0

مددجویان آبادانی خدمات رایگان دندانپزشکی دریافت کردند

مددجویان آبادانی خدمات رایگان دندانپزشکی دریافت کردند
بازدید 41

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر گروه جهادی دندان‌پزشکان اصفهان گفت: حدود ۲۰ سال است که چنین اقدام جهادی را انجام داده‌ایم و این صد و سی و دومین باری است که در کل کشور خدمت مردم رسیدیم و تاکنون در ۲۰ استان خدمات رسانی کرده‌ایم.
علیرضا فرزانه‌خو با بیان اینکه این سومین بار است که به آبادان می‌آییم و به مردم خدمات رسانی می‌کنیم، افزود: همه خدمات دندانپزشکی در اینجا رایگان است و همه خدمات با ۲۰ دستگاه یونیت دندانپزشکی ارائه می‌شود.
وی بیان کرد: مجموعه پزشکان و کارکنان این گروه جهادی ۴۸ نفر است و روزانه به حدود ۸۰ تا ۱۰۰ نفر خدمات رسانی لازم ارائه می‌شود.
سید رحمان موسوی، مدیر هماهنگی گروه جهادی پزشکان اصفهانی هم در این زمینه گفت: این پزشکان با حضور در درمانگاه تازه تأسیس شهید سلیمانی آبادان خدمت گذار اقشار کم درآمد به ویژه مددجویان تحت پوشش سازمان‌های حمایتی و تحت پوشش مؤسسات خیریه شهرستان آبادان هستند.
وی با اشاره به اینکه در سال آینده باز شاهد حضور دندان‌پزشکان جهادی در شهرستان آبادان خواهیم بود، اظهار کرد: این گروه جهادی دندان‌پزشکان اصفهان دیروز ۲۳ اسفند کار خود را در شهرستان آبادان آغاز کرده و تا ۲۵ اسفند به کار خود را ادامه خواهند داد.
موسوی از همه سازمان‌ها و کسانی که در این اقدام جهادی و خداپسندانه همکاری کردند، قدر دانی کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *