0

پسورد موبایل با طلاق ارتباط مستقیم دارد!

پسورد موبایل با طلاق ارتباط مستقیم دارد!
بازدید 8
پسورد موبایل با طلاق ارتباط مستقیم دارد!
روزنامه نیویورک پست در گزارشی نوشت: یکی از مشاوران خانواده در صفحه خود در فضای مجازی به برخی از رفتارها به عنوان زنگ‌های خطر پایان زندگی مشترک اشاره کرد که اولین آنها در اختیار نگذاشتن پسوردها با شریک زندگی است.

به نقل از اعتمادآنلاین، بر اساس لیست اشتباهات رفتاری این کارشناس، حائل قرار دادن بدن خود بین تلفن همراه و شریک زندگی حین استفاده از تلفن همراه یا دور کردن تلفن از شریک زندگی نیز جزو زنگ‌های خطر مهم محسوب می‌شود.

زمانی که فرد هنگام نزدیک شدن همسرش اقدام به بستن اپلیکیشن یا صفحه موبایل خود می‌کند، اگر اخیراً اقدام به تغییر کلمه عبور خود کرده، اگر در مورد دست زدن به تلفن همراهش همواره دچار شک و تردید است نیز می‌توانند در راستای همین زنگ خطرهای مربوط به پایان زندگی مشترک محسوب شوند.

همچنین اگر فردی حین پرداختن به حریم خصوصی خود موضع دفاعی گرفته و اگر همواره (در خانه) تلفن همراه خود را مورد محافظت قرار می‌دهد، این امر منجر به ایجاد شک و تردید متقابل می‌شود.

این کارشناس در عین حال در پیام دیگری از دنبال‌کنندگان خود خواست تا با مشکلات بی‌اعتمادی با حسن نیت برخورد کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *