0

۹ ترند کفش پاییزی که برای یک استایل شیک و خاص ضروری هستند

۹ ترند کفش پاییزی که برای یک استایل شیک و خاص ضروری هستند
بازدید 4

اکنون که فصل صندل پوشیدن را پشت سر گذاشتیم، زمان ظهور بوت زنانه در فصل پاییز است. فرقی نمی‌کند به کفش‌های تخت علاقه‌مند باشید یا بخواهید جذابیت یک کفش پاشنه بلند را در استایل خود امتحان کنید درهرصورت ما در این مطلب از دیجی‌کالا مگ انواع بوت، نیم‌بوت و کفش زنانه محبوب و ترند در پاییز ۲۰۲۴ را به شما معرفی می‌کنیم. مطمئن باشید که این ۹ مدل ترند کفش پاییزی از مهم‌ترین‌های کفش ترند هستند و حداقل برای چند پاییز آینده نیز کاربرد خواهند داشت.

معرفی ۹ مدل ترند کفش پاییزی

اگر امسال قصد خرید کفش و بوت زنانه دارید می‌توانید روی مدل‌های پیش رو سرمایه‌گذاری کنید. در این صورت از زیبایی و کاربرد آن در سال‌های آینده نیز بهره خواهید برد.

کفش پیاده روی مدل Sk005

کفش پیاده روی مدل Sk005

۱۹۸,۰۰۰
تومان

کفش پیاده روی مدل 349011602

کفش پیاده روی مدل ۳۴۹۰۱۱۶۰۲

۲۰۵,۰۰۰
تومان

انواع کفش زنانه

مشاهده همه

  • ۱۰ مدل ترند کفش زنانه ۱۴۰۳ مناسب برای استایل شیک و بهاری

۱- بوت موتور سواری

بوت موتوها (MOTO BOOT) ثابت کرده‌اند که چیزی شبیه به یک مد همیشگی هستند و محبوبیت خود را در دنیای مد همچنان حفظ کردند. بوت موتو توجه افراد مختلف را به‌عنوان یک آیتم ترندی برای پاییز ۲۰۲۴ به خود جلب کرده است.

بزرگ‌ترین تفاوت این بوت در پاییز امسال بدون بند بودن آن است درحالی‌که سایر اجزای کلیدی شامل جزئیات دایره فلزی، سگک‌ها و گل‌میخ‌های ساده بر روی آن همچنان وجود خواهند داشت.

برای داشتن یک استایل ترندی پاییز ما به شما پیشنهاد می‌کنیم یک جفت بوت Moto مشکی تخت را با یک دامن بلند به رنگ سفید، کمربند مشکی پهن با گل‌میخ و پیراهن خاکستری امتحان کنید و از هماهنگی و تعادل ایجاد شده شگفت‌زده شوید.

موتو بوت، کفش ترند پاییز 2024

بوت زنانه ام‌اس‌ال مدل M - 215
بوت زنانه ام‌اس‌ال مدل M – 215
مشاهده کالا

۲- بوت زنانه قهوه‌ای

بدون شک بزرگ‌ترین ترند رنگ در سال ۲۰۲۴ قهوه‌ای مخصوصاً قهوه‌ای شکلاتی است. رنگی اصیل که همه چیز را لوکس نشان می‌دهد. درست است که بوت و نیم‌بوت‌های مشکی جاودانه هستند بااین‌حال پیش‌بینی ما برای رنگ ترند پاییز ۱۴۰۳ قهوه‌ای شکلاتی است. این رنگ همه ما را به سمت خود جذب خواهد کرد.

شما می‌توانید با پوشیدن یک جفت بوت بلند قهوه‌ای شکلاتی همراه با یک کت پشمی قهوه‌ای و کیف برنزی منحصربه‌فرد به‌راحتی یک استایل پاییزی شیک با رنگ قهوه‌ای برای خود طراحی کنید.

کفش ترند امسال؛ بوت بلند قهوه‌ای

بوت زنانه اچ اند ام مدل 0379001
بوت زنانه اچ اند ام مدل ۰۳۷۹۰۰۱
مشاهده کالا

۳- بوت پوست ماری

یکی دیگر از ترندهای فوق‌العاده و عالی دنیای مد که در فصل پاییز ۲۰۲۴ بازگشتی شکوهمندانه داشته است، بوت با طرح پوست مار است. اگرچه مسائل اخلاقی و محیط زیستی جدی در مورد استفاده از آن وجود دارد اما از گذشته تا کنون پوست مار واقعی به دلیل قیمت بالا همیشه نشانه ثروت بوده است. خوشبختانه نیازی به استفاده از پوست واقعی مار نیست بلکه چرم‌های مصنوعی با طرح پوست مار با کیفیت و شباهت بالا در بازار تولید و عرضه می‌شوند.

بوت با طرح پوست مار شروع به تبدیل شدن به آیتمی شگفت‌انگیز و جدید در استایل‌های پاییزی شده است. طرح پوست ماری حداقل تا چند فصل جزو ترندهای اصلی مد خواهد بود.

برای نشان دادن استایل مد روز خود کافی است یک جفت بوت پوست ماری (سیاه و سفید) را با شلوار کات مشکی و یک کت بلند مشکی به تن کنید. برای تکمیل استایلتان می‌توانید از یک کیف چرم زرشکی بهره ببرید.

کفش جدید؛ کفش پوست ماری

بوت زنانه مدل پوست ماری کد 02
بوت زنانه مدل پوست ماری کد ۰۲
مشاهده کالا

۴- بوت جیر زنانه

پاییز بهترین فصل برای پوشیدن بوت زنانه جیر است. بوت جیر با رنگ‌های گرم پاییزی بسیار هماهنگ است. این بوت زنانه نسبت به یک بوت چرم مقاومت کمتری در برابر رطوبت دارند به همین خاطر همیشه بین فصل تابستان و پاییز به دنیای مد بازمی‌گردد.

برای یک استایل منحصربه‌فرد کافی است یک جفت نیم‌بوت زنانه از جنس جیر برنزی را با یک پلیور و دامن بافت زنانه‌ی راه راه بپوشد. این ترکیب همان چیزی است که در پاییز امسال استایل شما را خاص می‌کند.

بوت جیر زنانه

نیم بوت زنانه مدل چلسی
نیم بوت زنانه مدل چلسی
۳,۸۸۰,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید

۵- بوت زنانه به رنگ شرابی

همان‌طور که گفتیم رنگ قهوه‌ای اصلی‌ترین ترند رنگ سال ۲۰۲۴ است اما قطعاً جایگاه دوم به رنگ شرابی تعلق دارد زیرا هرگز از مد نمی‌افتد، هر چیزی را گران نشان می‌دهد، یک جایگزین شیک برای رنگ مشکی است و در نهایت به‌خوبی با زیبایی‌شناسی ظریفی که بر این موضوع غالب بوده است، تناسب دارد.

جنس بوت و نیم‌بوت پاییزی شما می‌تواند ورنی، چرم یا جیر باشد. مهم‌ترین چیز در این انتخاب رنگ شرابی آن است.

یک جفت بوت بلند ورنی با رنگ شرابی را با یک پلیور بلند زنانه به رنگ مشکی بپوشید. برای تکمیل این استایل یک کیف زرشکی انتخاب مناسبی است. یک پالتو قهوه‌ای سوخته با بوت بلند زنانه به رنگ شرابی استایلی خاص برای علاقه‌مندان ایجاد می‌کند.

کفش ترند پاییز 1403

بوت چرم پاشنه بلند زنانه - آلدو
بوت چرم پاشنه بلند زنانه – آلدو
مشاهده کالا

  • ۱۰ روش برای رفع چروک ناشی از جمع شدن کفش چرم

۶- بوت نوک تیز زنانه

یکی از بهترین چیزهایی که در مورد چکمه‌ها وجود دارد این است که طول عمر آن‌ها بسیار بیشتر از مدل‌های دیگر کفش است در نتیجه سرمایه‌گذاری بهتری هستند. هیچ‌کس دوست ندارد برای چکمه‌ای خرج کند که ظرف چند ماه دیگر قدیمی و از مد افتاده می‌شود. به همین دلیل است که پس از گذشت دو سال همچنان گزینه‌های بسیاری از کفش مجلسی تا بوت و نیم‌بوت زنانه‌ی نوک تیز را در بازار می‌بینیم. یک کفش نوک تیز همچنان در استایل‌های ما به‌خوبی ظاهر می‌شوند.

یک جفت بوت نوک تیز قهوه‌ای را با یک پالتو بلند زنانه به رنگ کرم شتری بپوشید. پیراهن کرم روشن برای زیر پالتو گزینه‌ی مناسبی است.

کفش نوک تیز زنانه

بوت زنانه مدل 849
بوت زنانه مدل ۸۴۹
۵,۳۸۰,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید

۷- کفش نوک مربعی؛ ترند کفش پاییزی

کفش جلو مربعی دوباره به دنیای مد بازگشته است و جزو ترند کفش پاییزی امسال است. کفش‌هایی با جلو پنجه پهن برای سلامت پاهای شما بهتر است.

فرقی نمی‌کند کفش مری جین یا بوت بلند زنانه باشد، فقط کافی است که جلو و پنجه‌ی آن به صورت مربعی باشد تا به انگشتان شما فشاری اضافی وارد نشود.

کفش جلو مربعی

کفش زنانه زارا مدل TRACK SOLE MARY
کفش زنانه زارا مدل TRACK SOLE MARY
مشاهده کالا

۸- کفش با بافت خزدار

یکی از مدل کفش‌های ترند پاییز امسال کفش‌هایی هستند که در بافت خود خز، پر و پشم در انواع شکل‌ها و رنگ‌ها دارند.

این قطعاً یک انتخاب ساختارشکنانه برای زنان و دختران جسور و علاقه‌مند به مد روز است. آن‌ها را با دامن‌ها و شلوارهای زنانه بپوشید و از این استایل متفاوت لذت ببرید.

کفش زنانه خزدار

نیم بوت زنانه مدل خزدار کد 196
نیم بوت زنانه مدل خزدار کد ۱۹۶
مشاهده کالا

  • ۷ کفش زنانه که می‌توانید با پیراهن سرهمی زنانه بپوشید

۹- کفش زنانه با رویه‌ی بلند

وقت آن رسیده که کفش Converse خود را کنار بگذارید. کفش‌های زنانه‌ای مانند کفش فلت باله یا کفش پامپ زنانه جلوبسته که در آن‌ها رویه‌ی کفش بلند است در پاییز امسال موردتوجه هستند. درست مانند کفش‌های شخصیت کارتونی مینی ماوس که رویه تقریباً سطح پا را پوشانده است. vamp یا رویه کفش در واقع بخش بالایی کفش است که از انگشتان پا شروع و بیشتر آن را می‌پوشاند. به طور سنتی، رویه‌ی کفش زنانه از انگشتان پا فراتر نمی‌روند، اما در فصل جدید همه چیز در حال تغییر است.

کفش زنانه جدید

کفش زنانه سرزمین چرم مدل 1642
کفش زنانه سرزمین چرم مدل ۱۶۴۲
۴,۵۳۸,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید

سخن پایانی

ترند کفش پاییزی شامل انواع کفش زنانه مانند بوت و نیم‌بوت زنانه و سایر مدل‌ها است. بهتر است ترندهای گذشته را فراموش کنید تا بتوانید با استفاده از ترندهای روز استایل پاییزی خود را در سال ۱۴۰۳ چند پله ارتقا دهید. فراموش نکنید بوت بلند زنانه جزو ترندها است. بهترین انتخاب آن است که کفش یا بوتی را انتخاب کنید که دو یا چند آیتم ترندی را با هم داشته باشد به‌عنوان‌مثال یک بوت زنانه بلند به رنگ شرابی که پنجه‌ی آن به صورت مربعی باشد یا یک نیم‌بوت زنانه پوست ماری که پنجه آن تیز باشد یا یک کفش فلت خزدار قهوه‌ای که رویه‌ی آن سطح پا را به‌خوبی پوشانده باشد.

منابع: whowhatwear، elle

سؤالات مرتبط با کفش و بوت ترند پاییز ۲۰۲۴
ترندهای کفش زنانه برای سال ۲۰۲۴ چیست؟
برای سال ۲۰۲۴، ترندهای اصلی شامل کفش و بوت‌های زنانه مانند بوت موتو، جلو مربعی، نوک تیز است.

کفش زنانه با چه رنگ‌هایی در پاییز ۲۰۲۴ ترند هستند؟
کفش و بوت‌های زنانه به رنگ قهوه‌ای مخصوصا قهوه‌ای شکلاتی و شرابی ترند هستند.

کفش زنانه با چه جنس و طرحی در پاییز ۱۴۰۳ ترند است؟
امسال کفش و بوت زنانه با جنس جیر، پوست ماری و خزدار بسیار ترند و محبوب خواهند بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *