0

ویزیت و درمان رایگان دندانپزشکی برای کودکان کار و خیابان

ویزیت و درمان رایگان دندانپزشکی برای کودکان کار و خیابان
بازدید 43

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران اظهار داشت: در شهر تهران ۳۷ مرکز پویاشهر (آموزش، استعدادیابی و توانمندسازی کودکان کار و خیابان) راه اندازی شده است که ۷ هزار کودک کار و خیابان از خدمات این مراکز با هدف خروج از چرخه انواع آسیب‌های اجتماعی برخوردار خواهند بود.
وی افزود: خدمات گوناگونی در این مراکز برای این افراد آسیب دیده اجتماعی در نظر گرفته شده که در این راستا به تازگی با همکاری دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده تا خدمات دندانپزشکی نیز برای این کودکان فراهم شود.
احمدی صدر عنوان کرد: این خدمات درمانی با همکاری خیران و سمن‌ها در مراکز پویاشهر در سال جاری به اجرا در آمده و گاهاً برخی از این خدمات به خانواده‌های این کودکان ارائه شده است.
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران تصریح کرد: خدمات دندانپزشکی در حال حاضر برای سایر افراد آسیب دیده در مجموعه‌هایی مانند مددسراها و یاورشهرها با همکاری خیران در حال اجرا است.‌

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *