0

بلک فرایدی از کدام برندهای ایرانی خرید کنیم؟

بلک فرایدی از کدام برندهای ایرانی خرید کنیم؟
بازدید 6

برای خرید کالاها و محصولات مورد نظرتان دو راه دارید: یا آن‌ها را از فروشگاه‌های برند با قیمت اصلی و گاهی تخفیف بخرید و یا تا بلک فرایدی برندهای ایرانی صبر کنید. اگر اهل حساب و کتاب کردن باشید قطعاً راه دوم را انتخاب خواهید کرد.

اجناس جمعه سیاه در ایران همانند بلک فرایدی در کشورهای دیگر تخفیف‌های باورنکردنی دارند. بنابراین، با خرید در بلک فرایدی می‌توانید بار یک سال خود را ببندید و حسابی سود کنید! اما کدام برندها در بلک فرایدی ایرانی حضور دارند؟ در جمعه سیاه از کدام برندهای ایرانی خرید کنیم؟ پاسخ این سؤالات را در این مقاله می‌خوانید.

فهرست محتوا

تاریخ بلک فرایدی در ایران
کدام برندها در بلک فرایدی ایرانی حضور دارند؟
راز موفقیت خرید در بلک فرایدی برندهای ایرانی
فروشگاه‌های اینترنتی برای خرید بلک فرایدی

تاریخ بلک فرایدی در ایران

بلک فرایدی که قدمت آن به اواخر دهه‌ی پنجاه و شصت میلادی می‌رسد، هر سال در سراسر جهان در ۲۹ نوامبر برگزار می‌شود. امسال نیز بلک فرایدی در این تاریخ برگزار می‌شود. جمعه سیاه امسال مصادف با جمعه ۹ آذر۱۴۰۳ شده است.

بلک فرایدی معمولاً برای تهیه کالاهایی برگزار می‌شود که مردم جهان در کریسمس به آن‌ها نیاز دارند. آن‌ها می‌توانند این کالاها را در آخرین جمعه ماه نوامبر با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه خریداری کنند و برای این رویداد آماده شوند. در ایران نیز جمعه سیاه چند سالی است که برگزار می‌شود و با استقبال مردم روبه‌رو شده است. مردم ایران از این فرصت برای تهیه کالاها و محصولاتی که در پاییز و زمستان به آن‌ها نیاز پیدا خواهند کرد، بهره می‌برند.

بلک فرایدی ایرانی امسال در روز نهم آذر ماه برگزار خواهد شد و ایرانی‌ها فرصت پیدا می‌کنند تا برای یک سال خود حسابی خرید کنند. بازه‌ی زمانی این رویداد ممکن است برای برندهای مختلف متفاوت باشد. بعضی از برندها در یک روز به عنوان جمعه سیاه تخفیف‌های فوق‌العاده دارند و برخی دیگر از این فرصت برای اعمال تخفیف‌های ۵۰ تا ۷۰ درصدی روی کالاها و محصولات خود استفاده می‌کنند. بنابراین، برای اینکه بدانید برند مورد نظر شما تا چه زمانی چقدر تخفیف می‌دهد، باید به کانال‌های اطلاع‌رسانی آن برند اعم از وب‌سایت‌ها یا حساب‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی سری بزنید.

زمان بلک فرایدی در ایران

کدام برندها در بلک فرایدی ایرانی حضور دارند؟

اگر در روز جمعه سیاه پرتخفیف به سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین خارجی سری بزنید، متوجه خواهید شد که بسیاری از برندهای مطرح جهان در این حراج سالانه شرکت دارند. خبر خوش برای طرفداران این تخفیف‌های استثنائی این است که در طول سال‌های اخیر، بهترین برندهای ایرانی یا دارای شعبه در ایران نیز به این رویداد پیوسته‌اند و می‌توانید محصولات مورد علاقه‌ی خود از این شرکت‌ها را در رویداد آخرین جمعه ماه نوامبر با تخفیف‌های باورنکردنی خریداری کنید. برای خرید اجناس جمعه سیاه باید با برندهایی که به این رویداد می‌پیوندند، آشنا شوید. در ادامه، با برترین برندهای جمعه سیاه ۱۴۰۳ آشنا می‌شوید.

بلک فرایدی چرم مشهد

چرم مشهد یکی از محبوب‌ترین برندهای تولید کیف، کفش و پوشاک چرمی است. هر کسی که از پوشاک چرم سررشته داشته باشد و جزو طرفداران محصولات ایرانی باشد، با این برند برتر ایرانی آشنایی دارد. ایده‌ی اولیه تاسیس این برند از اواسط سال ۱۳۷۵ شکل گرفت و پس از مدتی به یکی از مهم‌ترین برندهای ایرانی در زمینه‌ی کیف، کفش و پوشاک تبدیل شد. امروزه چرم مشهد در سراسر ایران از تهران و مشهد گرفته تا اردبیل، یزد و کرمان شعبه دارد.

در حال حاضر، چرم مشهد علاوه بر انواع کیف و کفش زنانه و مردانه، کت، کمربند، دستکش و کلاه چرم نیز تولید می‌کند. در واقع، اگر بخواهیم از بهترین محصولات و اکسسوری‌های چرمی ایرانی نام ببریم، قطعاً نام چرم مشهد در میان آن‌ها خواهد بود.

چرم مشهد امسال نیز مانند سال‌های گذشته در رویداد جمعه سیاه شرکت می‌کند و محصولات خود را با تخفیف ارائه خواهد کرد. برای خرید از محصولات این فروشگاه می‌توانید هم به فروشگاه‌ اینترنتی این برند یا فروشگاه‌هایی مانند دیجی کالا سری بزنید و هم به صورت حضوری از شعب این برند در سراسر کشور خرید کنید. چرم مشهد در بلک فرایدی سال گذشته محصولات خود را با تخفیف ۷۰ درصدی به فروش رساند و باید دید تخفیف‌های امسال این برند چند درصدی خواهند بود.

میزان تخفیف در بلک فرایدی

بلک فرایدی هاکوپیان

اگر بخواهید بهترین پوشاک ایران را خریداری کنید، هاکوپیان نام دیگری است که باید در ذهن داشته باشید. هاکوپیان اولین و بزرگترین تولیدکننده‌ی پوشاک با فرایند تمام صنعتی در ایران است. این فروشگاه بزرگ که از دهه‌ی هشتاد به بعد کم کم به یک شرکت صنعتی بزرگ تبدیل شد، در حال حاضر، ۲۴ فروشگاه زنجیره‌ای در سراسر ایران دارد.

این برند ایرانی انواع کت و شلوار مردانه، پلیور، شلوار جین، پیراهن، شلوار کتان، کاپشن و بارانی، کت تک و اکسسوری‌هایی مانند کیف، کمربند، پوشت و دستمال گردن، کفش، دکمه سرآستین، کراوات و پاپیون و حتی عطر زنانه و مردانه را به مشتریان خود عرضه می‌کند. هاکوپیان امسال نیز در بلک فرایدی محصولات خود را با تخفیف ارائه خواهد کرد.

بلک فرایدی نوین چرم

شرکت نوین ‌ایده ‌پوش‌ فردا با نام تجاری نوین‌ چرم یکی دیگر از برندهای مطرح چرم در ایران است. این برند ایرانی بیش از ۲۵ سال در زمینه تولید پوشاک، کیف، کفش، کمربند و انواع اکسسوری و هدایای چرمی فعالیت دارد. تولید محصولات چرمی از چرم مرغوب سبب استقبال مشتریان از این برند شده و بسیاری از افراد در رویدادهایی مانند بلک فرایدی برندهای ایرانی به دنبال تخفیف‌های نوین چرم هستند. نوین چرم امسال مانند سال‌های گذشته در این رویداد تخفیفی شرکت خواهد کرد و طرفداران خاص خود را از تخفیف‌های مختلف بی‌نصیب نخواهد کرد.

چرم مارال بلک فرایدی

مارال چرم برند محبوب دیگری است که در بلک فرایدی برندهای ایرانی حضور خواهد داشت. این شرکت بزرگ ایرانی که از سال ۱۳۷۴ کار خود را شروع کرده در حال حاضر بیش از ۶۰ فروشگاه زنجیره‌ای در گوشه و کنار ایران و چند شعبه در کشورهای دیگر از جمله ایتالیا، سوئیس و استرالیا دارد.

انواع پوشاک، کیف، کفش و اکسسوری‌های چرمی زنانه و مردانه را با بهترین چرم دنیا تولید می‌کند. همین ویژگی محصولات مارال چرم نیز سبب شده که بسیاری از ایرانی‌ها در بلک فرایدی یا رویدادهای تخفیفی دیگر در انتظار تخفیف‌های این برند باشند. این برند معمولاً تخفیف‌های ۴۰ درصدی و مانند آن را روی محصولات خود می‌گذارد تا مشتریان خود را راضی نگه دارد.

خرید در بلک فرایدی ایرانی

بلک فرایدی ۳۶۱

برند ۳۶۱ درجه یکی دیگر از برندهای شناخته شده در ایران است که در زمینه‌ی فروش محصولات ورزشی فعالیت می‌کند. این برند که در سال ۲۰۰۳ در کشور چین تاسیس شد، حالا در سراسر دنیا از جمله ایران نمایندگی‌های متعددی دارد. این برند چینی با تولید کفش ورزشی و پوشاک ورزشی زنانه و مردانه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. طرفداران برند ۳۶۱ درجه هر سال منتظر می‌مانند تا در حراج‌هایی مانند بلک فرایدی بهترین محصولات این شرکت را با تخفیف‌های ۴۰ درصدی و مانند آن خریداری کنند. امسال نیز این برند از جمله برندهایی است که در جمعه سیاه ایرانی حضور دارد و باید منتظر تخفیف‌های استثنایی آن باشیم.

بلک فرایدی گراد

امکان ندارد که طرفدار پوشاک ایرانی باشید اما تا به حال نام گراد را نشنیده باشید. این برند از سال ۱۳۷۰ کار خود را شروع کرد و در زمینه تولید پوشاک زنانه، مردانه، کودک و اسمارت کژوال حرف‌هایی برای گفتن دارد. برند گراد از کت و شلوار زنانه و مردانه گرفته تا اکسسوری‌های مجلسی و حتی کت و شلوار دخترانه و پسرانه را تولید می‌کند. به همین علت، بسیاری از آقایان و خانم‌های شیک‌پوش به خرید محصولات این برند علاقه نشان می‌دهند. گراد در بلک فرایدی برندهای ایرانی حضور دارد و طرفدارانش می‌توانند با حضور در فروشگاه‌های زنجیره‌ای گراد در سراسر کشور یا مراجعه به فروشگاه اینترنتی گراد و فروشگاه‌هایی مانند دیجی کالا از تخفیف‌های بلک فرایدی گراد بهره ببرند.

بلک فرایدی جین وست

جین وست از ابتدا و در زمان تاسیس در سال ۱۹۷۲، در زمینه تولید پوشاک ساده جین فعالیت می‌کرد. البته، فعالیت این شرکت نوپا به همین مورد محدود نشد و فقط ۱۵ سال پس از تاسیس، صدمین فروشگاه جین وست در استرالیا آغاز به کار کرد. در حال حاضر، جین وست در سراسر جهان شعبه‌های بسیاری دارد که طرفداران پوشاک باکیفیت و به روز را جذب خود کرده‌اند.

این برند مطرح پوشاک در ایران نیز فروشگاه‌های زنجیره‌ای دارد که در آن‌ها انواع پوشاک راحتی، رسمی و اداری زنانه و مردانه در کنار پوشاک بچه‌گانه به فروش می‌رسند. جین وست در ایام مختلف سال رویدادهای تخفیفی مختلفی دارد و در آن‌ها محصولات خود را با تخفیف‌های ۴۰، ۵۰ و حتی گاهی ۷۰ درصدی به فروش می‌رساند. این برند در بلک فرایدی برندهای ایرانی نیز حضور دارد و می‌توانید منتظر تخفیف‌های فوق‌العاده جین وست در رویداد جمعه سیاه ایرانی باشید.

برندهای ایرانی در بلک فرایدی

بلک فرایدی بیکو پلاس

بیکو پلاس در سال ۱۳۹۸ با رویکرد امکان خرید کالاهای ارزان و باکیفیت برای همه افتتاح شد. این برند ایرانی در ابتدا کار خود را از فروش محصولات در شبکه‌های اجتماعی شروع کرد و کم کم امکان خرید از طریق وب‌سایت بیکو پلاس نیز به آن اضافه شد. بیکو پلاس توانست در عرض مدت کوتاهی نظر مشتریان بسیاری را به خود جلب کند. این برند ایرانی حالا محصولات مختلف از جمله کیف، کفش و پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه، اکسسوری‌های مختلف، کالای دیجیتال، وسایل خانه و آشپزخانه و لوازم ورزش و سفر را به فروش می‌رساند.

بیکو پلاس در بلک فرایدی برندهای ایرانی حضور خواهد داشت و محصولات مختلف خود از جمله پوشاک زنانه و مردانه را با تخفیف‌های فوق‌العاده به فروش خواهد رساند. بنابراین، اگر از طرفداران محصولات بیکو پلاس هستید، می‌توانید در این رویداد تخفیفی بهترین محصولات این برند را با قیمت‌های ارزان‌تر خریداری کنید و حسابی تخفیف بگیرید.

بلک فرایدی ال سی وایکیکی

ال سی وایکیکی از جمله برندهای مطرح جهانی در زمینه تولید پوشاک است که در سال ۱۹۸۸ تاسیس شد. این برند ترکیه‌ای تاکنون نظر بسیاری از شیک‌پوشان در سراسر دنیا را به خود جلب کرده و توانسته در کشورهای مختلف از جمله ایران مشتریان خاص خود را پیدا کند.

ال سی وایکیکی انواع پوشاک زنانه، مردانه، دخترانه، پسرانه و حتی پوشاک نوزاد را از بهترین پارچه‌ها تولید می‌کند. همین کیفیت استثنایی نیز سبب شده که بسیاری از ایرانیان در رویدادهای تخفیفی و حراجی‌های مختلف سراغ فروشگاه‌های ال سی وایکیکی بروند. این برند ترکیه‌ای هر سال در بلک فرایدی حضور دارد و امسال نیز می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین پوشاک این برند را با قیمت‌های مقرون به صرفه تهیه کنید.

بلک فرایدی بادی اسپینر

بادی اسپینر نام آشنای دیگری برای علاقه‌مندان به پوشاک باکیفیت است. این برند ایرانی با نام رسمی تن ریس پوشش تدبیر در سال ۱۳۸۶ کار خود را از تولید پوشاک مردانه شروع کرد و کم کم پوشاک زنانه نیز در خط تولید این برند قرار گرفت. امروزه بادی اسپینر با تولید کیف، کفش، پوشاک و اکسسوری‌های زنانه و مردانه توانسته نظر بسیاری از مشتریان علاقه‌مند به محصولات باکیفیت ایرانی را به خود جلب کند. محصولات این شرکت اغلب با تخفیف‌های ۵۰ تا ۷۰ درصدی به فروش می‌رسند. در رویداد بلک فرایدی نیز می‌توانید از تخفیف‌های ویژه بادی اسپینر بهره‌مند شوید.

کمپین‌های بلک فرایدی ایرانی

راز موفقیت خرید در بلک فرایدی برندهای ایرانی

برخی از افراد برای شرکت در رویداد بلک فرایدی راهی کشورهایی مانند ترکیه می‌شوند تا در این رویداد جهانی شرکت کنند اما در مقابل، بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند تا خریدهای خود در جمعه سیاه را از طریق اینترنتی یا به صورت حضوری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای برندهای ایرانی در گوشه و کنار کشور انجام دهند. اگر شما جزو دسته دوم هستید، باید رازهای موفقیت در این خرید پرتخفیف را بدانید. در ادامه، با نکات طلایی خرید در رویداد بلک فرایدی برندهای ایرانی آشنا می‌شوید.

به دنبال خرید از وب‌سایت‌های معتبر باشید

شاید تا چند سال پیش چندان خبری از بلک فرایدی و تخفیف‌های مربوط به آن نبود اما در طول سال‌های اخیر با نزدیک شدن به اواخر ماه نوامبر، تبلیغات بلک فرایدی شروع می‌شوند. در این روزها با تبلیغات فراوانی در شبکه‌های اجتماعی و فضای اینترنت مواجه خواهید شد. این تبلیغات همگی خبر از رویدادی استثنایی می‌دهند اما آیا هر وب‌سایتی که اعلام می‌کند محصولات خود را با تخفیف می‌فروشد قابل اعتماد است؟ خیر. رویدادهایی مانند جمعه سیاه بهانه‌های خوبی برای به دام انداختن شما خواهند بود. ممکن است بسیاری از شیادان در این روز با عنوان تخفیف‌های بلک فرایدی کلاهبرداری کنند. بنابراین باید مراقب باشید.

قبل از اینکه بخواهید از یک فروشگاه اینترنتی خرید کنید، تمام مجوزهای آن فروشگاه را بررسی کنید. دقت کنید که فروشگاه مورد نظر شما تمام مجوزهای لازم به خصوص نماد اعتماد الکترونیکی را داشته باشد.

بلک فرایدی ایرانی

سرعت عمل داشته باشید

درست است که تخفیف‌های بلک فرایدی در طول یک روز یا گاهی یک هفته ادامه دارند اما همیشه بهترین محصولات در همان ساعات اولیه به فروش می‌رسند. پس اگر می‌خواهید محصولات مورد نظر خود را با بهترین کیفیت خریداری کنید، بهتر است در ساعات اولیه بلک فرایدی به فروشگاه‌های حضوری و آنلاین مراجعه کنید.

ضمانت بازگشت کالاها را در نظر بگیرید

برای خریدهای بلک فرایدی باید مثل خریدهای معمولی گزینه بازگشت کالاهای فروشگاه آنلاین را هم در نظر بگیرید. فروشگاه‌های مختلف اغلب ضمانت و بازگشت کالای ۳ تا ۷ روزه دارند. این گزینه به شما اطمینان می‌دهد که خریدی بدون دردسر خواهید داشت. بنابراین، اگر وارد سایت فروشگاهی شده‌اید که این گزینه را ندارد، همین حالا از خرید خود صرف نظر کنید زیرا احتمال اینکه در خرید از این فروشگاه دچار مشکل شوید، بسیار زیاد است.

تجربه مشتریان قبلی را بخوانید

درست است که تخفیف‌های بلک فرایدی شگفت‌انگیز هستند اما در خریدهای این رویداد نباید دست‌پاچه شوید و هر محصولی که تخفیف دارد را بخرید. پیش از خرید باید به بخش نظرات هر محصول بروید و تجارب مشتریان قبلی از خرید آن محصول را بخوانید. شاید محصولی که تخفیف باورنکردنی دارد، کیفیت خوبی نداشته باشد و این موضوع را می‌توانید در بخش نظرات مشتریان متوجه شوید.

ساندویچ ساز دسینی مدل 400

ساندویچ ساز دسینی مدل ۴۰۰

۱,۱۰۰,۰۰۰
تومان

سرویس پخت و پز 6 پارچه دسینی مدل Rejina

سرویس پخت و پز ۶ پارچه دسینی مدل Rejina

۳,۷۵۰,۰۰۰
تومان

خرید محصولات دسینی در بلک فرایدی

مشاهده همه

لیست خرید داشته باشید

تخفیف‌های کم نظیر رویداد جمعه سیاه معمولاً سبب سردرگمی مشتریانی می‌شود که برای این کار برنامه‌ریزی نداشته‌اند. شما باید از هفته‌های قبل از بلک فرایدی فهرستی از نیازمندی‌های خود تهیه کنید. بهتر است این محصولات را در فروشگاه‌های مختلفی که قصد خرید از آن‌ها را دارید جستجو کرده و درباره‌ی خرید آن‌ها مطمئن شوید. به این ترتیب، در آخرین جمعه ماه نوامبر می‌توانید بلافاصله پس از شروع تخفیف‌ها و در مدت زمانی کوتاه محصولات مورد نظر خود را با تخفیف‌های استثنایی بخرید.

بلک فرایدی

فروشگاه‌های اینترنتی برای خرید بلک فرایدی

برای خرید در رویداد بلک فرایدی می‌توانید به تقریباً تمام فروشگاه‌های بزرگ و کوچک در گوشه و کنار ایران مراجعه کنید. بسیاری از فروشگاه‌های کوچک و بزرگ ایرانی از فروشگاه‌های خواروبار گرفته تا فروشگاه‌های پوشاک، لوازم خانگی و لوازم دیجیتال، همگی در بلک فرایدی حضور دارند و می‌توانید از آن‌ها خرید کنید. برای خرید از فروشگاه‌های دارای تخفیف بلک فرایدی می‌توانید به صورت حضوری به این مراکز مراجعه کنید. البته، در این صورت، احتمالاً با صف‌های طویل مردمی مواجه شوید که همگی می‌خواهند حسابی خرید کنند. هرچه برندی که قصد خرید محصولات آن را دارید، مشهورتر و محبوب‌تر باشد، این صف‌ها طولانی‌تر خواهند بود. به همین دلیل، یا باید از اوایل روز راهی فروشگاه‌های مورد نظر خود شوید و یا راه ساده‌تر را انتخاب کنید.

راه ساده‌تری که ما به شما پیشنهاد می‌دهیم، مراجعه به فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های برندهای مورد نظر شما است. فروشگاه‌های اینترنتی برندهای مختلف محصولاتشان را در بازه‌های زمانی گوناگون با تخفیف ارائه می‌دهند. در رویداد بلک فرایدی نیز این اتفاق میفتد. بنابراین، می‌توانید به محض شروع بلک فرایدی به این وب‌سایت‌ها مراجعه کنید. اگر هم وب‌سایت برند مورد نظر شما به راحتی در دسترس نیست و ترافیک بالایی دارد، می‌توانید به فروشگاه‌های بزرگتر مانند دیجی کالا مراجعه کنید. در وب‌سایت‌هایی مثل دیجی کالا امکان خرید کالاها از برندهای مختلف وجود دارد و می‌توانید بهترین محصولات مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت بخرید. پس از همین حالا به فکر خرید باشید.

کلام آخر

بلک فرایدی رویداد تخفیفی است که در آخرین جمعه ماه نوامبر در سراسر دنیا برگزار می‌شود. در ایران نیز مانند سال‌های گذشته رویداد جمعه سیاه در نهم آبان ماه برگزار خواهد شد. برای شرکت در این جشنواره بزرگ باید از قبل تحقیق کنید و محصولات مورد نظر خود را در فروشگاه‌های حضوری یا آنلاین نشان کنید. این رویداد از نیمه شب جمعه نهم آبان ماه شروع می‌شود. پس برای این رویداد آماده شوید، کمربندها را ببندید تا از تخفیف‌های بلک فرایدی بی‌نصیب نمانید.

سؤالات رایج
بلک فرایدی ایران در چه تاریخی است؟
این رویداد از نیمه شب جمعه نهم آبان ماه ۱۴۰۳ شروع می‌شود.

کدام برندهای ایرانی در بلک فرایدی حضور دارند؟
برندهای بزرگ و کوچک در جمعه سیاه حضور دارند که چرم مشهد، مارال چرم، نوین چرم، گراد و بیکو پلاس برخی از آن‌ها هستند. 

تخفیف بلک فرایدی دیجی کالا از چه تاریخی شروع می‌شود؟
این حراج سالانه امسال در اول آذر شروع می‌شود و تا هفتم آذر ادامه می‌یابد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *