0

سرپرست دانشگاه از پروژه در حال احداث بیمارستان عطار بازدید کرد

سرپرست دانشگاه از پروژه در حال احداث بیمارستان عطار بازدید کرد
بازدید 40

صبح روز یکشنبه سیزدهم اسفند ماه سال جاری، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور به همراه سرپرست معاونت توسعه مدیریت منابع از پروژه بیمارستان عطار بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه قرار گرفت.

دکتر محمدرضا مجدی در این بازدید با اشاره به اهمیت تکمیل این پروژه گفت: بیمارستان عطار یکی از پروژه های مهم دانشگاه علوم پزشکی نیشابور است که با تکمیل آن، ظرفیت ارائه خدمات درمانی در شهرستان های اطراف نیشابور نیز افزایش خواهد یافت.

سرپرست دانشگاه افزود: تلاش می کنیم تا این پروژه را در اسرع وقت به بهره برداری برسانیم تا همشهریان فهیم نیشابور بزرگ از خدمات درمانی با کیفیت بهره مند شوند.

دکتر هادی حسین زاده، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در این بازدید گفت: با مذاکرات صورت گرفته با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امیدواریم تا به یاری خدا در اسرع وقت این بیمارستان به بهره برداری برسد.

بر اساس این گزارش، بیمارستان عطار با زیربنای ۱۷ هزارمتر مربع و در چهار طبقه در حال احداث است و دارای ۲۰۴ تخت مصوب و دارای بخش های مختلف درمانی، آموزشی است و در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *