0

دیدار مسئولین سازمان نظام پرستاری با معاون دادستان کل کشور در حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم

دیدار مسئولین سازمان نظام پرستاری با معاون دادستان کل کشور در حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم
بازدید 19

دیدار مسئولین سازمان نظام پرستاری با معاون دادستان کل کشور مسئولین سازمان ضمن ارائه گزارشی از درخواستهای جامعه پرستاری در اجرای صحیح قوانین و مقررات حوزه پرستاری از اقدامات انجام شده در دوره ششم، و برای رسیدگی به این موضوعات خواستار رسیدگی جدی قوه قضائیه به موضوع عدم اجرای قوانین و ترک فعلهایی که موجب نگرانی های این روزهای جامعه پرستاری شده است،را شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پرستاری؛ پیگیری‌های سازمان نظام پرستاری در رابطه با رسیدگی به مشکلات و خواسته‌های جامعه پرستاری کشور، دکتر زمان زاده رئیس شورایعالی سازمان و دکتر نجاتیان رئیس کل سازمان نظام پرستاری با دکتر ترکی معاون حقوق عامه دادستانی کل کشور دیدار و گفتگو کردند. 

در این دیدار مسئولین سازمان ضمن ارائه گزارشی از درخواستهای جامعه پرستاری در اجرای صحیح قوانین و مقررات حوزه پرستاری از اقدامات انجام شده در دوره ششم، و برای رسیدگی به این موضوعات خواستار رسیدگی جدی قوه قضائیه به موضوع عدم اجرای قوانین و ترک فعلهایی که موجب نگرانی های این روزهای جامعه پرستاری شده است،را شدند. 

 

در این دیدار دکتر ترکی معاون دادستان کل کشور با اشاره به اهمیت جامعه پرستاری در ارائه خدمات سلامت به پرستاران به عنوان یک قشر مهم و تاثیر گذار اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد، با ورود جدی دستگاههای نظارتی برخی قوانین برجا مانده پرستاری به جهت حمایت از این قشر و همچنین بهبود خدمات سلامت برای مردم اجرائی شوند. 

 

معاون دادستان کل کشور همچنین خواستار ارائه مکتوب اولویت‌های مشکلات پرستاران و حضور نماینده سازمان در کارگروه سلامت داستانی کل کشور شد.

http://ino.ir/1/1628/2334

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *