0

تقدیر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان از حضور پرشور در انتخابات۱۴۰۲

تقدیر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان از حضور پرشور در انتخابات۱۴۰۲
بازدید 37

وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در پیامی از حضور حماسی و چشمگیر مردم بویژه جامعه بزرگ دانشگاهی در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش وبدا

،

در متن پیام دکتر محمدحسین اعرابی آمده است:

” انتخابات جهاد عمومی، مایه تقویت کشور و آبروی نظام اسلامی است.

امام خامنه ای (مدظله العالی)

خداوند را شاکرم که یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ ملت ایران و مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری با حضور پرشکوه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، بار دیگر همراهی و همگامی با ارزش‌های انقلاب اسلامی را به اثبات رسانند.

در این روز جامعه‌ بزرگ دانشگاهی علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری برای تعیین سرنوشت خود و کشور صادقانه و متعهدانه پای کار آمد تا همراه با آحاد مختلف جامعه، حماسه‌ عظیم مردم‌سالاری دینی را در قالب انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به مرحله‌ ظهور و بروز برساند.

کادر بهداشت و درمان استان بار دیگر وظیفه‌ ملی خود را در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عینیت بخشید تا زمینه‌ساز حرکت منطقی در مسیر تحقق اهداف عالی این نظام مقدس باشد.

حضور پرشور و شعور اعضای هیات علمی، اساتید، دانشجویان، کارکنان و همه‌ جامعه‌ پرافتخار علمی و دانشگاهی علوم پزشکی شهرکرد در خلق حماسه‌ ماندگار یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ را ارج می‌نهم و با تقدیر از تعهد و وظیفه‌شناسی این قشر، استمرار در سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال خواستارم.”

مشاهده گالری تصاویر

از
حضور دانشگاهیان علوم
پزشکی استان در انتخابات ۱۴۰۲

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *