0

بهسازی و شاداب سازی ۱۵۰۰ کلاس درس کرمانشاه در طرح شهید عجمیان

بهسازی و شاداب سازی ۱۵۰۰ کلاس درس کرمانشاه در طرح شهید عجمیان
بازدید 44

مرزبان نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر روند اجرای طرح شهید عجمیان در استان کرمانشاه را تشریح و اظهار کرد: این طرح که با هدف بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق محروم با انجام اقداماتی از قبیل رنگ آمیزی، زیباسازی و تعمیرات جزئی میز و صندلی برای صرفه جویی هزینه‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و دانش آموزان بوده است.
وی افزود: در گام اول ۵۲۶ مدرسه توسط آموزش و پرورش شناسایی شد که تاکنون این طرح در یک هزار و ۵۰۰ کلاس درس آن از محل اعتبارات دولتی و خیری به میزان یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اجرا شده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به اولویت‌ها و برنامه‌های راهبردی این استان طی سال ۱۴۰۳ اشاره و خاطر نشان کرد: تکمیل فضاهای آموزشی و پرورشی نیمه تمام، ساماندهی مدارس کانکسی، احداث مجتمع‌های آموزشی بزرگ مقیاس و ادامه طرح‌های تخریب و بازسازی و مقاوم سازی در دستور کار و پیگیری قرار دارد.
نظری گفت: با تلاش و پیگیری ریاست این سازمان، تخصیص اعتبارات با توجه به موارد برنامه هفتم افزایش یافته و همچنین با حمایت استاندار کرمانشاه اعتبارات تملک دارایی این استان نیز ۲ برابر شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *