0

مراسم کرسی نظریه پردازی برگزار شد

مراسم کرسی نظریه پردازی برگزار شد
بازدید 64

سرپرست دانشگاه در این مراسم با اشاره به سفر پر خیر برکت مقام معظم رهبری(مدظله) و بیانات ارزشمند ایشان به خراسان شمالی در سال های قبل و در زمان تصدی خود در سمت رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: مقام معظم رهبری(مدظله) در بیانات ارزشمند خود در سال ۱۳۹۱ به اصلاح سبک زندگی و مساله جوانی جمعیت تاکید فرمودند.

دکتر محمدرضا مجدی با بیان اثرگذاری این کرسی ها و تاکید بر ضرورت تداوم این نشست ها گفت: خوشبختانه پیشرفت های چشمگیری در زمینه پزشکی و عرصه های علوم انسانی و فنی داشتیم که می توان با ایجاد بستر لازم و برگزاری این کرسی ها به بحث و تبادل نظر در زمینه های مختلف پرداخت.

وی با اشاره به این که علم آموزی، جهاد علمی و رسیدن به مرجعیت علمی و کرسی های آزاد اندیشی الهام گرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله) است بر اثرگذاری این کرسی ها و ضرورت تداوم این نشست ها تاکید کرد.

دکتر مجدی افزود: امروزه بیماری های غیرواگیر از جمله بیماری های قلبی و عروقی، بیماری های روانی، حوادث و سوانح و… ۸۰ درصد مرگ و میرها را به خود اختصاص داده اند که برای پیشگری از آن ها به اصلاح سبک زندگی نیاز داریم.

وی در پایان گفت: امید است بتوانیم در سایه بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری(مدظلله) در مسیر پیشرفت علم و حل کردن مشکلات پیش قدم باشیم.

این مراسم به همّت معاونت فرهنگی و دانشجویی و با حضور و سخنرانی نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی معاون حمایت و گفتمان سازی و رئیس اداره کرسی های ترویجی و تخصصی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، رئیس دانشگاه دولتی نیشابور و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و دیگر معاونان ومدیران دانشگاه، نیم روز شنبه ۱۲اسفندماه۱۴۰۲ در سالن همایش دانشکده بهداشت برگزار شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *