیلی و رژ لب تیره‌اش هماهنگی بی‌نظیری با استایل دارند. این صحنه در محیطی با همان تناژهای رنگی، فضایی گرم را به تصویر می‌کشد که می‌تواند منعکس‌کننده‌ی حرارت عشق و شادی موجود در درون خود امیلی برای گابریل باشد.

لیلی کالینز در سکانسی از فصل جدید امیلی در پاریس

  • سبک‌های وینتیج، آنتیک و رترو در دنیای مد چه تفاوت‌هایی باهم دارند؟

امیلی در یک لوک زرد دیگر

امیلی در یک سکانس دیگر از زیبایی رنگ زرد، این بار با ترکیبی از مشکی و سفید و تکنیک لایه‌بندی استفاده کرده است. او یک پیراهن سفید یقه‌دار را با یک لباس طرح چهارخانه‌ی سگ‌شکاری یا هاوندستوث (Houndstooth) لایه‌بندی کرد. یک پاپیون زرد رنگ تقریبا بزرگ روی یقه به جذابیت استایل اضافه کرده بود. امیلی در این سکانس هم میکاپ گرم و گیرایی داشت.

چهارخانه ی زرد

  • پارچه چهارخانه یا پارچه شطرنجی؟ تفاوت‌هایی که باید درباره این دو طرح بدانید
شال زنانه مدل پیچازی کد 15
شال زنانه مدل پیچازی کد ۱۵
۱۸۶,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید

عاشقانه‌ی امیلی و گابریل

هیچ چیز مانند یک قدم زدن عاشقانه در امتداد رود سن با عشق زندگیتان خاطره‌انگیز نخواهد بود. امیلی در این سکانس یک کت چهارخانه‌ی زیبا، ضخیم و شیک را انتخاب کرده‌ بود که بیانی جدید از سبک گرانچ داشت. اما این کیف قلب ویوین وست‌وود (Vivienne Westwood) امیلی با طرح تارتان قهوه‌ای رنگ بود که توجه همه را به خود جلب کرد. به نظر می‌رسد چهارخانه یکی از مورد علاقه‌های امیلی باشد! زیرت همچون راه راه و بلکه بیشتر، از این طرح در استایل‌های خود استفاده کرده است.

ویوین وست وود

نیم‌فصل دوم زمستانی امیلی در پاریس

در این لوک، به نظر می رسد لیلی کالینز بیشتر آدری هپبورن باشد تا امیلی کوپر، این لوک یکی از تحسین برانگیزترین استایل‌های نیمه‌ی دوم فصل جدید سریال است. با یک استایل یک‌دست و عینک خوش‌فرم، شاید نتوان لیلی کالینز را در نگاه اول تشخیص داد. او واقعا شباهتی بسیار نزدیک با آدری هپبورن دارد.

لباس زمستانی زنانه

امیلی در فصل جدید سریال با آن‌ که همچنان استایل‌های خلاقانه، شاد و سرگرم‌کننده داشت اما نوعی بلوغ و تغییر تفکر هم در آن دیده می‌شد. باید دید نیمه‌ی دوم فصل که امیلی احتمالا بیشتر در لوک‌های گرم‌ زمستانی ظاهر می‌شود، چه ابعادی از شخصیت او آشکار خواهد شد.

منابع: countryandtownhouse, teenvogue, harpersbazaar, graziamagazine, marieclaire

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *