0

معرفی ۱۲ مدل بارانی ترند و جدید برای پاییز و زمستان امسال

معرفی ۱۲ مدل بارانی ترند و جدید برای پاییز و زمستان امسال
بازدید 11

کت‌های بارانی یکی از آن آیتم‌های پوشیدنی دنیای مد و فشن هستند که به دلیل کاربردی و کلاسیک بودنشان هیچ گاه محبوبیت خود را از دست نمی‌دهند. با فرا رسیدن فصل‌های سرد سال یعنی پاییز و زمستان بسیاری از مردم هم به فکر خرید این کت‌ها می‌افتند تا بتوانند حتی در روزهای بارانی و بادی هم استایل خوبی داشته باشند. درست است که کت‌های بارانی هرگز از مد خارج نمی‌شوند اما گاهی اوقات برای اینکه بتوانید سبک پوشش بهتری داشته باشید باید به سراغ خرید مدل‌های جدیدتر آن‌ها بروید. دقیقا به همین دلیل قرار است در این مطلب از دیجی‌کالا مگ به معرفی و بررسی انواع مدل بارانی ترند امسال بپردازیم. با ما همراه باشید.

فهرست محتوا

مانتوی بارانی چه ویژگی‌هایی دارد؟
انواع مدل بارانی

مانتوی بارانی چه ویژگی‌هایی دارد؟

پیش از آنکه بخواهید با انواع مدل بارانی جدید و ترند امسال آشنا شوید باید بدانید که اصلا به چه لباس‌هایی «کت بارانی» یا «مانتوی بارانی» می‌گوییم. در واقعیت کت بارانی یک آیتم پوشیدنی بدون جنسیت است که از پارچه‌های ضد آب مانند نایلون و پلی‌استر دوخته می‌شود تا فرد بتواند در روزهای بارانی یا مناطقی که آب‌وهوای شرجی و مرطوبی دارند از آن استفاده کند. این آیتم پوشیدنی معمولا علاوه بر ضد آب بودن دوخت محکمی دارد تا از نفود آب به لباس‌های زیرین جلوگیری کند. کت‌های بارانی معمولا سبک و راحت هستند تا با خیس شدن وزن بیشتری پیدا نکنند و باعث محدودیت حرکتی فرد نشوند. کت‌های بارانی علاوه بر  پاییز و زمستان در روزهای بهاری سال که هوا هنوز ممکن است بارانی شود هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع مدل بارانی

حال که دقیقا می‌دانید به چه نوع لباس‌هایی «کت بارانی» گفته می‌شود وقت آن است که به سراغ آشنایی با کاربردی‌ترین و جدیدترین مدل‌ بارانی پاییز و زمستان امسال بروید تا بتوانید خرید هوشمندانه‌تری داشته باشید.

مدل بارانی زنانه‌ی کلاسیک

اولین مدلی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم کت بارانی کلاسیک یا همان ترنچ کت است که همگی با ویژگی‌های آن کاملا آشنا هستیم. این مدل بارانی معمولا در رنگ‌های سبز زیتونی، نخودی و کرم تولید می‌شود و با هر سبک پوششی از مینیمال و کژوال گرفته تا تینیجر و خیابانی همخوانی دارد. جزئیات ساده و در عین حال ویژه‌ی ترنچ کت‌ها آن‌ها را به یک آیتم پوشیدنی ضروری در کمد لباس همه‌ی مردم تبدیل کرده است؛ به طوریکه برای داشتن یک استایل پاییزی بی‌نقص باید خرید این آیتم پوشیدنی را حتما در اولویت قرار دهید.

انواع مدل‌های ترنچ کت

بارانی زنانه السانا مدل داینا کد 192223
بارانی زنانه السانا مدل داینا کد ۱۹۲۲۲۳
۱۳ %

۱,۵۴۹,۰۰۰
۱,۳۴۷,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

مدل بارانی شنلی

یکی از ترندترین مدل‌های بارانی در پاییز و زمستان امسال، کت بارانی شنلی است. در این مدل آستین‌های لباس دیگر مثل همیشه تنگ نیستند و آزاد و گشاد به نظر می‌رسند. علاوه بر این، ممکن است یک قسمت شنل مانندی روی شانه‌ها و بازوهای کت قرار بگیرند تا ظاهری کلاسیک و زیبا را به لباس اضافه کنند. این مدل بارانی زنانه برای کسانیکه می‌خواهند یک استایل روزانه‌ی مرتب و متفاوت داشته باشند گزینه‌ی بسیار مناسبی است. شما می‌توانید مدل بارانی شنلی را با دامن‌های چهارخانه و شلوارهای پارچه‌ای ست کنید.

بارانی زنانه السانا مدل آوات کد 193823
بارانی زنانه السانا مدل آوات کد ۱۹۳۸۲۳
۱۳ %

۱,۴۷۹,۰۰۰
۱,۲۸۷,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

مدل بارانی اورسایز

سال‌های زیادی است که لباس‌های تنگ و دقیقا هم سایز خودتان از ترندهای دنیای مد خارج شده‌اند و دیگر بسیاری از مردم لباس‌های اورسایز را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهند. این موضوع درباره‌ی بارانی هم صدق می‌کند؛‌ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای استایل‌های روزمره و کژوال خود به سراغ خرید یک بارانی اورسایز بروید. این مدل بارانی را می‌توانید با انواع آیتم‌های پوشیدنی از کت و شلوار گرفته تا دامن و شلوارهای جین بگی بپوشید و در روزهای سرد پاییز و زمستان از ظاهر شیک خود لذت ببرید.

جدیدترین مدل مانتو بارانی اورسایز

بارانی زنانه السانا مدل آیرین کد 191520
بارانی زنانه السانا مدل آیرین کد ۱۹۱۵۲۰
۱۳ %

۱,۱۹۸,۰۰۰
۱,۰۴۷,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

مدل بارانی یقه بلند

یقه‌های بلند و ایستاده از اصلی‌ترین ترندهای دنیای مد و فشن در پاییز و زمستان امسال هستند؛ به طوریکه شما می‌توانید آن را در انواع و اقسام آیتم‌های پوشیدنی مانند کت، بلوز و ژاکت ببینید. در نتیجه کت‌های بارانی یقه برگردان می‌توانند برای کسانیکه دوست دارند طبق ترندهای روز دنیا پیش بروند لباس‌های مناسبی باشند. شما می‌توانید یقه‌ی آن‌ها را تا بزنید تا عمق بیشتری را به استایل بالا تنه‌ی خود اضافه کنید. همچنین می‌توانید یقه‌ی آن‌ها را در حالت ایستاده قرار دهید تا ظاهر شیک‌ و متفاوتی داشته باشید.

بارانی زنانه مدل SB-SS-300304
بارانی زنانه مدل SB-SS-300304
مشاهده کالا

مدل بارانی با پارچه‌ی جین

آخرین باری که پارچه‌ی جین از ترندهای دنیای فشن خارج شده است را یادتان می‌آید؟ همانطور که حدس می‌زنید پارچه‌ی جین هیچ گاه در طول زمان محبوبیت خود را از دست نداده و همواره یکی از اصلی‌ترین ترندهای فصل‌های پاییز و زمستان به شمار آمده است. امسال این پارچه به طور ویژه‌تری در استایل‌های ما جای پیدا کرده است؛ برای مثال لباس‌هایی را می‌بینیم که با ترکیبی از پارچه‌ی جین و یک پارچه‌ی دیگر دوخته شده‌اند. حتی اکسسوری‌های جین مانند کمربند و کیف بیشتر از پیش محبوبیت پیدا کرده‌اند. با در نظر گرفتن همه‌ی این‌ها، خرید مدل بارانی دوخته شده با پارچه‌ی جین آنقدر غیرمنطقی نمی‌رسد. فقط لازم است به یاد داشته باشید که این پارچه ضد آب نیست و برای روزهای بارانی گزینه‌ی مناسبی به شمار نمی‌آید؛ در نتیجه به سراغ آیتمی بروید که در آن از پارچه‌ی جین برای بیشتر شدن جزئیات لباس استفاده کرده‌اند.

مدل‌های بارانی با پارچه‌ی جین

بارانی زنانه مدل 228141 رنگ آبی
بارانی زنانه مدل 228141 رنگ آبی
۱,۸۹۰,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید

مدل بارانی دخترانه‌ی کلاه‌دار

یکی دیگر از مدل‌های بارانی که می‌توانید در پاییز و زمستان امسال به کمد لباس‌های خود اضافه کنید، بارانی کلاه دار است. این مدل بیشتر اسپرت به نظر می‌رسد و برای روزهایی که می‌خواهید به طبیعت‌گردی یا پیاده‌روی صبحگاهی بروید گزینه‌ی مناسبی خواهد بود. بارانی دخترانه‌ی کلاه دار را حتی می‌توانید از فروشگاه‌های لباس ورزشی خریداری کنید و با یک شلوار کارگو یا لگ بپوشید. همچنین می‌توانید از بارانی‌های کلاه دار در استایل‌های خیابانی و روزمره‌ی خود هم استفاده کنید؛ همه چیز به خودتان بستگی دارد.

بارانی زنانه السانا مدل ونوش کد 194207
بارانی زنانه السانا مدل ونوش کد ۱۹۴۲۰۷
۱۳ %

۱,۷۹۰,۰۰۰
۱,۵۵۷,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

مدل بارانی دو تکه

همه‌ی ما هنگام خرید یک لباس جدید بیشتر از هر چیزی به میزان کاربردی بودن آن توجه می‌کنیم؛ برای مثال دلمان می‌خواهد لباسی که می‌خریم رنگی داشته باشد که با اکثر رنگ‌ها ترکیب خوبی را ایجاد کند. از آنجایی که کت‌های بارانی جزو آن دسته از آیتم‌های پوشیدنی گران به شمار می‌آیند خیلی خوب می‌شود که بتوانیم آن را هم به روش‌های مختلفی بپوشیم. بدین منظور شما می‌توانید به سراغ خرید کت‌های بارانی دو تکه بروید. این مدل بارانی‌ها یک کت کوتاه جداگانه و یک قسمت زیرین بلند دارند تا شما بتوانید هر کدام از این قسمت‌ها را به صورت جداگانه هم استفاده کنید.

بهترین مدل‌های بارانی دو تکه

بارانی زنانه مدل SB-SS-300304
بارانی زنانه مدل SB-SS-300304
مشاهده کالا

مدل بارانی با رنگ‌های روشن

درست است که بیشتر افراد فصل‌های سرد سال را با پوشیدن لباس‌های تیره رنگ مانند قهوه‌ای، خاکستری و مشکی می‌شناسند اما اگر این رنگ‌ها را دوست ندارید می‌توانید رنگ‌های روشنی چون آبی آسمانی، سبز نعنایی روشن، کرم، سفید و نخودی را امتحان کنید. البته پیدا کردن کت‌های بارانی دوخته شده با رنگ‌های آبی و سبز کمی سخت است و شاید مجبور شوید برای داشتن کت مورد علاقه‌ی خود به سراغ خرید پارچه و خیاطی بروید. به هر حال اگر فردی هستید که دلتان می‌خواهد به جای رنگ‌های تیره از رنگ‌های شاد و پرانرژی در استایل خود استفاده کنید و به صورت همزمان طبق ترندها پیش بروید بارانی‌های رنگ روشن را فراموش نکنید.

بارانی زنانه السانا مدل داینا کد 192203
بارانی زنانه السانا مدل داینا کد ۱۹۲۲۰۳
۱۳ %

۱,۵۴۹,۰۰۰
۱,۳۴۷,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

مدل بارانی در رنگ‌های تیره

رنگ‌های مشکی و خاکستری تیره‌ی کت‌های بارانی هیچوقت از مد خارج نمی‌شوند و در واقعی محبوبیتی جاودانه دارند. اما اگر به این رنگ‌ها علاقه ندارید یا می‌خواهید یک آیتم خاص‌تر را وارد کمد لباس خود کنید می‌توانید به سراغ رنگ‌های سرمه‌ای، سبز زیتونی، قهوه‌ای تیره و قرمز شرابی کت‌های بارانی بروید. دو رنگ آخری که معرفی کردیم در فصل‌های پاییز و زمستان امسال به طور قابل توجهی پرطرفدار می‌شوند؛ چرا که حس‌وحالی متفاوت و در عین حال زنانه را به استایل شما اضافه می‌کنند.

بارانی رنگ زرشکی جدید

بارانی زنانه السانا مدل ونوش کد 194207
بارانی زنانه السانا مدل ونوش کد ۱۹۴۲۰۷
۱۳ %

۱,۷۹۰,۰۰۰
۱,۵۵۷,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

مدل بارانی طرح‌دار

همانطور که تا به حال متوجه شده‌اید آیتم‌های پوشیدنی طرح‌دار در چند ماه اخیر محبوبیت بسیار زیادی را کسب کرده‌اند. برای مثال در حال حاضر شما دیگر می‌توانید طرح پلنگی هر اکسسوری و لباسی که می‌خواهید را خیلی راحت پیدا و تهیه کنید. بنابراین به هیچ وجه دور از ذهن نیست که مدل بارانی طرح‌دار هم یکی دیگر از انواع بارانی‌های ترند امسال باشد. علاوه بر پترن‌های حیوانی شما می‌توانید به سراغ بارانی‌های دارای طرح‌های چهارخانه‌ی ریز و درشت هم بروید. مدل‌هایی که تنها بخش خاصی از آن‌ها مانند کمربند یا جیب‌ها، دارای طرح‌ها و پترن‌های مختلف هستند برای عمق بخشیدن به استایل پاییزی شما به شدت مناسب خواهند بود.

بارانی زنانه السانا مدل آرمینا کد 158473
بارانی زنانه السانا مدل آرمینا کد ۱۵۸۴۷۳
۵۷ %

۹۲۲,۰۰۰
۳۹۸,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

مدل بارانی کوتاه

هیچ چیز مانند یک بارانی کوتاه نمی‌تواند استایل پاییز و زمستان امسال شما را از این رو به آن رو کند. این آیتم پوشیدنی که به نام «کراپ کت بارانی» هم شناخته می‌شود می‌‌تواند برای کامل شدن همه‌ی تیپ‌های شما در روزهای سرد سال مناسب باشند. اگر به نظر خودتان قد کوتاهی دارید و کت‌های بارانی بلند در تن شما جلوه‌ی خوبی پیدا نمی‌کنند شاید بهتر باشد به سراغ مدل بارانی کوتاه بروید. رنگ‌های کرم، نخودی و مشکی این کراپ کت‌ها به خوبی با هر لباس دیگری ست می‌شوند. به یاد داشته باشید که برای برقراری تناسب در استایل خود باید کت بارانی کوتاهتان را کمی گشادتر بخرید تا با پوشیدن لباس‌های زمستانی ضخیم در زیر آن بالا تنه‌ی شما بیش از حد بزرگ به نظر نرسد.

بارانی زنانه تاپ فیلینگ مدل E11
بارانی زنانه تاپ فیلینگ مدل E11
۲,۴۸۰,۰۰۰ تومان
مشاهده و خرید

مدل بارانی کوتاه زنانه

مدل بارانی پانچو

بارانی پانچو ترکیبی از دو آیتم پوشیدنی کت بارانی و لباس پانچو است که ویژگی‌های هر دوی آن‌ها را دارد. این لباس یکی از ترندترین آیتم‌های پوشیدنی پاییز و زمستان امسال است و با طراحی کاربردی و راحتی که دارد می‌تواند استایل‌های کژوال یا حتی رسمی شما را به طور قابل توجهی تغییر دهد. این مدل بارانی آستین‌های گشاد و آزادی دارد و سرشانه‌های آن افتاده به نظر می‌رسند. کت بارانی پانچو می‌تواند جزئیات مختلفی چون دکمه، زیپ، گلدوزی یا دوخت‌های چشمگیر داشته باشد. رنگ‌های قهوه‌ای، مشکی و نخودی این مدل بارانی برای روزهای سرد پاییزی و زمستانی امسال گزینه‌های بسیار خوبی به شمار می‌آیند.

مدل‌های بارانی پانچو

بارانی زنانه السانا مدل داینا کد 192210
بارانی زنانه السانا مدل داینا کد ۱۹۲۲۱۰
۱۳ %

۱,۵۴۹,۰۰۰
۱,۳۴۷,۰۰۰ تومان

مشاهده و خرید

سخن پایانی

خوشبختانه ترندهای مدل بارانی پاییز و زمستان امسال آنقدر گسترده و متفاوت هستند که همه‌ی افراد با هر سبک پوششی می‌توانند به سراغ امتحان کردن آن‌ها بروند. این آیتم پوشیدنی به خوبی با هر لباس و اکسسوری دیگری استایل می‌شود و دقیقا به همین دلیل است که وجود آن در کمد لباس هر فردی ضروری است. به یاد داشته باشید که در کنار دنبال کردن ترندهای روز دنیای مد و فشن شما باید هنگام خرید انواع مدل بارانی به سلیقه‌ی شخصی خودتان توجه داشته باشید تا از پوشیدن این لباس لذت ببرید.

منبع: Vogue ,Who What Wear

مانتوی بارانی چیست؟
کت بارانی یک آیتم پوشیدنی بدون جنسیت است که از پارچه‌های ضد آب مانند نایلون و پلی‌استر دوخته می‌شود تا فرد بتواند در روزهای بارانی یا مناطقی که آب‌وهوای شرجی و مرطوبی دارند از آن استفاده کند.

بارانی پاییزه چه رنگ‌هایی مد است؟
رنگ‌های قهوه‌ای، زرشکی، سرمه‌ای و کرم از ترندترین رنگ‌های بارانی در پاییز و زمستان امسال هستند.

چه مدل بارانی‌هایی امسال مد هستند؟
بارانی پانچو، بارانی اورسایز، بارانی دو تکه و بارانی جین از جدیدترن و ترندترین مدل‌های بارانی در پاییز و زمستان امسال هستند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *