0

کیف‌های ترند پاییز ۲۰۲۴؛ برای پاییز امسال چه کیفی بخریم؟

کیف‌های ترند پاییز ۲۰۲۴؛ برای پاییز امسال چه کیفی بخریم؟
بازدید 6

با فرا رسیدن فصل پاییز میل غیرقابل کنترل ما به ایجاد تغییر در کمدهای لباسمان هم افزایش پیدا می‌کند. اما یکی از موضوعات مهمی که اکثر مردم نمی‌دانند این است که برای تنوع دادن به سبک پوشش خودشان و بهبود آن لزوما نیازی به خرید لباس‌های کاملا جدید ندارند و گاهی اوقات توجه به اکسسوری‌ها و آیتم‌های پوشیدنی دیگری چون کیف، کفش و زیور‌آلات می‌تواند در این مسیر کمک زیادی را به آن‌ها برساند. اما اگر بخواهید به سراغ خرید کیف‌های ترند پاییز امسال بروید باید دقیقا به دنبال چه گزینه‌هایی بگردید؟ در این مطلب از دیجی‌کالا مگ می‌خواهیم به سراغ معرفی ترندترین و جدیدترین کیف‌هایی که در روزهای سرد پاییز می‌توانید از آن‌ها در استایل خود استفاده کنید برویم. پس با ما همراه باشید.

کیف‌های ترند پاییز امسال چه هستند؟

برعکس سال‌های گذشته ترندهای پاییز امسال از آن دسته از روندهایی هستند که همه‌ی افراد با هر سلیقه و سبک استایلی می‌توانند به سراغ امتحان کردن آن‌ها بروند. برای مثال آن رنگ خنثی که در استایل پاییزی بسیاری از افراد می‌ببینید خاکستری روشن و تیره خواهد بود؛ درحالیکه اگر سبک پوشش جسورانه‌تر و متفاوت‌تری را بپسندید می‌توانید به جای رنگ خاکستری از رنگ‌های زرشکی، سبز زیتونی و زرد در استایل خود استفاده کنید. از طرف دیگر، طرح‌های پلنگی و گل و گیاه در کنار تزئینات و اکسسوری‌های چانکی در پاییز امسال به شدت ترند شده‌اند. همین موضوع می‌تواند دست شما را در انتخاب کیف مورد نیازتان بازتر کند و باعث شود بتوانید گزینه‌های بیشتری داشته باشید.

کیف‌های کارگو از ترندترین اکسسوری‌های پاییز

همانطور که می‌دانید کیف‌های بزرگ یکی از اصلی‌ترین و جذاب‌ترین ترندهای امسال هستند و حتی در فصل‌های بهار و تابستان هم شاهد محبوبیت مدل‌های حصیری و بافتنی آن بودیم. در پاییز پیش رو هم می‌توانید از کیف‌ دستی‌های بزرگ در استایل‌های خود استفاده کنید؛ اما مدل‌های کارگوی آن‌ها بیشتر از مدل‌های دیگر طرفدار پیدا خواهند کرد. اما منظور ما از کیف‌های کارگو چیست؟ کیف‌های دستی ساک مانندی که بندهای کوتاهی دارند دقیقا همان آیتم‌هایی هستند که باید به سراغ خریدشان بروید. استفاده از اکسسوری‌های مختلفی چون دسته کلید طرح‌دار، عروسک‌ها و مینی بگ‌ها روی کیف‌های کارگو می‌تواند آن‌ها را شیک‌تر و جذاب‌تر از آنچه که هستند کند.

  • ترندهای پاییز و زمستان ۲۰۲۴؛ امسال کدام آیتم‌های پوشیدنی مد هستند؟

کیف‌های کارگو از ترندترین اکسسوری‌های پاییز

کیف رودوشی زنانه مدل صندوقی دو زیپ کد 18
کیف رودوشی زنانه مدل صندوقی دو زیپ کد ۱۸
۲۴ %

۴۶۰,۰۰۰
۳۵۰,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

کیف‌های دستی کوچک

یادتان می‌آید که یک زمانی استفاده از کیف‌های دستی کوچک یا همان مینی بگ‌ها (Mini Bag) در استایل‌های بهاری و تابستانی تا چه اندازه محبوبیت داشت؟ به طوریکه اگر به خاطر داشته باشید، هر کدام از ما حداقل یک کیف کوچک که بجز رژ لب، کیف پول و سوییچ وسیله‌ی دیگری در آن جا نمی‌شد در کمد لباس‌های خود داشتیم. خبر خوب اینجاست که در پاییز امسال استفاده از کیف‌های دستی کوچک دوباره ترند شده است و شما می‌توانید دوباره آن‌ها را در استایل‌های کلاسیک خود بکار ببرید. اگر از آن دسته از افرادی هستید که دلتان می‌خواهد برای مهمانی‌های شبانه یک اکسسوری کوچک اما خاص به همراه خود داشته باشید هیچ چیز بهتر از کیف‌های دستی کوچک تزئین شده مناسب شما نخواهد بود.

کیف‌های دستی کوچک برای پاییز

کیف دستی زنانه مدل 1026
کیف دستی زنانه مدل ۱۰۲۶
۵۳۸,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید

کیف‌های باگت هلالی

کیف‌های باگت با دسته‌های کوتاه مدت زمان زیادی است که ترند هستند و دیگر همه‌ی ما حداقل یکی از مدل‌های آن‌ها را در کمدهای خود داریم. این پاییز اما مدل‌های هلالی این نوع کیف‌ها که دسته‌ی کوتاه‌تری دارند محبوبیت بیشتری پیدا خواهند کرد. این کیف‌ها را می‌توانید در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تهیه کنید و در سبک‌های پوشش زیادی جای دهید. برای مثال، کیف‌های هلالی دوخته شده با چرم مشکی یا پارچه‌ی ورنی زرشکی می‌توانند یک تضاد زیبا را در استایل شما به وجود بیاورند. اگر اهل استفاده از کیف‌های بزرگ نیستید و در طول روز وسایل زیادی را با خودتان حمل نمی‌کنید، حتما به سراغ خرید این مدل کیف‌ها بروید.

کیف‌های باگت مدل جدید

کیف رودوشی زنانه چرم عطارد مدل چرم طبیعی کد PUR01
کیف رودوشی زنانه چرم عطارد مدل چرم طبیعی کد PUR01
۳,۶۹۰,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید

کیف‌های ترند پاییز با طرح پلنگی

برخلاف تصور بسیاری از افراد که فکر می‌کردند لباس‌ها و آیتم‌های پوشیدنی دارای طرح‌های پلنگی قرار است از ترندهای دنیای فشن خارج شوند، این پترن حیوانی آمده است که بماند و به استایل‌های ما جزئیات و عمق اضافه کند. در فصل‌های گذشته استفاده از طرح پلنگی را بیشتر در آیتم‌های پایین تنه مانند کفش، دامن و شلوار می‌دیدیم اما در پاییز امسال این طرح در آیتم‌های بالا تنه مانند کیف، کت و پیراهن بیشتر دیده خواهد شد. به همین دلیل، اگر به استایل‌های مینیمال و ساده علاقه‌مند نیستید و می‌خواهید طبق ترندهای روز دنیا هم پیش بروید کیف‌های دوخته شده از پارچه‌های پلنگی می‌توانند گزینه‌ی خرید خوبی برای کمد پاییزی امسال شما باشند.

  • راهنمای ست کردن استایل با لباس طرح حیوانات؛ ترند جدید سال ۲۰۲۴

کیف‌های ترند پاییز با طرح پلنگی

کیف دستی زنانه دنیلی مدل 402370025391-Elsa
کیف دستی زنانه دنیلی مدل ۴۰۲۳۷۰۰۲۵۳۹۱-Elsa
مشاهده کالا

کیف‌های ترند پاییز مستطیلی

با تشکر از کالکشن‌های پاییز و زمستان برندهای پروئنزا (Proenza)، آلایا و گوچی در فصل‌های سرد پیش رو ما شاهد محبوبیت پیدا کردن کیف‌های مستطیلی کوچک خواهیم بود. این کیف‌ها طول زیاد و در عین حال عرض کمی دارند و دقیقا همین موضوع است که آن‌ها را به یک اکسسوری شیک و کاربردی تبدیل می‌کند. یک موبایل، دسته کلید، کیف پول و بالم لب کل وسایلی هستند که شما می‌توانید در این کیف‌ها جای دهید. اگر کیف‌های مستطیلی به نظرتان ظاهر بیش از حد ساده‌ای دارند، می‌توانید آن‌ها را با چارم‌های (Charms) کیف که به تازگی محبوبیت پیدا کرده‌اند استایل و تزئین کنید.

کیف‌های ترند پاییز مستطیلی

کیف دستی زنانه مدل استوانه ای
کیف دستی زنانه مدل استوانه ای
۱۳۹,۹۰۰ تومان
مشاهده و خرید

کیف‌های ترند پاییز کیسه‌ای و سطلی

کیف‌های کیسه‌ای و سطلی یکی دیگر از انواع مدل‌های کیفی هستند که در پاییز و زمستان پیش رو به شدت ترند می‌شوند. این کیف‌ها در فصل‌های گرم گذشته محبوبیت زیادی داشتند و همچنان قرار است به سلطه‌ی خود در دنیای فشن ادامه دهند. کیف‌های کیسه‌ای و سطلی بیشتر از هر کسی برای افرادی که به دنبال یک استایل زنانه‌ی به روز و خاص هستند مناسب خواهند بود و می‌توانند ظاهر آن‌ها را به طرز زیبایی کلاسیک جلوه دهند. همانطور که از ظاهرشان معلوم است شما نمی‌توانید وسایل زیادی را در این کیف‌ها جای دهید بنابراین آن‌ها را برای استایل‌های رسمی و مخصوص مهمانی‌های خانوادگی و دوستانه پیشنهاد می‌کنیم.

کیف‌های ترند پاییز کیسه‌ای و سطلی

کیف رودوشی زنانه چرم مشهد مدل s0875
کیف رودوشی زنانه چرم مشهد مدل s0875
۸,۴۹۸,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید

کیف‌های ترند پاییز چرم با رنگ‌های مختلف

همانطور که می‌دانید لباس‌ها و اکسسوری‌های چرم از آن دسته از آیتم‌های پوشیدنی خاصی هستند که هیچوقت قرار نیست از ترندهای دنیای مد خارج شوند. همه‌ی ما آنقدر به این ترند اعتماد داریم که با فرا رسیدن فصل پاییز ژاکت‌ها، کت‌ها، کیف‌ها و بوت‌های چرم خودمان را آماده می‌کنیم. امسال هم استفاده از کیف‌های چرم ترند خواهد بود اما شما باید در انتخاب رنگ آن‌ها کمی تنوع بدهید. سبز زیتونی، قهوه‌ای و زرشکی رنگ‌های چرمی هستند که می‌توانید در هنگام خرید کیف در نظر داشته باشید تا استایل زیبا و به روزی را برای خودتان بسازید.

  • چگونه از کیف‌های چرمی نگهداری کنیم تا بیشتر عمر کنند؟

کیف‌های ترند پاییز چرم با رنگ‌های مختلف

کیف دوشی زنانه چرم یلسان مدل  دلسا کد DLSA-077-MRV-10
کیف دوشی زنانه چرم یلسان مدل دلسا کد DLSA-077-MRV-10
مشاهده کالا

کیف‌های ترند پاییز به رنگ‌های زرشکی و خاکستری

ترندهای پاییز امسال  حتی در مواقعی که از کیف‌های مشکی و ساده خسته می‌شوید هم می‌توانند به کمک شما بیایند. اگر می‌خواهید برای فصل‌های سرد به سراغ خرید کیف بروید اما درست نمی‌دانید چه رنگ‌هایی گزینه‌های بهتری هستند می‌توانید رنگ‌های زرشکی و خاکستری را که از اصلی‌ترین ترندهای فعلی دنیای فشن به حساب می‌آیند، در نظر داشته باشید. در کنار این رنگ‌ها سبز زیتونی، قهوه‌ای، زرد کره‌ای، صورتی کمرنگ و آبی کمرنگ هم می‌توانند گزینه‌های بسیار خوبی باشند؛ البته اگر به متفاوت بودن و داشتن استایلی منحصر به فرد علاقه‌مند هستید.

کیف‌های ترند پاییز به رنگ‌های زرشکی و خاکستری

کیف دوشی زنانه مدل ربکا
کیف دوشی زنانه مدل ربکا
۴۱۰,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید

کیف‌های کلاچ زنانه

شاید برایتان جالب باشد که بدانید برخلاف تصور شما ترندهای دنیای فشن وقتی از مد خارج می‌شوند همچنان توانایی به دست آوردن محبوبیت گذشته‌ی خود را دارند. برای مثال بسیاری از ترندهای فعلی مانند آیتم‌های دارای طرح پلنگی و سبک پوشش Y2K در دهه‌های قبلی طرفداران بسیار زیادی داشته‌اند و حالا دوباره محبوبیت خود را دوباره به دست آورده‌اند. کیف‌های کلاچ یا کلاسوری هم که چندین سال پیش یکی از اصلی‌ترین اکسسوری‌های زنان خوش‌پوش به شمار می‌آمدند، در پاییز و زمستان پیش رو قرار است دوباره ترند شوند. برندهای بسیار زیادی چون پروئنزا و بوتگا ونتا (Bottega Veneta) در کالکشن‌های پاییز و زمستان خود از مدل‌های مختلف این کیف‌ها رونمایی کرده‌اند. کیف‌های کلاچ با وجود اینکه به سختی در دست نگه داشته می‌شوند، راحتی و عمق مطلوبی را به استایل شما اضافه می‌کنند و حتی ساده‌ترین لباس‌ها را هم شیک نشان می‌دهند.

  • استایل Y2K چیست و چگونه یک استایل Y2K خاص و ترند داشته باشیم؟

کیف‌های کلاچ زنانه برای پاییز

کیف زنانه مدل کلاچ مخمل سوزندوزی شده
کیف زنانه مدل کلاچ مخمل سوزندوزی شده
۱۰ %

۱,۶۰۰,۰۰۰
۱,۴۴۰,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

کیف‌های اورسایز و بسیار بزرگ

حتی اگر به استایل‌های خیابانی و بوهو هم علاقه‌مند نباشید باید بدانید که کیف‌های اورسایز یا همان بسیار بزرگ از آن آیتم‌هایی هستند که ظاهرتان را به طرز چشمگیری تغییر می‌دهند. کیف دوشی‌های بزرگ و جادار که با بندهای پهنشان به راحتی روی شانه‌های شما قرار می‌‌گیرند در کالکشن‌های پاییز و زمستان برندهای مختلفی چون کیت (Khaite)، بوتگا ونتا و فراگامو (Ferragamo) دیده شده‌اند؛ بنابراین بسیار منطقی است که به یکی از اصلی‌ترین ترندهای فصل‌های پیش رو تبدیل شوند. این کیف‌ها برای کسانیکه با کیف‌های کوچک میانه‌ی خوبی ندارند و باید وسایل زیادی را با خودشان حمل کنند گزینه‌های بسیار خوبی هستند.

آیا کیف‌های اورسایز مد هستند؟

کیف رودوشی زنانه مدل 250s
کیف رودوشی زنانه مدل ۲۵۰s
۳۸۶,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید

کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم با معرفی انواع کیف‌های ترند پاییز امسال شما را در خرید آیتم مورد نظرتان راهنمایی کنیم. خوشبختانه روندهای مد امسال آنقدر گسترده هستند که همه‌ی افراد با هر نوع سبک استایل و پوششی می‌توانند با توجه به آن‌ها ظاهر خود را از آنچه که هست بهتر کنند. به یاد داشته باشید که در هنگام خرید کیف علاوه بر توجه به ترندها شما باید راحتی و سلیقه‌ی شخصی خودتان را در اولویت قرار دهید تا موقع استایل کردن این آیتم پوشیدنی احساس رضایت و اعتماد به نفس داشته باشید.

منبع: Vogue ,REFINERY29

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *