0

۸ ترند‌ پاییزی برای روزمره؛ از قرمز بورگاندی و ساتن تا اسکینی بلت و ترنچ کت

۸ ترند‌ پاییزی برای روزمره؛ از قرمز بورگاندی و ساتن تا اسکینی بلت و ترنچ کت
بازدید 12

پاییز امسال با مجموعه‌ای از ترند‌های فشن وسوسه‌انگیز و خیره‌کننده به سوی ما آمده است. تنوعی بی‌نظیر طرح‌ و رنگ‌، هر فردی با هر سبک پوشش و سلیقه‌ای را به وجد می‌آورد. امسال، ترند‌های پاییز به راحتی با هر استایل شخصی سازگار هستند. از رنگ‌های گرم‌ وگیرا گرفته تا لوک‌های جسورانه، در ادامه به بررسی ۸ ترند پاییزی و چگونگی استفاده از آن‌ها در زندگی روزمره خواهیم پرداخت.

فهرست محتوا

قرمز بورگاندی
اسکینی بلت
ترنچ کت ترند پاییزی محبوب
ظرافت خیاطی
عینک‌های فریم بیضی
رنگ قهوه‌ای شکلاتی
ساتن‌های سبک و نرم
شلوار‌های خمره‌ای

قرمز بورگاندی

در حالی که سال گذشته، دور، دور قرمز‌های روشن و پرانرژی بود، امسال شاهد جایگزینی آن‌ها با طیف‌های عمیق‌تر و کاریزماتیک‌تری مانند قرمز بورگاندی (یا درست‌تر، برگرندی) هستیم. برند‌هایی همچون ایو سن لوران از این رنگ در مجموعه‌های پاییزی خود استفاده کردند تا نشان دهند که چگونه بورگاندی می‌تواند به هر استایلی ظاهری شیک و پرقدرت ببخشد. گویی چیزی در رنگ عمیق بورگاندی وجود دارد که هر آیتمی در این رنگ، بسیار گران‌قیمت و تحسین‌برانگیز به نظر می‌رسد. حتی لباس‌های مقرون به صرفه و ارزان هم می‌توانند با این رنگ متمایز و شیک بنظر برسند. بورگاندی به استایل‌ها عمق و شخصیت بیشتری می‌بخشد و نماد قدرت، لوکس بودن و بالغ بودن است.

کت‌های بلند چرمی به رنگ بورگاندی، کت و شلوار‌های رسمی و کت‌های اورسایز بورگاندی بسیار محبوب هستند. این رنگ، چه در استایل کلاسیک و چه در لوک‌های مدرن، یکی از رقبای جذاب مشکی است! شاید هم یک مکمل جذاب. زیرا این دو رنگ در یک استایل میزان جذابیت ظاهر پایانی شما را چندبرابر می‌کنند. تطبیق‌پذیری بورگاندی در ترکیب با سایر رنگ‌ها هم بسیار واضح است. به‌ویژه زمانی که با رنگ‌های خاکی مثل بژ یا خاکستری ترکیب می‌شود. ترکیب این قرمز با رنگ‌های روشن یا حتی با رنگ‌های گرم دیگری مانند نارنجی و قهوه‌ای باعث ایجاد تنوع در استایل شده و بسیاری از طراحان از این هماهنگی الهام گرفته‌اند. البته باید گفت که قرمز بورگاندی در اکسسوری‌هایی همچون کفش مری جین، انواع کیف و حتی کمربند هم جزو ترند‌های پاییز ۲۰۲۴ است.

قرمز بورگاندی ترند پاییزی

روسری زنانه کد 0206
روسری زنانه کد ۰۲۰۶
۱۸ %

۱۱۸,۰۰۰
۹۶,۷۶۰ تومان

مشاهده و خرید

اسکینی بلت

هدف یک اکسسوری خوب این است که ظاهر زیباتری بسازد و یک استایل را بی‌سر و صدا به سطح بالاتری برساند. کمربند‌های باریک یا همان اسکینی بلت (Skinny belt) از ترند‌های پاییز ۲۰۲۴ به شمار می‌آیند و به دلیل ظرافت و شیک بودن، در انواع استایل استفاده می‌شوند. این کمربند‌ها می‌توانند به سادگی استایل‌های بزرگ‌تر و آزادتری مانند کت‌های بلند یا ژاکت‌های پشمی را تغییر دهند و به آن‌ها فرم و ساختار بیشتری ببخشند. از کمربند‌های باریک برای برجسته کردن کمر و ایجاد تعادل در استایل استفاده می‌شود و ظاهری شیک و مینیمال ارائه می‌دهند که در کنار دیگر اکسسوری‌ها می‌توانند به راحتی جلوه‌ای خاص به لباس‌های پاییزی ببخشند. در استفاده از این کمربند، توجه به تناسب آن با استایل کلی مهم است. کمربند‌های باریک از رنگ‌ها و متریال‌های مختلف ساخته می‌شوند. از چرم‌های کلاسیک و خنثی تا رنگ‌های براق و متالیک. حتی با انتخاب اسکینی بلت پترن پلنگی معروف یا در رنگ بورگاندی می‌توانید دو ترند را همزمان در استایل خود جای دهید.

کمربند باریک

کمربند زنانه پاناپا بلت کد PA343LT
کمربند زنانه پاناپا بلت کد PA343LT
۳۹ %

۱۰۲,۰۰۰
۶۲,۲۰۰ تومان

مشاهده و خرید

  • ۱۰ استایل امیلی در پاریس در فصل جدید؛ شیک و خیره‌کننده

ترنچ کت ترند پاییزی محبوب

کت‌های محبوبی که در طول جنگ جهانی اول به عنوان یک لباس نظامی شناخته می‌شدند اکنون یکی از آیتم‌های اصلی در استایل‌های فصول مختلف به‌ویژه پاییز هستند. ترنچ کت را می‌توان به روش‌های مختلف برای مناسبت‌های رسمی یا روزمره ست کرد. ترنچ کت‌های کراپ هم گزینه‌ای عالی برای ایجاد لایه‌بندی در استایل برای فصل پاییز هستند. ترکیب ترنچ کت با شلوار‌های کمردار و کفش‌های اسپرت، یک استایل خیابانی کژوال و شیک ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید استایلی رسمی‌تر داشته باشید، این کت‌ها را با بوت‌های چانکی و شلوار‌های رسمی یا یقه اسکی می‌توانید بپوشید. ترنچ کت‌های بلندتر و لوکس‌تر همچنان جایگاه ویژه‌ای در دنیای مد دارند. این کت‌ها که از برند‌های معتبر مانند بربری و پرادا تولید می‌شوند، با کیفیت و طراحی‌های منحصر به فردشان گزینه‌ای ایدئال برای کسانی که ستند که به استایل اولدمانی علاقه دارند. همچنین ست کردن ترنچ کت بلند با لباس‌های ساده، یک ژاکت کش‌باف پشمی، کفش‌های کتانی و جین‌های آزاد یا شلوار‌های راسته و گشاد می‌تواند یک استایل روزمره و شیک ایجاد کند.

ترنچ کت کراپ

کت زنانه لاویتا کد Ki 025-1
کت زنانه لاویتا کد Ki 025-1
۱۵ %

۸۹۹,۰۰۰
۷۶۴,۱۵۰ تومان

مشاهده و خرید

ظرافت خیاطی

لباس‌های شخصی دوزی شده با تمرکز بر استایل اداری شیک و پر اعتماد به نفس پاییز امسال در مرکز توجه قرار گرفتند. برند استلا مک‌کارتنی با رونمایی از کت‌هایی سبک با سرشانه‌های جسورانه و کت و شلوار‌های اورسایز از این روند حمایت کرد. در حالی که تام فورد و دولچه‌اند گابانا تاکسیدو‌های پیچیده‌تری را به نمایش گذاشتند، مایکل کورس کت و شلوار‌های کوتاه را برای تغییری مدرن انتخاب کرده بود. ولنتینو، میومیو، جیوانشی و گوچی از جمله برند‌های دیگری بودند که از این ترند پاییزی استقبال کردند.

کت اورسایز

ست کت و شلوار زنانه السانا مدل آرامیس کد 172905
ست کت و شلوار زنانه السانا مدل آرامیس کد ۱۷۲۹۰۵
۳۰ %

۱,۷۸۹,۰۰۰
۱,۲۴۷,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

عینک‌های فریم بیضی

عینک برای بسیاری از ما بخشی از زندگی است، پس چرا آن‌ها را به عنوان بخشی از استایل خود در نظر نگیریم؟ عینک فریم بیضی یک ترند پاییزی بسیار برجسته محسوب می‌شود که از مدل‌های قدیمی الهام گرفته شده و حالا با سبکی مدرن بازگشته است. این فریم‌ها به دلیل ظاهر نرم و منحنی‌شان، حس ظرافت و پیچیدگی را به استایل‌های مختلف اضافه می‌کنند. در نمایش مد پاییز و زمستان ۲۰۲۴، برند‌هایی همچون میومیو و دیگر طراحان پیشرو این مدل عینک‌ها را به عنوان یک ترند اصلی معرفی کردند. بلا حدید هم با انتخاب این عینک‌ها در استایل‌های خیابانی خود باعث شد که دوباره به جریان اصلی مد برگردند. این فریم‌ها به‌ویژه در رنگ‌های تیره یا شفاف و نقره‌ای طرف‌داران زیادی دارند و برای افرادی که به دنبال استایل مدرن با الهام از طراحی‌های کلاسیک هستند، گزینه‌ای عالی به شمار ‌می‌روند. اگر به دنبال عینکی هستید که با هر استایلی مطابقت داشته باشد، عینک فریم بیضی با فریم‌های ضخیم مشکی بهترین گزینه است.

عینک فریم بیضی

عینک آفتابی زنانه مدل بیضی
عینک آفتابی زنانه مدل بیضی
مشاهده کالا

رنگ قهوه‌ای شکلاتی

این رنگ، به دلیل گرم و غنی بودنش، به عنوان یک رنگ جذاب شناخته می‌شود و در پاییز به‌ویژه برای ایجاد ظاهری صمیمی و شیک بسیار محبوب است. از نظر کاربرد، قهوه‌ای شکلاتی می‌تواند هم برای موقعیت‌های روزمره و هم برای مهمانی‌ها و مراسم‌های رسمی مناسب باشد. یک پالتو یا کت به رنگ قهوه‌ای شکلاتی به راحتی می‌تواند استایل‌ ساده‌ی روزانه را به استایلی شبانه و جذاب تبدیل کند. همچنین، استفاده از این رنگ در اکسسوری مانند کیف‌های چرمی قهوه‌ای یا کفش‌ می‌تواند جلوه‌ای شیک و مدرن به استایل شما بدهد.

این رنگ به راحتی با سایر رنگ‌های پاییزی ترکیب می‌شود. طیف رنگ شکلاتی می‌تواند زیبایی طبیعی پوست‌های روشن تا تیره را برجسته کند و به دلیل طبیعت خنثی و متعادل آن، در استایل لاله لایه هم به خوبی عمل می‌کند. شکلاتی را می‌توان با رنگ‌های گرم دیگری مانند زیتونی و نارنجی‌سوخته یا حتی رنگ‌های سردتر مانند آبی کم‌رنگ ترکیب کرد.

استایل قهوه‌ای شکلاتی

پالتو زنانه مدل سایه رنگ شکلاتی
پالتو زنانه مدل سایه رنگ شکلاتی
مشاهده کالا

  • ۷ رنگ مو پاییزی زیبا که ترند پاییز ۲۰۲۳ هستند

ساتن‌های سبک و نرم

ساتن‌های سبک و نرم که به ساتن‌های مایع شهرت دارند در مجموعه‌ی فشن شوی برند‌هایی همچون جورجیو آرمانی و ویکتوریا بکهام دیده شدند. این پارچه‌ها از رنگ‌های قرمز بورگاندی محبوب گرفته تا رنگ‌های متالیک کلاسیک و در سیلوئت‌های مختلف مدل‌سازی شده بودند. ساتن جلوه‌ای از زرق و برق را به هر سبکی از لباس‌های شما می‌بخشد. کت ساتن گزینه‌ای عالی برای پوشیدن در مهمانی است. در عوض ماکسی ساتن کاریزما و جذابیت خاصی به استایل قرارهای عاشقانه‌ی شما می‌بخشد.

پارچه ساتن

 

پارچه لباس مدل ساتن کد 932
پارچه لباس مدل ساتن کد 932
۱۰۰,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید

شلوار‌های خمره‌ای

هر فصل، یک مدل شلوار برجسته در کت واک‌ها وجود دارد که راه خود را به فروشگاه‌های آنلاین و خیابان‌های بزرگ باز می‌کند. شلوار‌های گشاد و خره‌ای ترند پاییزی امسال هستند. شکل منحصربه فرد این شلوار‌ها در ناحیه باسن و ران پهن‌تر بوده و تا مچ پا باریک‌تر هستند و باعث می‌شوند متفاوت‌تر از شلوار‌های راسته، گشاد یا جذب باشند. با این حال اگر فرم بدن شما گلابی است، شاید این ترند پاییزی برای شما مناسب نباشد. در حالی که این مدل شلوار می‌تواند برای فرم مثلث معکوس گزینه‌ی خوبی باشد زیرا می‌تواند تعادل را به فرم بدن اضافه کند و حتی منحنی‌های بیشتری به فرم بدن مستطیلی اضافه کند.

شلوار خمره‌ای

منابع: whowhatwear, ۴۰plusstyle, byrdie, astyleset, mystylebox

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *