0

در هفته‌ی مد نیویورک چه گذشت؟

در هفته‌ی مد نیویورک چه گذشت؟
بازدید 14

هفته‌ی مد نیویورک هر ساله به عنوان یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین رویدادهای دنیای مد و فشن، به منظور معرفی تازه‌ترین ترندها و همینطور کالکشن‌های جدید برندهای مختلف برگزار می‌شود. این هفته به تمام طراحان، از تازه‌کاران گرفته تا افراد شناخته شده، فرصتی را ارائه می‌دهد تا آینده‌ی نزدیک صنعت مد را تعریف و پیشبینی کنند.

امسال هم درست همانطور که انتظار می‌رفت مجموعه‌های نوآورانه، منحصر به فرد و برجسته‌ی زیادی به نمایش گذاشته شدند که هر یک به نوبه‌ی خود زیبای‌شناسی قابل تاملی داشتند. در این مطلب از دیجی‌کالا مگ می‌خواهیم به سراغ معرفی چند مورد از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین کالکشن‌های رونمایی شده در هفته‌ی مد نیویورک سپتامبر ۲۰۲۴ برویم. پس با ما همراه باشید.

برجسته‌ترین کالکشن‌های هفته‌ی مد نیویورک

برندهای زیادی در هفته‌ی مد نیویورک از کالکشن‌های بهار و تابستان خود رونمایی کردند که هر کدام از آن‌ها به شیوه‌ی مختلفی مخاطبان دنیای مد و فشن را تحت تاثیر خود قرار دادند. در ادامه به معرفی چند مورد از برجسته‌ترین کالکشن‌هایی که در این رویداد از آن‌ها رونمایی شد و توجه افراد زیادی را به خودشان جلب کردند می‌پردازیم.

 لباس مجلسی زنانه مدل MDS-SS-AT7888

لباس مجلسی زنانه مدل MDS-SS-AT7888

۳,۷۰۰,۰۰۰
تومان

شنل لباس مجلسی مدل Celadon کد Ak17

شنل لباس مجلسی مدل Celadon کد Ak17

۲۹۹,۰۰۰
تومان

خرید انواع لباس مجلسی زنانه

مشاهده همه

کالکشن بهار و تابستان ۲۰۲۵ برند رالف لارن

رالف لارن یکی از آن طراحانی است که تمامی علاقه‌مندان دنیای مد و فشن با حد و اندازه‌ی کمال‌گرایی او آشنایی دارند. کالکشن بهار و تابستان ۲۰۲۵ این برند در یک مزرعه‌ی واقع در حومه‌ی ساحلی شهر نیویورک به نمایش گذاشته شد؛ مکانی که به عنوان نقطه‌ی امن ثروتمندان آمریکا برای فرار از روزهای گرم و تابستانی نیویورک شناخته می‌شود. لباس‌های ساحلی و خنک این کالکشن به خوبی به مخاطب نشان می‌دادند که انتخاب این موقعیت مکانی برای برگزاری رویداد هرگز بی‌دلیل نبوده است.

از طرفی طراحی‌های کالکشن درست همانطور که از رالف لارن انتظار می‌رفت سبکی پرپی و به شدت آمریکایی داشتند. رالف لارن برای طراحی کالکشن بهار و تابستان ۲۰۲۵ برند خود ۱۰۴ لوک مختلف آماده کرده بود تا طرفداران آن بتوانند برای هر موقعیتی، از جشن‌های شبانه گرفته تا انجام ورزش‌هایی چون اسب‌سواری، یک لباس مخصوص و مناسب داشته باشند. این کالکشن به راحتی می‌تواند لقب یکی از بهترین رونمایی‌های هفته‌ی مد نیویورک را از آن خود کند چرا که عناصر اصلی برند رالف رالن بدون ریسک‌پذیری قابل توجهی در زیباترین و چشمگیرترین حالت خودشان توسط طراح مورد استفاده قرار گرفته بودند.

کالکشن بهار و تابستان 2025 برند رالف لارن معرفی برند رالف لارن و طراح آن مجموعه‌ی بهار و تابستان برند رالف لارن
  • کالکشن بهار و تابستان 2025 برند رالف لارن
  • معرفی برند رالف لارن و طراح آن
  • مجموعه‌ی بهار و تابستان برند رالف لارن
  • استایل پرپی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

کالکشن زمستان و بهار ۲۰۲۵ برند آلایا

رونمایی از کالکشن زمستان و بهار ۲۰۲۵ برند آلایا (Alaïa) در موزه‌ی سالومون رابرت گوگنهایم شهر نیویورک تصمیم قابل تامل و مهمی به شمار می‌آید. از آنجایی که نیویورک در شکل گرفتن برند آلایا و داستان آن نقش مهمی را ایفا می‌کند، انتخاب این شهر برای نمایش کالکشن جدید این برند می‌تواند ارتباط قوی و ۴۰ ساله‌ی بین آن‌ها را به خوبی به مخاطب نشان بدهد. کارگردان هنری فعلی آلایا یعنی پیر مولیر (Pieter Mulier) به زیبایی آمریکایی که از نظر او در سادگی، مدرنیته و صراحت خلاصه می‌شود، علاقه‌ی غیرقابل وصفی دارد و در کنار آن برگزاری یک فشن شو در نیویورک را یک فرصت مهم و باارزش تلقی می‌کند. این علاقه در کالکشن بهار و زمستان برند ماهیتی واقعی پیدا کرده است؛ به طوریکه هر طراحی به عنوان یک لباس اسپورت آمریکایی کاربردی، راحت و در عین حال پر از جزئیات به نظر می‌رسد.

پالت رنگی کالکشن بهار و زمستان ۲۰۲۵ آلایا بسیار گسترده‌تر از هر برند دیگری بود و استفاده از حجم، پارچه‌های بدن نما و همینطور لایه‌بندی به وفور در هر لوک به چشم می‌خورد. اشکال هندسی در این کالکشن زند‌ه‌تر از هر زمان دیگری به چشم می‌آمدند، پارچه‌های آیتم‌های پوشیدنی مختلف بدون کمک هر گونه زیپ یا دکمه‌ای به تن مدل‌ها نشسته بودند و در پویاترین حالت خود قرار داشتند. برای بسیاری از مخاطبان بسیار جالب بود که چطور لباس‌های شب بدون هر گونه بند و کمکی در تن مدل‌ها شیک و بی‌نقص به نظر می‌رسیدند. افتخار برگزاری این رویداد در موزه‌ی گوگنهایم برای اولین بار در دنیای فشن و  نمایش لوک‌هایی که آشکارا با الهام از ساختمان موزه طراحی شده بودند یکی از به یادماندنی‌ترین لحظات هفته‌ی مد نیویورک امسال به شمار می‌آید.

  • تاریخچه‌ی فشن‌شو و سیر تحولات آن از شروع تا امروز
کالکشن زمستان و بهار 2025 برند آلایا مجموعه‌ی لباس جدید آلایا آشنایی با برند برند آلایا
  • کالکشن زمستان و بهار 2025 برند آلایا
  • مجموعه‌ی لباس جدید آلایا
  • آشنایی با برند برند آلایا

کالکشن بهار و تابستان ۲۰۲۵ برند تامی هیلفیگر در هفته‌ی مد نیویورک

کالکشن بهار و تابستان برند تامی هیلفیگر در جنوبی‌ترین نقطه‌ی منهتن و در کشتی عظیمی به نام  MV John F. Kennedy برگزار شد. این کشتی از سال ۱۹۶۵ تا سال ۲۰۲۱ به عنوان کشتی جزیره‌ی استاتن به کار گرفته می‌شده و حالا پس از بازنشسته شدن قرار است به یک کلوپ کمدی و رستوران تبدیل شود. هیلفیگر درباره‌ی این انتخاب خود می‌گوید که قصد داشته است تا یک فضا و مکان نمادین و غیرمنتظره را برای کالکشن جدید خود بسازد. کالکشن بهار و تابستان ۲۰۲۵ تامی هیلفیگر در آمریکایی‌ترین شکل خود به نمایش گذاشته شد؛ استفاده از رنگ‌های قرمز،‌ سرمه‌ای و سفید، بکارگیری طناب و گره‌ی ملوانی به عنوان اکسسوری، طراحی لباس‌های دارای یقه‌های ملوانی و همینطور اضافه کردن جزئیاتی که شما را به فکر این سبک از لباس پوشیدن و فشن کشور آمریکا می‌اندازد به طور واضحی در این مجموعه دیده می‌شد.

نمی‌توان گفت که تامی هیلفیگر برای مجموعه‌ی جدید خود ریسک زیادی را به جان خریده است چرا که همه چیز درست همانطور که از یک برند آمریکایی انتظار می‌رود به نظر می‌رسید؛ به طوریکه بسیاری از منتقدین تصور دارند که این طراح حتی قصد داشته تا ماهیت کلاسیک و همیشگی برند خود را حفظ کند. کالکشن بهار و تابستان ۲۰۲۵ برند تامی هیلفیگر می‌تواند درست همان چیزی باشد که بسیاری از کسانیکه هفته‌ی مد نیویورک را دنبال می‌کنند می‌خواهند از یک خانه‌ی مد آمریکایی ببیند.

برند تامی هیلفیگر چه نوع لباس‌هایی دارد؟ کالکشن بهار و تابستان 2025 برند تامی هیلفیگر در هفته‌ی مد نیویورک آشنایی با برند تامی هیلفیگر و تاریخچه‌ی آن
  • برند تامی هیلفیگر چه نوع لباس‌هایی دارد؟
  • کالکشن بهار و تابستان 2025 برند تامی هیلفیگر در هفته‌ی مد نیویورک
  • آشنایی با برند تامی هیلفیگر و تاریخچه‌ی آن

کالکشن بهار و تابستان ۲۰۲۵ فیلیپ لیم

۳.۱ فیلیپ لیم یکی از برندهایی است که به مناسبت ۲۰ سالگی برند خود در طول هفته‌ی مد نیویورک از کالکشن بهار و تابستان ۲۰۲۵ آن رونمایی کرده است. این طراح باور دارد که دلیل دوام آوردن او در این صنعت و جذب مخاطبین جدید شادی و احساس خوبی است که همواره سعی داشته تا با طراحی‌های خود برای آن‌ها به ارمغان بیاورد و البته در شغل خودش حفظ کند. یکی از توانایی‌های مهم و چشمگیر فیلیپ لیم توجه او به تغییر ترندها و جای دادن آن‌ها در برند خودش است. دقیقا به همین دلیل است که بسیاری از ترندهای فعلی دنیای فشن را مانند جلیقه‌های جین، دامن‌های کوتاه، پارچه‌های گیپور و ریش ریشی، پیراهن‌های اورسایز راه راه و همینطور طرح‌های چریکی و گل‌دار را در لوک‌های این کالکشن می‌بینیم. نکته‌ای که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است غیرمنسجم بودن هر یک از لوک‌های کالکشن بهار و تابستان این برند بود؛‌ به طوریکه می‌توانیم بگوییم تنها یک سری ترند به عنوان مجموعه‌ای ویژه در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و به نمایش عمومی گذاشته شده‌اند.

کالکشن بهار و تابستان 2025 فیلیپ لیم آشنایی با برند فیلیپ لیم کالکشن برند فیلیپ لیم در هفته‌ی مد نیویورک
  • کالکشن بهار و تابستان 2025 فیلیپ لیم
  • آشنایی با برند فیلیپ لیم
  • کالکشن برند فیلیپ لیم در هفته‌ی مد نیویورک

کفش زنانه مدل پاشنه بلند کد 176

کفش زنانه مدل پاشنه بلند کد ۱۷۶

۶۵۹,۰۰۰
۴۶۱,۳۰۰
تومان

کفش زنانه مدل پاشنه بلند کد 172

کفش زنانه مدل پاشنه بلند کد ۱۷۲

۵۹۹,۰۰۰
۵۰۹,۱۵۰
تومان

خرید انواع کفش بلند زنانه

مشاهده همه

کالکشن بهار و تابستان ۲۰۲۵ مایکل کروس در هفته‌ی مد نیویورک

برند مایکل کروس (Michael Kors) مدتی پیش از به نمایش گذاشتن کالکشن بهار و تابستان ۲۰۲۵ خود با انتشار تصاویر سیاه و سفیدی از مناظر ایتالیا سی‌ و پنجمین سال همکاری خود با هنرمندان و صنعتگران این کشور را جشن گرفت. اما ذهن طراح این برند تنها در همین جا متوقف نشده بود چرا که کمی بعد درست در وسط هفته‌ی مد نیویورک متوجه شدیم که او برای طراحی کالکشن جدید خود از سریال جنایی سیاه و سفید «ریپلی» نتفلیکس که در کشور ایتالیا فیلمبرداری شده، الهام گرفته است. کسانیکه این سریال دیده‌اند با همان نگاه اول متوجه می‌شوند که لوک‌های مردانه‌ی کالکشن تا حد زیادی با حس‌وحال شخصیت‌های اصلی یعنی تام ریپلی و دیکی گرین‌لیف همخوانی دارند.

اگر اهل دنبال کردن ترندهای دنیای فشن باشید احتمالا به خوبی می‌دانید که ترند «Office Siren» یکی از پرطرفدارترین روندهای فصل‌های گذشته بوده است. کت‌ و شلوارهای اورسایز خاکستری و کلاسیک، ژاکت‌های بافتنی ظریف و سبک و همینطور کت و دامن‌های شیک و اغواکننده آن بخشی از کالکشن بهار و تابستان مایکل کروس بودند که به طور مستقیم به این ترند اشاره داشتند. در این کالکشن هم استفاده از پارچه‌های گیپور، ریش ریش و البته ساتن به وضوح دیده می‌شد. در کنار این طراحی‌ها، لوک‌های دیگری هم بودند که به عنوان لباس‌های مناسب یک مهمانی عصرگاهی خودمانی پوشیده شوند. به طور کلی می‌توان گفت ایده و اجرای لوک‌های کالکشن به طور قابل توجهی منسجم بودد و نسبت به مجموعه‌های برندهای دیگر متفاوت‌تر و منحصر به فردتر به نظر می‌رسید.

کالکشن بهار و تابستان 2025 مایکل کروس در هفته‌ی مد نیویورک جدیدترین مجموعه‌ی لباس‌های برند مایکل کروس برند مایکل کروس و تاریخچه‌ی آن
  • کالکشن بهار و تابستان 2025 مایکل کروس در هفته‌ی مد نیویورک
  • جدیدترین مجموعه‌ی لباس‌های برند مایکل کروس
  • برند مایکل کروس و تاریخچه‌ی آن

کالکشن بهار و تابستان ۲۰۲۵ سندی لیانگ

اگر در دهه‌ی ۹۰ میلادی دخترهای جوان در استایل‌های خود از برند میو میو استفاده می‌کردند، دخترهای دهه‌ی فعلی بیشتر از هر چیزی به برند سندی لیانگ (Sandy Liang) علاقه‌مند هستند. برای مثال، شاید برایتان جالب باشد که بدانید این برند سر منشا ترند کوکت کور (Coquette Core) و محبوبیت پیدا کردن آیتم‌های پوشیدنی و اکسسوری‌های دارای انرژی زنانه مانند پاپیون‌ها و دامن‌های چین‌دار کوتاه است. در سال‌های اخیر طراحی‌های این طراح با بکارگیری پارچه‌های چهارخانه و اکسسوری‌های پر زرق و برق بیشتر از هر زمان دیگری شبیه به لباس‌های مخصوص کودکان و نوجوانان به نظر می‌رسیدند؛ در حالیکه مشتریان واقعی آن بزرگسالانی هستند که توانایی خرید آیتم‌های خاص لیانگ را دارند. با این حال سندی لیانگ برای طراحی این کالکشن خود هم از انیمیشن «Totally Spies» الهام گرفته است.

شاید رونمایی از کالکشن جدید این برند از پایان ترند کوکت کور و جایگزین شدن آن با استایل‌های زنانه‌تر خبر بدهد اما سندی لیانگ همچنان باور دارد که برای خلق یک چیز جدید شما مجبور به رها کردن آنچه که در گذشته به آن علاقه‌مند بودید نیستید. لوک‌های این کالکشن حس‌وحال یک فرد شاغل در یک شرکت بزرگ را به شما می‌دهد که دلش می‌خواهد همچنان علایق و سلایق دخترانه‌ی خود را حفظ کند. در کنار ست‌های کت‌ودامن طوسی و مشکی ما شاهد استفاده از پارچه‌های کش‌بافت به رنگ‌های روشن مانند سبز و صورتی در لباس‌های کژوال بالا تنه و پایین تنه بودیم. کالکشن‌های سندی لیانگ هرگز بدون استفاده از پارچه‌های ساتن کامل نمی‌شوند بنابراین طبیعی است که در میان لوک‌ها از پیراهن‌های ساتن مینیمال اما در عین حال چشم‌نواز رونمایی شود. علاوه بر این‌ها، دامن‌های کوتاه و لباس‌های تزئین شده با پولک‌های زرق‌وبرق‌دار کالکشن را کمی از مسیر همیشگی خود منحرف می‌کرد. هفته‌ی مد نیویورک با این کالکشن از برند سندی لیانگ توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد چرا که قرار است ترندهای آینده را تا حد زیادی تحت تاثیر خود قرار دهد.

کالکشن بهار و تابستان 2025 سندی لیانگ تاریخچه‌ی برند سندی لیانگ جدیدترین کالکشن برند سندی لیانگ
  • کالکشن بهار و تابستان 2025 سندی لیانگ
  • تاریخچه‌ی برند سندی لیانگ
  • جدیدترین کالکشن برند سندی لیانگ

کیف مجلسی زنانه مدل 777

کیف مجلسی زنانه مدل ۷۷۷

۳۷۷,۶۳۰
تومان

کیف مجلسی زنانه مدل مرواریدی

کیف مجلسی زنانه مدل مرواریدی

۶۹۵,۰۰۰
تومان

خرید انواع کیف مجلسی زنانه

مشاهده همه

  • استایل کوکت چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

کالکشن بهار و تابستان ۲۰۲۵ کیت در هفته‌ی مد نیویورک

با یک نگاه ساده به مهمانان کالکشن بهار و تابستان ۲۰۲۵ برند کیت می‌توانید متوجه شوید که بیشتر مخاطبین کارگردان هنری این برند یعنی کاترین هلستین (Catherine Holstein) زنان هستند. یکی از دلایل محبوبیت کارهای هلستین در میان زنان توانایی او در شناخت چیزی است که جامعه برای خودش می‌خواهد؛ هنجارشکن، مدرن و بی عیب و نقص. این طراح برای کالکشن جدید خود به سمت روحیه‌ی لطیف‌‌تر و گرم‌تر خود رفته است تا جلوه‌ی متفاوتی از برند کیت را به علاقه‌مندان دنیای مد و فشن نشان دهد.

کالکشن با یک لوک مونوکروم مشکی و کراپ کت اورسایزی که روی شلواری حریر پوشیده شده بود شروع گردید اما هیچ ارتباطی در میان لوک‌های بعدی آن احساس نمی‌شد. ست‌های ساتن، پیراهن‌های قلاب بافی شده‌ی بلند، پانچوهای حریر و کت‌‌ها و بلیزرهای چرم همگی به خوبی نشان می‌دادند که بافت و حجم در این کالکشن بیشتر از هر تکنیک دیگری به کار گرفته شده است. کاترین هلستین بارها و بارها روی این موضوع تاکید کرده است که کاربردی و در عین حال راحت بودن قطعاتی که طراحی می‌کند برای او اهمیت زیادی دارد؛ در نتیجه لوک‌هایی که در این کالکشن از او دیدیم همگی کژوال و همینطور کاربردی به نظر می‌رسیدند.

کالکشن بهار و تابستان 2025 کیت در هفته‌ی مد نیویورک آشنایی با جدیدترین کالکشن برند کیت کیت چه برندی است؟
  • کالکشن بهار و تابستان 2025 کیت در هفته‌ی مد نیویورک
  • آشنایی با جدیدترین کالکشن برند کیت
  • کیت چه برندی است؟

کالکشن بهار و تابستان ۲۰۲۵ برند لوار

با حضور مدونا و آیس اسپایس (Ice Spice) در ردیف اول مهمانان فشن شوی برند لوار (Luar) می‌توان گفت که این رویداد یکی از مهم‌ترین لحظات هفته‌ی مد نیویورک به شمار می‌آید. طراح این برند یعنی رائول لوپز (Raul Lopez) سعی کرده بود تا در کالکشن جدید خود تنش‌هایی که هنگام بزرگ شدن به عنوان یک فرد لاتین در شهر نیویورک تجربه کرده بود را بیان کند. این برند بیشتر از هر چیزی با ماهیت قدرتمند، پر از اعتماد به نفس و پانک خود شناخته می‌شود؛ دقیقا به همین دلیل است که بافت‌ها، رنگ‌ها و پارچه‌های به کار گرفته شده در لوک‌های مختلف به طرز چشمگیری پررنگ و گیرا به نظر می‌رسیدند. چکمه‌های بلند، کیف‌های طلایی چشمگیر، طرح‌های پلنگی، کت‌های دارای سرشانه‌های بزرگ، بافتنی‌های منحصر به فرد و کت‌وشلوارهای براق قدرت لوپز را در به تصویر کشیدن آنچه که واقعا در قلب و ذهن خود دارد نشان می‌دهد. حتی شاید برایتان جالب باشد که بدانید نام اصلی این کالکشن برند لوار یعنی «En Boca Quedó» به موقعیتی اشاره دارد که اطرافیانتان به طور ویژه‌ای تحت تاثیر ظاهر شما قرار می‌گیرند و حتی پس از اینکه آن مکان را ترک کردید هم دائما درباره‌ی شما صحبت می‌کنند. همین موضوع به خوبی نشان می‌دهد که مخاطب هدف برند لوار افراد هنجارشکن و متفاوتی هستند که از مورد قضاوت دیگران قرار گرفتن نمی‌ترسند.

کالکشن بهار و تابستان 2025 برند لوار آشنایی با برند آمریکایی لوار تاریخچه‌ی برند لوار
  • کالکشن بهار و تابستان 2025 برند لوار
  • آشنایی با برند آمریکایی لوار
  • تاریخچه‌ی برند لوار
کت و شلوار مردانه مدل دیپلمات
کت و شلوار مردانه مدل دیپلمات
۲,۶۹۹,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید

کالکشن بهار و تابستان ۲۰۲۵ برند هو دیسایدز وار در هفته‌ی مد نیویورک

برند هو دیسایدز وار (Who Decides War) یکی دیگر از برندهایی به شمار می‌آید که در هفته‌ی مد نیویورک به مناسبت ده ساله شدن حضورش در صنعت فشن از کالکشن جدید خود رونمایی کرده است. همانطور که با توجه به پیشینه‌ی این برند انتظار داشتیم استفاده از عناصر مد و فشن دوران ویکتوریایی مانند آستین‌ها و لباس‌های پف‌دار و ترکیب آن‌ها با عناصر مدرن مانند کت و شلوار و دامن‌های کوتاه به وفور در کالکشن بهار و تابستان ۲۰۲۵ آن دیده می‌شد. طراحان برند هو دیسایدز وار یعنی اِو براوادو (Ev Bravado) و تِلا دآموره (Téla D’Amore) علاوه بر اکسسوری‌های مخصوص استایل خیابانی مانند کیف‌های بزرگ، روسری‌های دورگ، کتانی‌های جردن و کلاه‌های مدرن از پارچه‌هایی که هویتی آمریکایی دارند مانند جین،‌ چرم و گیپور استفاده کرده بودند تا لوک‌های جسورانه و متفاوتی را برای مخاطبان خودشان ایجاد کنند. هر یک از لوک‌ها به تنهایی زیبا و منحصر به فرد به نظر می‌رسیدند اما در کنار آن سبک استایل شدن هر یک از قطعات و لباس‌ها به طرز شگفت‌انگیزی زیبا و متفاوت بود.

جدیدترین کالکشن برند هو دیسایدز وار آشنایی با برند هو دیسایدز وار کالکشن بهار و تابستان 2025 برند هو دیسایدز وار در هفته‌ی مد نیویورک
  • جدیدترین کالکشن برند هو دیسایدز وار
  • آشنایی با برند هو دیسایدز وار
  • کالکشن بهار و تابستان 2025 برند هو دیسایدز وار در هفته‌ی مد نیویورک
  • استایل خیابانی چیست؛ ۸ استایل خیابانی که باید امتحان کنید

سخن پایانی

شاید به نظر بسیاری از افراد هفته‌ی مد نیویورک ۲۰۲۴ ابهت و زیبایی سال‌های گذشته را نداشته باشد اما نمی‌توانیم بگوییم که در طول آن شاهد به نمایش در آمدن مجموعه‌های تاثیرگذار و چشمگیری نبودیم. این رویداد دنیای مد به ما نشان می‌دهد که فشن تنها یک صنعت تکراری مانند صنایع دیگر نیست و در واقع یک پل میان هنر، فرهنگ و هویت انسانی ما به شمار می‌آید که دائما در حال تحول و تغییر است.

منبع: Vogue

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *