0

برگزاری المپیاد دانشجویان کارشناسی گروه پرستاری

برگزاری المپیاد دانشجویان کارشناسی گروه پرستاری
بازدید 18

عرفان دشتی مدیر امور دانشجویی سازمان نظام پرستاری از برگزاری المپیاد علمی آموزشی با رویکرد جدید برای دانشجویان کارشناسی گروه پرستاری در تابستان ۱۴۰۳ خبر داد.

 عرفان دشتی مدیر امور دانشجویی سازمان نظام پرستاری در گفت و گو با خبرنگار این سازمان گفت: المپیاد علمی آموزشی سازمان نظام پرستاری امسال به‌صورت دومرحله‌ای برگزار می‌شود‌. مرحله اول این المپیاد به‌صورت مجازی است و منابع مراحل اول المپیاد دانشجویان گروه پرستاری شامل؛ کتاب قلب و عروق برونر وسودارث ۲۰۲۲، کتاب مغز و اعصاب برونر وسودارث ۲۰۲۲؛ کتاب تنفس و تبادلات گازی برونر و سودارث ۲۰۲۲ است که هر منبع ۲۰ تا سوال و در مجموع این آزمون ۶۰ سوال دارد که سؤالات این المپیاد با همکاری هیئت‌علمی‌های منتخب طراحی خواهد شد.

 

 دشتی ادامه داد: ثبت‌نام المپیاد علمی دانشجویی گروه پرستاری از 17 خردادماه شروع شده و تا  5 مردادماه خواهد بود و دانشجویانی که ۳ ماه از زمان فارغ‌التحصیلی آنها سپری می‌شود هم می‌توانند در این رویداد علمی شرکت کنند. شایان به ذکر است تاریخ ثبت‌نام ثابت است و دیگر تمدید نخواهد شد. همچنین به افراد برگزیده این المپیاد هدیه نفیس مالی تعلق خواهد گرفت.

 

مدیر امور دانشجویی سازمان نظام پرستاری در پایان خاطر نشان کرد: مرحله دوم المپیاد در زمستان ۱۴۰۳ به‌صورت تستی و عملی  برگزار خواهد شد.

 

ino.ir/1/1628/2230

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *